@yats ligt neergestoken op een Romeinse IC zijn zegeningen te tellen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:13 schreef MC-M het volgende:
Ik hoop op een uitgebreide review van de trip + foto's van @:yats in dit topic.
Meh.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:02 schreef Buitendam het volgende:
Herhaling van de kwartfinale 2002 plz.
Ik wil vooral nog een leuk reisje maken, dus Leicester, Praag of Paok graag.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is niet gunstig, maar stiekem mag het van me.
Griekenland ja? Al kreeg ik er geld bij, dan nog niet. Die andere twee wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil vooral nog een leuk reisje maken, dus Leicester, Praag of Paok graag.
Ik wil ze elkaar over twee duels zien afmatten en dan Feyenoord winnend in De Kuip.quote:
Ik wil minstens 1 echt mooie tegenstander in de Kuip gehad hebben om iets meer glans aan het toernooi te geven. Wissel Bodo en Marseille om en je hebt mijn ideale loting.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:11 schreef Slobeend het volgende:
Doe dit maar:
Paok - Feyenoord vs Bødø - PSV
Leicester - Slavia Praag vs Marseille - AS Roma
Alle teams spelen een keer thuisquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:10 schreef Caland het volgende:
Klopt het dat de eerst getrokken club thuis speelt?
Klopt, moet je wel eerst 11 man aftrekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:10 schreef Caland het volgende:
Klopt het dat de eerst getrokken club thuis speelt?
Je moet in je handen knijpen. Droomlotingquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden
FINALE!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet in je handen knijpen. Droomloting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |