Grote jongens moet je af en toe effe goed leggenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef wolffie het volgende:
Salar zit altijd even snel aan zijn pikkie, valt dat jullie niet op?
Hij is best wel aangekomen en het zo maar dat die broek die hij vandaag aanhad, gewoon veel te strak zat en dus de boel afgeklemd heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:54 schreef zodeju het volgende:
Phoe hij heeft ook een paar beste benen gekregen, zelf dit broekje waar die vrij wijd om zijn benen zat lijkt wel een fietsbroekje nu.
het is een broekje met een fietsbroekje erinquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:54 schreef zodeju het volgende:
Phoe hij heeft ook een paar beste benen gekregen, zelf dit broekje waar die vrij wijd om zijn benen zat lijkt wel een fietsbroekje nu.
ik dacht al wat is een foetsbroekjequote:Op donderdag 17 maart 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een broekje met een fietsbroekje erin
Zal dat het wezen??quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Grote jongens moet je af en toe effe goed leggen
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht al wat is een foetsbroekje
![]()
als ik de cap van @spapaars van vanmiddag moet geloven had Kris ook niks te klagenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jahje ziet het Tobi en kris nooit doen
Nou, Kristoff als hij gaat zitten zit hij ook gelijk in spreidstand......en ligt ook graag wijdbeens.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jahje ziet het Tobi en kris nooit doen
Heb weer wat gemist .quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik de cap van @:Spapaars van vanmiddag moet geloven had Kris ook niks te klagen
voor zover dat echt was
gaan ze doen?quote:
Dat komt wwaarschijnlijk door dat spreidbroekjequote:Op donderdag 17 maart 2022 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, Kristoff als hij gaat zitten zit hij ook gelijk in spreidstand......en ligt ook graag wijdbeens.
Maar goed leggen nee inderdaad.
naar een spreidbroekje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
quote:
lekker bal ?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
straks staat er morgen op FB en twitter
Salar krijgt spreidbroek van BB
vanwege kneuzing aan de lekker bal![]()
![]()
linkerquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
lekker bal ?
maar het zou wel een TT zijn om gejat te worden
't heerst..... typ griepquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
linker![]()
gaat lekker met typen vandaag
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
linker![]()
gaat lekker met typen vandaag
quote:
Oh zo noem ik de Kiwi, 't zijn net stierenklotenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
thuis noemen we die dingen altijd stierenballen(ooit als geintje tegen de kinderen gezegd)![]()
+ nog eens die hot curry saus uit dat potjequote:Op donderdag 17 maart 2022 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
met zijn peper met pitjes en dan nog 1 zonder pitjes wat een gek
echt wel, Kris was haast outquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:28 schreef odie22 het volgende:
hahahaha dat hele diner van tobi wordt ff flink neergehaald in de uitzending
het hele potje had hij er volgens mij in gedaan,quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
+ nog eens die hot curry saus uit dat potje
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik de cap van @:Spapaars van vanmiddag moet geloven had Kris ook niks te klagen
voor zover dat echt was
heeft hij zelf verwijderdquote:
Lekker toch, had iets minder hot geweest als die er 'n blikje kokosmelk of 'n blokje santenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:31 schreef Verida het volgende:
[..]
het hele potje had hij er volgens mij in gedaan,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:36 schreef IkFok het volgende:
Stemmen tussen Tobias of Grace:
Dan maar Grace laten blijven.Oh ik Tobias, laat 'm maar ff zweten. En dan vlak voor de bekendmaking van de winnaar Tobi naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |