abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:08:09 #241
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204122265
Mensen die RT kijken en vervolgens NOS propaganda noemen :') kansloos dom volk :')

dat ze lui als putin en willem engel maar in hun reet neuken, wellicht vinden ze dat nog prettig ook
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204122268
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:04 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we Willem Engel die ons de waarheid kan vertellen :')
Ik ken Engel alleen maar omdat men een karikatuur nodig heeft om valide kritiek weg te kunnen bagatelliseren. Een randfiguur voor met name de NOS-kijker dus.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204122271
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:04 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het kan zeker een nadeel zijn, maar in principe geloven we dat de vrijheid netto meer waarde oplevert. Censuurgrage teefjes vergeten dat altijd in confrontatie met het temporele probleem. Geen geduld en geen groot inzicht. Volledig reactionair, angstig, vol met haat en laf.

Maar waaruit bleek dat? Men poogde vooral Trump de mond te snoeren dacht ik? En zelfs daarop greep hij niet in.
Daar ging hij dan ook niet over. Niemand heeft de plicht om een platform te zijn voor Trump's leugens.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:12:25 #245
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204122279
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Als je in Moskou een winkel had of een kantoor dan kreeg je "bescherming" tegen betaling van de mafia aangeboden die wilden voorkomen dat anderen je het leven zuur maakten.

Dat inclusief hetgeen wat jij benoemde is allemaal het einde van een spiraal die al op Kremlin niveau begint.

Rusland exporteert tegenwoordig alleen nog maar gas, vodka, wapens en criminaliteit in alle vormen.
Dat is al jaren gaande in Nederland…
Dat was 25 jaar geleden al bekend hier.

Das niks Russisch ofzo, licht getinte jongens in Nederland proberen dat ook. Gewoon direct de tent uit trappen. Vervolgens een handgranaat voor de deur.

Does niet zo naïef..
pi_204122280
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:02 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ok, ga jij dan maar lekker terug naar feesboek. :')
Waarom? Ik kan hier de nep-intelligentsia uitlachen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204122286
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:04 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we Willem Engel die ons de waarheid kan vertellen :')
Ja dacht ik ook al; echt slimme mensen (niet wij de sheeple) vervangen matige informatie voor het onderbuikgevoel om het allemaal beter te weten.

Maar dan weten ze ook meteen alles; hoe alle overheden onder een hoedje spelen en hoe alles met alles verbonden is.

Ik denk dan altijd; als de president van de VS niet eens geheim kon houden dat hij in een kast een blowjob kreeg van een stagiaire, hoe houden ze dan al die andere dingen wel geheim?

Enne, je moest ook wel heel dom zijn om te geloven dat Irak (Saddam) massavernietigingswapens had. Het was volstrekt duidelijk voor iedereen die even oplette dat ze zijn onwil om mee te werken aan onderzoeken tegen hem gebruikten. Het ging dus om een opgeklopte beschuldiging die handig kon worden gebruikt omdat hij niet wilde bewijzen wat er niet was. Ik zelf was trouwens tegen de invasie in Iraq; het was te overduidelijk unfinished business van de Bush familie. En als er al een land aangevallen moest worden in die regio voor 9/11 dan was het zeker niet Irak.
pi_204122289
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:04 schreef quirina het volgende:

[..]
Die kan je blocken toch.
Ja, ik zie dat je kunt blocken, maar ik vind bij dat soort ongein dat er een rode lijn wordt overschreden. Dus alleen blokkeren vind ik dan niet voldoende.
pi_204122292
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Daar ging hij dan ook niet over. Niemand heeft de plicht om een platform te zijn voor Trump's leugens.
Dat stel ik ook nergens, maar als jij het over Trump hebt in relatie tot censuur was evident het omgekeerde het geval. En om de onnozelheid van jouw claim te duiden herinner ik je er aan dat hij zelfs daar niet op ingreep door bv de desbetreffende bedrijven aan te pakken cq op te breken. Niet eens een eerste of onderzoekende stap tot ondernomen.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:15:54 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204122295
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:00 schreef Complotwappie het volgende:
Mensen die te dom zijn om te zien hoe sturend het journaille is zouden kansloos zijn vs alle online propaganda. Het is daarom maar goed dat ze zich vastklampen aan de NOS en dergelijke.
Gelukkig kan kon je nog bij RT terecht om te ontgiften van al die NOS-propaganda.

:')
Huilen dan.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:17:30 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204122299
Och jee die arme trump toch :'( . Ja dat was me wel een slachtoffer van de leugens van de "mainstream media" hè.
Huilen dan.
pi_204122300
Waarom denken die wappies toch altijd dat iedereen die niet die zelfde idiote gedachten hebben, de hele dag alleen maar NOS volgen?
Цой жив
pi_204122303
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:17 schreef Zwoerd het volgende:
Waarom denken die wappies toch altijd dat iedereen die niet die zelfde idiote gedachten hebben, de hele dag alleen maar NOS volgen?
Beperkt denkpatroon en IQ
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:19:07 #254
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204122308
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:18 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Gelukkig is het vooral dat ik in staat ben om niet in fuik van de een of de ander te eindigen, waardoor ik in staat ben gebleven de onzin van beide te herkennen.
Ja, gelukkig maar.
Huilen dan.
pi_204122311
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:17 schreef Isdatzo het volgende:
Och jee die arme trump toch :'( . Ja dat was me wel een slachtoffer van de leugens van de "mainstream media" hè.
Ja, hij was bijna gedwongen een staatsgreep te plegen door het denkbeeldige geweld van zijn tegenstanders. Overigens, je kunt van Putin niet zeggen dat hij niet weet hoe je verkiezingen wint, alleen Russische verkiezingen niet zo.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:20:38 #256
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204122320
Mare, dit is toch het topic over het nieuws uit Oekraïne niet de slow chat?
pi_204122323
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:17 schreef Zwoerd het volgende:
Ik schat dat ik in de afgelopen 15 jaar misschien 10 keer het journaal of een actualiteitenrubriek op het Nederlandse nieuws heb bekeken. Ik vind het niveau meestal betreurenswaardig laag en tendentieus. Ik vind het beledigend om te moeten horen dat ik me erdoor laat beïnvloeden.
pi_204122326
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:15 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Dat stel ik ook nergens, maar als jij het over Trump hebt in relatie tot censuur was evident het omgekeerde het geval. En om de onnozelheid van jouw claim te duiden herinner ik je er aan dat hij zelfs daar niet op ingreep door bv de desbetreffende bedrijven aan te pakken cq op te breken. Niet eens een eerste of onderzoekende stap tot ondernomen.
Trump wilde maar wat graag media censureren en een aantal journalisten zijn ook onderzocht door zijn DOJ?

twitter

twitter

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 18-03-2022 00:38:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:22:10 #259
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204122335
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:19 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ja, hij was bijna gedwongen een staatsgreep te plegen door het denkbeeldige geweld van zijn tegenstanders. Overigens, je kunt van Putin niet zeggen dat hij niet weet hoe je verkiezingen wint, alleen Russische verkiezingen niet zo.
Nou nou nou, daar had Trump ook nog wel e.e.a. van kunnen leren: als je al je tegenstanders gewoon vergiftigt, naar de goelag stuurt, of anderszins weet uit te schakelen dan hoef je ook niet te frauderen of je tegenstander daarvan te beschuldigen.
Huilen dan.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:22:41 #260
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_204122336
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Mare, dit is toch het topic over het nieuws uit Oekraïne niet de slow chat?
Ja, maar er zijn er een paar verdwaald.

Letterlijk en figuurlijk.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_204122342
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat is al jaren gaande in Nederland…
Dat was 25 jaar geleden al bekend hier.

Das niks Russisch ofzo, licht getinte jongens in Nederland proberen dat ook. Gewoon direct de tent uit trappen. Vervolgens een handgranaat voor de deur.

Does niet zo naïef..
Wil je nu aangeven dat zowat de gehele middenstand protectiegeld betaalt in Nederland?
pi_204122345
Ja, inderdaad het gaat hier over die oorlog in Oekraïne. Begrijp ik nou goed dat China aan het bijdraaien is in het conflict? Ik lees zo tussendoor steeds dat de VS echt non-stop aan het vertellen zijn dat China niet moet denken dat het ongestraft Rusland kan helpen in deze oorlog.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:25:30 #263
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204122348
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:55 schreef Hathor het volgende:

[..]
Conventionele bommen doen net zoveel schade als onconventionele, en soms zelfs nog meer. Iedereen heeft het altijd maar over de gruwelen van de nukes op Hiroshima en Nagasaki, maar je hoort zelden iets over het bombardement op Tokio, dat met 'conventionele brandbommen' werd uitgevoerd, maar uiteindelijk een hoger dodental opleverde onder de burgerbevolking dan die van Hiroshima en Nagasaki.
Dat is inderdaad het opvallende aan het argument "de atoombommen op Hiroshima en Nagasaki hebben Japan direct op de knieën gekregen en het laatste strijdtoneel van WOII beëindigd". In de maanden daarvoor werden met voortdurende bombardementen meer dan 60 Japanse steden in de as gelegd met honderdduizenden doden. Ze gaven geen krimp. Het enige verschil was dat nu slechts 1 bom deze verwoesting kon veroorzaken i.p.v. taptijtbombardementen. Maar het resultaat, steden in puin en duizenden slachtoffers, verschilde in geen enkel opzicht van wat daar al maanden gaande was.

De oorlogsverklaring door de Sovjet-Unie was de reden dat ze capituleerden. En zelfs zonder de Sovjet-Unie was het slechts nog een kwestie van tijd, want vrijwel al hun materieel was al aan puin geschoten. Met de atoombom hadden ze alleen nu een excuus, een 'wonderwapen', om de schande van overgave (diep verankerd in de Japanse samurai-/strijderscultuur) te voorkomen en zodoende Hirohito op de troon te houden.
pi_204122350
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nou nou nou, daar had Trump ook nog wel e.e.a. van kunnen leren: als je al je tegenstanders gewoon vergiftigt, naar de goelag stuurt, of anderszins weet uit te schakelen dan hoef je ook niet te frauderen of je tegenstander daarvan te beschuldigen.
Goelags niet meer.
Vergiftigen, vermoorden of jarenlang in de gevangenis zetten ja dat is Putins stijl.
Navalny hoort binnenkort dat hij langer in de gevangenis mag blijven wegens “fraude”
pi_204122363
En straks is de doodstraf weer volstrekt legaal in Rusland.
vrees dat de Russen dan om het minste of geringste tegen de muur gezet gaan worden.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:28:46 #266
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204122369
twitter
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_204122382
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:25 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat is inderdaad het opvallende aan het argument "de atoombommen op Hiroshima en Nagasaki hebben Japan direct op de knieën gekregen en het laatste strijdtoneel van WOII beëindigd". In de maanden daarvoor werden met voortdurende bombardementen meer dan 60 Japanse steden in de as gelegd met honderdduizenden doden. Ze gaven geen krimp. Het enige verschil was dat nu slechts 1 bom deze verwoesting kon veroorzaken i.p.v. taptijtbombardementen. Maar het resultaat, steden in puin en duizenden slachtoffers, verschilde in geen enkel opzicht van wat daar al maanden gaande was.

De oorlogsverklaring door de Sovjet-Unie was de reden dat ze capituleerden. En zelfs zonder de Sovjet-Unie was het slechts nog een kwestie van tijd, want vrijwel al hun materieel was al aan puin geschoten. Met de atoombom hadden ze alleen nu een excuus, een 'wonderwapen', om de schande van overgave (diep verankerd in de Japanse samurai-/strijderscultuur) te voorkomen en zodoende Hirohito op de troon te houden.
Waarom gaven de Japanners zich dan pas over nadat er een tweede atoombom gegooid werd?

De Japanners zagen ook wel in dat ze er, zonder overgave, weer één zouden krijgen, en daarna weer één (en misschien wel heel veel). De atoombom was dus wel de reden van overgave.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:34:48 #268
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204122394
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:24 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Wil je nu aangeven dat zowat de gehele middenstand protectiegeld betaalt in Nederland?
Geen idee, ik zeg alleen wat ik 25 jaar geleden al wist en zag…
pi_204122395
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:15 schreef Ixnay het volgende:

Hoe Poetin corruptie aanpakt.

Mensen, ben eens heel héél eerlijk tegen jezelf:

Zien jullie Rutte dit doen? :')
Of sleepy Joe Biden? _O-
Lol meteen slecht afgelopen met die belalov na z’n 1 biljoen naar 8 biljoen projectje https://amp.theguardian.c(...)cs-official-poisoned
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204122417
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:32 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Waarom gaven de Japanners zich dan pas over nadat er een tweede atoombom gegooid werd?

De Japanners zagen ook wel in dat ze er, zonder overgave, weer één zouden krijgen, en daarna weer één (en misschien wel heel veel). De atoombom was dus wel de reden van overgave.
De meningen lijken wat verdeeld te zijn onder historici. Er valt zeker wat voor te zeggen dat het in belangrijke mate de Soviet Unie was, die hen de pan in hakte, wat het hem uiteindelijk deed. Althans, zoals ik het begrijp. Je moet ook wel begrijpen dat na de Tweede Wereldoorlog het niet bepaald populair was om de Soviets ook maar enigszins credits te geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')