SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Dacht ik verleden jaar altijd al. Kleine Nick ???quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lijkt wel of Noom zwanger is
oehquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dacht ik verleden jaar altijd al. Kleine Nick ???
wat ziet Naomi eruit zegquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarin haalt ze dus gigantisch kristof en de febo onderuit over die rewind token (volgens twitter, ik kijk dat geneuzel niet)
je ze bedoeltquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:21 schreef Verida het volgende:
oh het is van een tv zender,
en volgens Grace zijn die verhalen allemaal waar.....
Salar en nouch kennen die zender ook geloof ik
zijn ook bepaalde mensen die die sites bezoekenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
Grace heeft een site waar ze de meest gruwelijke moorden volgt
De SToryteller bleek ook de moordenaarquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:19 schreef Verida het volgende:
De verhalen van grees worden ook steeds ongeloofwaardiger
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:17 schreef ledn81 het volgende:
Kristof tegen Salar die blijkbaar net terug kwam uit de DBK :
En hoe ist ermee Ballar?¨
echt dat je ID kijkt enzoquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
zijn ook bepaalde mensen die die sites bezoeken
Hoef ik me gelukkig niet meer aan te ergeren.quote:
meisjes geadopteerd, armen amputeren, benen amputeren, blind maken en stembanden kapot maken en dan verkopen als seksdollquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
Grace heeft een site waar ze de meest gruwelijke moorden volgt
Ik had het over wat Kristof en Noush deden en met wat??quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pijnlijk maar kan gebeuren . Het is niet bewust .
Kris wil het niet meer horenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:24 schreef Verida het volgende:
[..]
meisjes geadopteerd, armen amputeren, benen amputeren, blind maken en stembanden kapot maken en dan verkopen als seksdoll
nou kun je veel plezier aan beleven, een romp met een gat erin.
en gelijk heeft hijquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kris wil het niet meer horen
wil een ander onderwerp
heel goed dat hij dat aangeeftquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kris wil het niet meer horen
wil een ander onderwerp
Tobi wilde ook geen horror meerquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:26 schreef Verida het volgende:
nouch wil nu een vrolijk verhaal, en Toob ligt erbij en zal zich wel bedenken....
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
zo te horen is Kris ook een beelddenker
krijgt het nu niet uit zijn hoofd
volgens mij wordt hij er gewoon misselijk van.quote:
En dan dikt ze het verhaaltje ff aanquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:30 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij wordt hij er gewoon misselijk van.
en dan Grees nog een keer : ik heb dit niet verzonnen hoor, ik heb dit ergens gelezen
wat voor verhalen zou ze haar zoon hebben voorgelezen voor 't slapen gaan?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan dikt ze het verhaaltje ff aan
Shining, Scream1 t/m 6quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
wat voor verhalen zou ze haar zoon hebben voorgelezen voor 't slapen gaan?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef wolffie het volgende:
Salar zit altijd even snel aan zijn pikkie, valt dat jullie niet op?
ja allang alquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef wolffie het volgende:
ja, en daarna even aan zijn tettenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef wolffie het volgende:
plakzakquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef wolffie het volgende:
Vanaf dag 1 viel het mij al op, ff 'n tikje er tegen om op z'n plaats te doenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef wolffie het volgende:
Daar zal ik ook eens opletten want dat was me dus weer niet opgevallen...wel dat hij altijd aan zijn shirt trekt.quote:
Hij doet dan even zijn hand eroverheen en schudt ook dat even recht.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar zal ik ook eens opletten want dat was me dus weer niet opgevallen...wel dat hij altijd aan zijn shirt trekt.
dát bedoelen ze dus met een weggooiertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |