abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:00:45 #226
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_204122188
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:59 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Stel bij je volgende sessie voor dat je er een mooie kleurplaten van maakt. Wellicht helpt het in het proces.

Of je neemt voortaan gewoon de juiste medicijnen ipv de meegesmokkelde LSD.
Ik vind het bijzonder.. complotdenkers.. wappies..

En het maakt ook niet uit over welk onderwerp het gaat hé..
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_204122189
Mensen die te dom zijn om te zien hoe sturend het journaille is zouden kansloos zijn vs alle online propaganda. Het is daarom maar goed dat ze zich vastklampen aan de NOS en dergelijke.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:01:05 #228
117098 Hathor
Effe niet
pi_204122193
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:59 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Stel bij je volgende sessie voor dat je er een mooie kleurplaten van maakt. Wellicht helpt het in het proces.

Of je neemt voortaan gewoon de juiste medicijnen ipv de meegesmokkelde LSD.
Die biolabs worden overigens ook gebruikt voor het fameuze internationale elite pedonetwerk, dat wist je zeker niet he? :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:02:03 #229
117098 Hathor
Effe niet
pi_204122200
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:00 schreef Complotwappie het volgende:
Mensen die te dom zijn om te zien hoe sturend het journaille is zouden kansloos zijn vs alle online propaganda. Het is daarom maar goed dat ze zich vastklampen aan de NOS en dergelijke.
Ok, ga jij dan maar lekker terug naar feesboek. :')
pi_204122210
Hoe meld ik overigens dat ik wordt lastig gevallen in DM door een gebruiker ?
pi_204122211
quote:
15s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja daarom is het ook een nadeel van vrije landen. Putin kan ze gewoon de mond snoeren :')

Trump had dat ook best gewild :Y
Het kan zeker een nadeel zijn, maar in principe geloven we dat de vrijheid netto meer waarde oplevert. Censuurgrage teefjes vergeten dat altijd in confrontatie met het temporele probleem. Geen geduld en geen groot inzicht. Volledig reactionair, angstig, vol met haat en laf.

Maar waaruit bleek dat? Men poogde vooral Trump de mond te snoeren dacht ik? En zelfs daarop greep hij niet in.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204122217
quote:
Gelukkig hebben we Willem Engel die ons de waarheid kan vertellen :')
pi_204122218
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:04 schreef HiZ het volgende:
Die kan je blocken toch.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:05:33 #234
117098 Hathor
Effe niet
pi_204122222
quote:
Gewoon blokkeren?
pi_204122229
Mag het weer ontopic?
pi_204122235
Ik ga weer verder haken. Mazzel
pi_204122236
quote:
15s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja daarom is het ook een nadeel van vrije landen. Putin kan ze gewoon de mond snoeren :')

Trump had dat ook best gewild :Y
Vreemd toeval he, dat Trump zo gek was op Putin.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:06:50 #238
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204122237
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:04 schreef quirina het volgende:

[..]
Die kan je blocken toch.
Gewoon melden bij @yvonne, of @Danny.

Dat geouwehoer moet altijd stoppen. Das gewoon klaar.
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 00:06:58 #239
5428 crew  miss_sly
pi_204122238
quote:
Even bij een FA melden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204122244
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:00 schreef quirina het volgende:

[..]
Enne er zijn ook heel wat Russische mannen die niet eens in dienst gaan. Als je studeert hoef je niet. Als je een chronische ziekte hebt hoef je ook niet. Maar je moet wel drie ziektebriefjes inleveren van drie verschillende ziekenhuizen die allemaal de ziekte bevestigen.
Hier word ook wel eens mee gesjoemeld ( artsen veel geld geven om een briefje te laten maken) Maar dat is strafbaar. Al kan je die straf ook wel weer afkopen als je veel geld hebt. ( hoezo corrupt land?)
Als je in Moskou een winkel had of een kantoor dan kreeg je "bescherming" tegen betaling van de mafia aangeboden die wilden voorkomen dat anderen je het leven zuur maakten.

Dat inclusief hetgeen wat jij benoemde is allemaal het einde van een spiraal die al op Kremlin niveau begint.

Rusland exporteert tegenwoordig alleen nog maar gas, vodka, wapens en criminaliteit in alle vormen.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:08:09 #241
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204122265
Mensen die RT kijken en vervolgens NOS propaganda noemen :') kansloos dom volk :')

dat ze lui als putin en willem engel maar in hun reet neuken, wellicht vinden ze dat nog prettig ook
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204122268
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:04 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Ik ken Engel alleen maar omdat men een karikatuur nodig heeft om valide kritiek weg te kunnen bagatelliseren. Een randfiguur voor met name de NOS-kijker dus.
pi_204122271
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:04 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het kan zeker een nadeel zijn, maar in principe geloven we dat de vrijheid netto meer waarde oplevert. Censuurgrage teefjes vergeten dat altijd in confrontatie met het temporele probleem. Geen geduld en geen groot inzicht. Volledig reactionair, angstig, vol met haat en laf.

Maar waaruit bleek dat? Men poogde vooral Trump de mond te snoeren dacht ik? En zelfs daarop greep hij niet in.
Daar ging hij dan ook niet over. Niemand heeft de plicht om een platform te zijn voor Trump's leugens.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:12:25 #245
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204122279
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Als je in Moskou een winkel had of een kantoor dan kreeg je "bescherming" tegen betaling van de mafia aangeboden die wilden voorkomen dat anderen je het leven zuur maakten.

Dat inclusief hetgeen wat jij benoemde is allemaal het einde van een spiraal die al op Kremlin niveau begint.

Rusland exporteert tegenwoordig alleen nog maar gas, vodka, wapens en criminaliteit in alle vormen.
Dat is al jaren gaande in Nederland…
Dat was 25 jaar geleden al bekend hier.

Das niks Russisch ofzo, licht getinte jongens in Nederland proberen dat ook. Gewoon direct de tent uit trappen. Vervolgens een handgranaat voor de deur.

Does niet zo naïef..
pi_204122280
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:02 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ok, ga jij dan maar lekker terug naar feesboek. :')
Waarom? Ik kan hier de nep-intelligentsia uitlachen.
pi_204122286
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:04 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Ja dacht ik ook al; echt slimme mensen (niet wij de sheeple) vervangen matige informatie voor het onderbuikgevoel om het allemaal beter te weten.

Maar dan weten ze ook meteen alles; hoe alle overheden onder een hoedje spelen en hoe alles met alles verbonden is.

Ik denk dan altijd; als de president van de VS niet eens geheim kon houden dat hij in een kast een blowjob kreeg van een stagiaire, hoe houden ze dan al die andere dingen wel geheim?

Enne, je moest ook wel heel dom zijn om te geloven dat Irak (Saddam) massavernietigingswapens had. Het was volstrekt duidelijk voor iedereen die even oplette dat ze zijn onwil om mee te werken aan onderzoeken tegen hem gebruikten. Het ging dus om een opgeklopte beschuldiging die handig kon worden gebruikt omdat hij niet wilde bewijzen wat er niet was. Ik zelf was trouwens tegen de invasie in Iraq; het was te overduidelijk unfinished business van de Bush familie. En als er al een land aangevallen moest worden in die regio voor 9/11 dan was het zeker niet Irak.
pi_204122289
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:04 schreef quirina het volgende:

[..]
Die kan je blocken toch.
Ja, ik zie dat je kunt blocken, maar ik vind bij dat soort ongein dat er een rode lijn wordt overschreden. Dus alleen blokkeren vind ik dan niet voldoende.
pi_204122292
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 00:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Daar ging hij dan ook niet over. Niemand heeft de plicht om een platform te zijn voor Trump's leugens.
Dat stel ik ook nergens, maar als jij het over Trump hebt in relatie tot censuur was evident het omgekeerde het geval. En om de onnozelheid van jouw claim te duiden herinner ik je er aan dat hij zelfs daar niet op ingreep door bv de desbetreffende bedrijven aan te pakken cq op te breken. Niet eens een eerste of onderzoekende stap tot ondernomen.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:15:54 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204122295
quote:
Gelukkig kan kon je nog bij RT terecht om te ontgiften van al die NOS-propaganda.

:')
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')