Ik vind het bijzonder.. complotdenkers.. wappies..quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:59 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Stel bij je volgende sessie voor dat je er een mooie kleurplaten van maakt. Wellicht helpt het in het proces.
Of je neemt voortaan gewoon de juiste medicijnen ipv de meegesmokkelde LSD.
Die biolabs worden overigens ook gebruikt voor het fameuze internationale elite pedonetwerk, dat wist je zeker niet he?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:59 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Stel bij je volgende sessie voor dat je er een mooie kleurplaten van maakt. Wellicht helpt het in het proces.
Of je neemt voortaan gewoon de juiste medicijnen ipv de meegesmokkelde LSD.
Ok, ga jij dan maar lekker terug naar feesboek.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:00 schreef Complotwappie het volgende:
Mensen die te dom zijn om te zien hoe sturend het journaille is zouden kansloos zijn vs alle online propaganda. Het is daarom maar goed dat ze zich vastklampen aan de NOS en dergelijke.
Het kan zeker een nadeel zijn, maar in principe geloven we dat de vrijheid netto meer waarde oplevert. Censuurgrage teefjes vergeten dat altijd in confrontatie met het temporele probleem. Geen geduld en geen groot inzicht. Volledig reactionair, angstig, vol met haat en laf.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja daarom is het ook een nadeel van vrije landen. Putin kan ze gewoon de mond snoeren![]()
Trump had dat ook best gewild
Gelukkig hebben we Willem Engel die ons de waarheid kan vertellenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:00 schreef Complotwappie het volgende:
Mensen die te dom zijn om te zien hoe sturend het journaille is zouden kansloos zijn vs alle online propaganda. Het is daarom maar goed dat ze zich vastklampen aan de NOS en dergelijke.
Die kan je blocken toch.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:04 schreef HiZ het volgende:
Hoe meld ik overigens dat ik wordt lastig gevallen in DM door een gebruiker ?
Gewoon blokkeren?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:04 schreef HiZ het volgende:
Vreemd toeval he, dat Trump zo gek was op Putin.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja daarom is het ook een nadeel van vrije landen. Putin kan ze gewoon de mond snoeren![]()
Trump had dat ook best gewild
Even bij een FA melden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:04 schreef HiZ het volgende:
Als je in Moskou een winkel had of een kantoor dan kreeg je "bescherming" tegen betaling van de mafia aangeboden die wilden voorkomen dat anderen je het leven zuur maakten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Enne er zijn ook heel wat Russische mannen die niet eens in dienst gaan. Als je studeert hoef je niet. Als je een chronische ziekte hebt hoef je ook niet. Maar je moet wel drie ziektebriefjes inleveren van drie verschillende ziekenhuizen die allemaal de ziekte bevestigen.
Hier word ook wel eens mee gesjoemeld ( artsen veel geld geven om een briefje te laten maken) Maar dat is strafbaar. Al kan je die straf ook wel weer afkopen als je veel geld hebt. ( hoezo corrupt land?)
Ik ken Engel alleen maar omdat men een karikatuur nodig heeft om valide kritiek weg te kunnen bagatelliseren. Een randfiguur voor met name de NOS-kijker dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:04 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Willem Engel die ons de waarheid kan vertellen
Daar ging hij dan ook niet over. Niemand heeft de plicht om een platform te zijn voor Trump's leugens.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:04 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Het kan zeker een nadeel zijn, maar in principe geloven we dat de vrijheid netto meer waarde oplevert. Censuurgrage teefjes vergeten dat altijd in confrontatie met het temporele probleem. Geen geduld en geen groot inzicht. Volledig reactionair, angstig, vol met haat en laf.
Maar waaruit bleek dat? Men poogde vooral Trump de mond te snoeren dacht ik? En zelfs daarop greep hij niet in.
Dat is al jaren gaande in Nederland…quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je in Moskou een winkel had of een kantoor dan kreeg je "bescherming" tegen betaling van de mafia aangeboden die wilden voorkomen dat anderen je het leven zuur maakten.
Dat inclusief hetgeen wat jij benoemde is allemaal het einde van een spiraal die al op Kremlin niveau begint.
Rusland exporteert tegenwoordig alleen nog maar gas, vodka, wapens en criminaliteit in alle vormen.
Waarom? Ik kan hier de nep-intelligentsia uitlachen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ok, ga jij dan maar lekker terug naar feesboek.
Ja dacht ik ook al; echt slimme mensen (niet wij de sheeple) vervangen matige informatie voor het onderbuikgevoel om het allemaal beter te weten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:04 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Willem Engel die ons de waarheid kan vertellen
Ja, ik zie dat je kunt blocken, maar ik vind bij dat soort ongein dat er een rode lijn wordt overschreden. Dus alleen blokkeren vind ik dan niet voldoende.quote:
Dat stel ik ook nergens, maar als jij het over Trump hebt in relatie tot censuur was evident het omgekeerde het geval. En om de onnozelheid van jouw claim te duiden herinner ik je er aan dat hij zelfs daar niet op ingreep door bv de desbetreffende bedrijven aan te pakken cq op te breken. Niet eens een eerste of onderzoekende stap tot ondernomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar ging hij dan ook niet over. Niemand heeft de plicht om een platform te zijn voor Trump's leugens.
Gelukkig kan kon je nog bij RT terecht om te ontgiften van al die NOS-propaganda.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:00 schreef Complotwappie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |