SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Dacht ik verleden jaar altijd al. Kleine Nick ???quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lijkt wel of Noom zwanger is
oehquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dacht ik verleden jaar altijd al. Kleine Nick ???
wat ziet Naomi eruit zegquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarin haalt ze dus gigantisch kristof en de febo onderuit over die rewind token (volgens twitter, ik kijk dat geneuzel niet)
je ze bedoeltquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:21 schreef Verida het volgende:
oh het is van een tv zender,
en volgens Grace zijn die verhalen allemaal waar.....
Salar en nouch kennen die zender ook geloof ik
zijn ook bepaalde mensen die die sites bezoekenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
Grace heeft een site waar ze de meest gruwelijke moorden volgt
De SToryteller bleek ook de moordenaarquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:19 schreef Verida het volgende:
De verhalen van grees worden ook steeds ongeloofwaardiger
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:17 schreef ledn81 het volgende:
Kristof tegen Salar die blijkbaar net terug kwam uit de DBK :
En hoe ist ermee Ballar?¨
echt dat je ID kijkt enzoquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
zijn ook bepaalde mensen die die sites bezoeken
Hoef ik me gelukkig niet meer aan te ergeren.quote:
meisjes geadopteerd, armen amputeren, benen amputeren, blind maken en stembanden kapot maken en dan verkopen als seksdollquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
Grace heeft een site waar ze de meest gruwelijke moorden volgt
Ik had het over wat Kristof en Noush deden en met wat??quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pijnlijk maar kan gebeuren . Het is niet bewust .
Kris wil het niet meer horenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:24 schreef Verida het volgende:
[..]
meisjes geadopteerd, armen amputeren, benen amputeren, blind maken en stembanden kapot maken en dan verkopen als seksdoll
nou kun je veel plezier aan beleven, een romp met een gat erin.
en gelijk heeft hijquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kris wil het niet meer horen
wil een ander onderwerp
heel goed dat hij dat aangeeftquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kris wil het niet meer horen
wil een ander onderwerp
Tobi wilde ook geen horror meerquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:26 schreef Verida het volgende:
nouch wil nu een vrolijk verhaal, en Toob ligt erbij en zal zich wel bedenken....
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
zo te horen is Kris ook een beelddenker
krijgt het nu niet uit zijn hoofd
volgens mij wordt hij er gewoon misselijk van.quote:
En dan dikt ze het verhaaltje ff aanquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:30 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij wordt hij er gewoon misselijk van.
en dan Grees nog een keer : ik heb dit niet verzonnen hoor, ik heb dit ergens gelezen
wat voor verhalen zou ze haar zoon hebben voorgelezen voor 't slapen gaan?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan dikt ze het verhaaltje ff aan
Shining, Scream1 t/m 6quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
wat voor verhalen zou ze haar zoon hebben voorgelezen voor 't slapen gaan?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef wolffie het volgende:
Salar zit altijd even snel aan zijn pikkie, valt dat jullie niet op?
ja allang alquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef wolffie het volgende:
ja, en daarna even aan zijn tettenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef wolffie het volgende:
plakzakquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef wolffie het volgende:
Vanaf dag 1 viel het mij al op, ff 'n tikje er tegen om op z'n plaats te doenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef wolffie het volgende:
Daar zal ik ook eens opletten want dat was me dus weer niet opgevallen...wel dat hij altijd aan zijn shirt trekt.quote:
Hij doet dan even zijn hand eroverheen en schudt ook dat even recht.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar zal ik ook eens opletten want dat was me dus weer niet opgevallen...wel dat hij altijd aan zijn shirt trekt.
dát bedoelen ze dus met een weggooiertjequote:
Grote jongens moet je af en toe effe goed leggenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef wolffie het volgende:
Hij is best wel aangekomen en het zo maar dat die broek die hij vandaag aanhad, gewoon veel te strak zat en dus de boel afgeklemd heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:54 schreef zodeju het volgende:
Phoe hij heeft ook een paar beste benen gekregen, zelf dit broekje waar die vrij wijd om zijn benen zat lijkt wel een fietsbroekje nu.
het is een broekje met een fietsbroekje erinquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:54 schreef zodeju het volgende:
Phoe hij heeft ook een paar beste benen gekregen, zelf dit broekje waar die vrij wijd om zijn benen zat lijkt wel een fietsbroekje nu.
ik dacht al wat is een foetsbroekjequote:Op donderdag 17 maart 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een broekje met een fietsbroekje erin
Zal dat het wezen??quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Grote jongens moet je af en toe effe goed leggen
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht al wat is een foetsbroekje
![]()
als ik de cap van @spapaars van vanmiddag moet geloven had Kris ook niks te klagenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jahje ziet het Tobi en kris nooit doen
Nou, Kristoff als hij gaat zitten zit hij ook gelijk in spreidstand......en ligt ook graag wijdbeens.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jahje ziet het Tobi en kris nooit doen
Heb weer wat gemist .quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik de cap van @:Spapaars van vanmiddag moet geloven had Kris ook niks te klagen
voor zover dat echt was
gaan ze doen?quote:
Dat komt wwaarschijnlijk door dat spreidbroekjequote:Op donderdag 17 maart 2022 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, Kristoff als hij gaat zitten zit hij ook gelijk in spreidstand......en ligt ook graag wijdbeens.
Maar goed leggen nee inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
quote:
lekker bal ?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
straks staat er morgen op FB en twitter
Salar krijgt spreidbroek van BB
vanwege kneuzing aan de lekker bal![]()
![]()
linkerquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
lekker bal ?
maar het zou wel een TT zijn om gejat te worden
't heerst..... typ griepquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
linker![]()
gaat lekker met typen vandaag
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
linker![]()
gaat lekker met typen vandaag
quote:
Oh zo noem ik de Kiwi, 't zijn net stierenklotenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
thuis noemen we die dingen altijd stierenballen(ooit als geintje tegen de kinderen gezegd)![]()
+ nog eens die hot curry saus uit dat potjequote:Op donderdag 17 maart 2022 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
met zijn peper met pitjes en dan nog 1 zonder pitjes wat een gek
echt wel, Kris was haast outquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:28 schreef odie22 het volgende:
hahahaha dat hele diner van tobi wordt ff flink neergehaald in de uitzending
het hele potje had hij er volgens mij in gedaan,quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
+ nog eens die hot curry saus uit dat potje
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik de cap van @:Spapaars van vanmiddag moet geloven had Kris ook niks te klagen
voor zover dat echt was
Lekker toch, had iets minder hot geweest als die er 'n blikje kokosmelk of 'n blokje santenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:31 schreef Verida het volgende:
[..]
het hele potje had hij er volgens mij in gedaan,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:36 schreef IkFok het volgende:
Stemmen tussen Tobias of Grace:
Dan maar Grace laten blijven.Oh ik Tobias, laat 'm maar ff zweten. En dan vlak voor de bekendmaking van de winnaar Tobi naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:53 schreef danilel het volgende:
grace in need of a sugardaddy
Is deze al voorbij gekomen?
het zou ze worden verteldquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:59 schreef Lpracing het volgende:
Ze hebben nog steeds niet door dat het er volgende week op zit.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zou ze worden verteld
door BB
Oh Grace is ook al een insta influencer. met een fanbasequote:Op donderdag 17 maart 2022 21:53 schreef danilel het volgende:
meer een alifluencerquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh Grace is ook al een insta influencer. met een fanbase
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar , op wie moet ik nou stemmen dan
vraag het aan Hannequote:Op donderdag 17 maart 2022 22:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
2 + 1 gratis........ WTF moet je nou met 3 sokken
ik weet wat je bedoeltquote:
tja als er 2 streams op hen zijnquote:
ik hoop dat je sarcastisch bentquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
ik geeft het op voor vandaag
succes vannacht
zorg dat er weer een mooie column wordt geschreven
zo nietquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
succes vannacht
trustequote:Op donderdag 17 maart 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
succes vannacht
links draaiende ballenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:15 schreef just me het volgende:
[..]niet dromen over gedraaide ballen enzo
Fijne nachtquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
succes vannacht
trustenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
succes vannacht
daar krijg je kwark vanquote:
toch knap wat ze allemaal weet te doen met weinig geldquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace weer sterke verhalen zo te horen
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
toch knap wat ze allemaal weet te doen met weinig geld
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Frits in een spreidbroekje
dat wordt hem
gewoon zeggen dat je Grace en Johnny kent dan krijg je kortingquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je Grace en Johnny kent dan krijg je korting
Deze gezien, zo schattig die luiaard..... dacht ff dat het Nawel was,,,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan is het maar goed dat je, neem ik aan, geen naaldhakken aan hebtquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Mij niet gezien heb hoogtevrees
Zelfs als ik op de stoep sta al
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Deze gezien, zo schattig die luiaard..... dacht ff dat het Nawel was,,,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat je, neem ik aan, geen naaldhakken aan hebt
Die voelt het aan zijn zwakke enkel dat het deze week fout af gaat lopen, en hij met lege handenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:26 schreef Angelique61 het volgende:
Tobias heeft geen zin meer om gezellig te doen.....
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die voelt het aan zijn zwakke enkel dat het deze week fout af gaat lopen, en hij met lege handen
weer naar DenHaag moet
Nee, stel je voor...quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:26 schreef Angelique61 het volgende:
Tobias heeft geen zin meer om gezellig te doen.....
Geef hem niet helemaal ongelijk wat betreft zijn stemming maar verderquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, stel je voor...
lekker afzonderen met Grace en nu in de badkamer fluisteren, wat 'n eng mannetje is het geworden, bah !!
grace maakte een grapje en hij kijkt naar haar met een blik vol walgingquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, stel je voor...
lekker afzonderen met Grace en nu in de badkamer fluisteren, wat 'n eng mannetje is het geworden, bah !!
Hij werkt haar 1x af zodat het van zijn lijstje van kan en doorquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:30 schreef Verida het volgende:
[..]
grace maakte een grapje en hij kijkt naar haar met een blik vol walging
dat gaat nooit goedkomen na BB
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:31 schreef GayGuy het volgende:
Weer ff genoeg gezien. Mijn bed wacht. Fijne nacht nog hier
Truste GayGuyquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:31 schreef GayGuy het volgende:
Weer ff genoeg gezien. Mijn bed wacht. Fijne nacht nog hier
Ben bang dat Grace een stalkertje isquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij werkt haar 1x af zodat het van zijn lijstje van kan en door
Zou je best gelijk in kunnen hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:32 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ben bang dat Grace een stalkertje is
Truste just mequote:Op donderdag 17 maart 2022 22:32 schreef just me het volgende:
Na dit slotgebed van Grace kan ik ook rustig naar bed toe.fijne avond nog
Die laat zich met jong vol proppen zodat ze weer voor 20 jaar inkomen heeftquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:32 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ben bang dat Grace een stalkertje is
Slaap lekker Kodiakquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed ben er ook klaar mee voor vandaag
blauwe ballen dacht ikquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:43 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft iemand nog meegekregen wat er nou met de ballen van Salar aan de hand was?
Soort van Driemaandendroogstaan-krampquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:43 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft iemand nog meegekregen wat er nou met de ballen van Salar aan de hand was?
Oh echt was dat het ppfffquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Soort van Driemaandendroogstaan-kramp
Grace sliep toch altijd laat ? Geen tv momentjes meer na twaalven ?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:17 schreef Sestra666 het volgende:
ongelofelijk.. de hele dag in de zon liggen en nu alweer slapen
die ligt al 45 min wakker te kijken en te woelen en te draaienquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Grace sliep toch altijd laat ? Geen tv momentjes meer na twaalven ?
dan mot ze opstaan en de streamers gaan entertainenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
die ligt al 45 min wakker te kijken en te woelen en te draaien
ik hoop dat ze meelezen, als ze zien je zo kwaad bent, dan komt het wel goedquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dan mot ze opstaan en de streamers gaan entertainen
Ik heb helaas hetzelfde gelezen met foto's erbij van een aziatisch meisje. Heel netwerk wereldwijd van dat soort satanische mensenhandel. Ziekelijkquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:30 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij wordt hij er gewoon misselijk van.
en dan Grees nog een keer : ik heb dit niet verzonnen hoor, ik heb dit ergens gelezen
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:19 schreef odie22 het volgende:
heb eindelijk gevonden waar Salar mij aan doet denken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wojowwwquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:53 schreef danilel het volgende:
Dank voor dit filmpje.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was om gevraagd, WTF Grace spoort echt niet ......![]()
![]()
Proud to be fout - 17 maart 2022. https://streamable.com/ee2mab
Dat idee heb ik erg vaak. Afkeurende en vaak neerbuigende 'grapjes' naar Grace. Over haar uitspraak vd taal vooral ook en dat ze praat ook. Maar owee als ze terug grapt...quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:30 schreef Verida het volgende:
[..]
grace maakte een grapje en hij kijkt naar haar met een blik vol walging
dat gaat nooit goedkomen na BB
Tobias heeft het idd ook wel gehad daar. Kijkt uit naar zaterdag thuis zijn zei hijquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias gunt Grace toch van alles?
Waarom vertrektijd zelf dan niet zaterdag ?
Houd hij de eer aan zichzelf
ja klopt, doet hij best vaak. en denk dat hij voor zijn doen zich nog heel erg in houdt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:26 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat idee heb ik erg vaak. Afkeurende en vaak neerbuigende 'grapjes' naar Grace. Over haar uitspraak vd taal vooral ook. Maar owee als ze terug grapt...
Ik had het gemist, die meid is knettergek, zit aan de borsten van haar moeder en vindt het normaal dat haar zoon, van 20 aan haar tieten zit en aan de tepels trekt. Ik ga echt over mijn nek!quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Dit is wel heel ziek ....stel dat er een man in het huis zou zittenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Stel haar zoon hoort dit nuquote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:46 schreef humpty het volgende:
[..]
Dit is wel heel ziek ....stel dat er een man in het huis zou zitten
die zo`n soort verhaal zou hebben met zijn dochter
Internet zou ontploft zijn
het zou mooi zijn als grace en tobias mogen kiezen vd jackpot of naar huis ,dan drukt grace jammer tobias volgende week naar huis zonder geldquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias gunt Grace toch van alles?
Waarom vertrektijd zelf dan niet zaterdag ?
Houd hij de eer aan zichzelf
ja, dat hij zoiets bij zijn moeder doet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan gisteren dat ik het gesprek hoorde die schaamt zicht toch kapot
Dat zegt zij, hij heeft geen stem in dit geheel en dat maakt het nog erger.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:09 schreef just me het volgende:
[..]
ja, dat hij zoiets bij zijn moeder doet.
goedemorgen
Heb je ook helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:15 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat zegt zij, hij heeft geen stem in dit geheel en dat maakt het nog erger.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:18 schreef Ireth het volgende:
Brazilië wordt ook opgeroepen om op Krees te stemmen...
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:18 schreef Ireth het volgende:
Brazilië wordt ook opgeroepen om op Krees te stemmen...
[ twitter ]
Maar dat is niet in de cultuur van Grace zoquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:24 schreef Hieraldo het volgende:
er bestaan wel culturen waar borsten geen enkele seksuele betekenis hebben
Grace en haar zoon?quote:
Ohh dacht dat Salar dat zelf zeiquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:53 schreef spapaars het volgende:
Hoorde ik nu Tobias een grapje maken?
Na alle oproepen de microfoons te controleren
Tobias: Salar, controleer je balzak.
Kan ook, hoorde het wel, maar keek niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:55 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ohh dacht dat Salar dat zelf zei
Ik ging er ook vanuit hoor, doelende op dat Tobias nooit een grapje maaktquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook, hoorde het wel, maar keek niet.
Zei salar ook zelf volgens mijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:55 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ohh dacht dat Salar dat zelf zei
Zendercheck, wah? Zendercheck, misschien mogen we er niet over praten (Pizza's) Zendercheck, bewoners Zendercheck.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:14 schreef Lpracing het volgende:
Beste bewoners en wat volgde er toen? Niet gehoord wegens het daarop volgende gejuich.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oh ik heb zo'n zin om die nep bos op haar hoofd eraf te knippen...... met 'n botte schaar![]()
Goedemorgen Cos
Mogge en denk GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze doet het ook wel goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:44 schreef DirtyGrandpa het volgende:
Uiteindelijk maakt t niets uit wat er gebeurt, Duidelijk is toch al vanaf de eerste uitzending dat Nouch dit wint?
Ik kan de video niet zien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Doe er dan voor Tobias nog ff 'n hele rode peper in mét pitjesquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:59 schreef spapaars het volgende:
Neem, Kiwi's, banaan, mandarijnen/sinaasappels, yoghurt, room, ijsblokjes, snufje peper en vergeet het belangrijkste niet, een flinke klodder pindakaas.
[ afbeelding ]
werkt niet bij mij, wel bij jullie?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Dank het niet, Belgie is aan de beurt.....quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze doet het ook wel goed.
En het zal idd wel tussen haar en Salar gaan.
Nouche komt uit België.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:05 schreef DirtyGrandpa het volgende:
[..]
Dank het niet, Belgie is aan de beurt.....
waarschijnlijk verwijderd vanwege copyright. Dacht eerder al eens van DGK_Tegengas gelezen dat productie scherp is op wat negatievere filmpjes en waarschijnlijk niet wil dat die viraal gaan.quote:
snap er niks van.. zou bijna 2wk geleden al vermeld wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Misschien eindelijk officieel bericht dat ze stoppen op 26 maart
Dat zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:22 schreef ledn81 het volgende:
Vorig jaar kwam Patje met Pizza binnenlopen... wie weet komt er nu ook een bijzondere bezorger
Kittie?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:22 schreef ledn81 het volgende:
Vorig jaar kwam Patje met Pizza binnenlopen... wie weet komt er nu ook een bijzondere bezorger
5x casa di mamma uit de bonusfolderquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:22 schreef Verida het volgende:
Ze denken echt dat ze heel bijzonder zijn. Ze denken nu zelfs dat de pizzeria, die nu nog niet open zal zijn, speciaal voor BB wel open zal gaan..
En dan Kristof weer afbekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
met zelfgemaakte pizza's.
Geen zaak die wat vroeger dan gewoonlijk hoeft te bakken.
Salar denkt dat schoonmaken in de spiegel kijken is die heeft nog niets gedaan, wil alleen klierenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tobias is ook niet van het poetsen, maakt een wandeling door het huis met de stofzuiger, met 1 hand in de zak
Hij doet ook geen moer ja nu stofzuigen en dan nog in de spiegel kijken, hij loopt Noush ook te klierenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
BB Salar maak het huis schoon hahahaha
O we hebben twee verschillende streams, thnx ff omgeschakeldquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
BB Salar maak het huis schoon hahahaha
Daar word je knettergek van van dat gezingquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:42 schreef Dotteke het volgende:
Jemig die Grace spoort ook niet met der dansje en zang om Tobias heen
Het is of grace en Tobias of Nouch en Salarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij doet ook geen moer ja nu stofzuigen en dan nog in de spiegel kijken, hij loopt Noush ook te klieren
Je zou er maar mee samen wonenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:43 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Daar word je knettergek van van dat gezing
Van beide word je niet blij nu, die Salar is ook irritant bezig. Ik zeg stream op kristoff hahahquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is of grace en Tobias of Nouch en Salar
Zoooooo van je geloof af hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Van beide word je niet blij nu, die Salar is ook irritant bezig. Ik zeg stream op kristoff hahah
Nou ja gebrek aan beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |