quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Frits in een spreidbroekje
dat wordt hem
gewoon zeggen dat je Grace en Johnny kent dan krijg je kortingquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je Grace en Johnny kent dan krijg je korting
Deze gezien, zo schattig die luiaard..... dacht ff dat het Nawel was,,,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan is het maar goed dat je, neem ik aan, geen naaldhakken aan hebtquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Mij niet gezien heb hoogtevrees
Zelfs als ik op de stoep sta al
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Deze gezien, zo schattig die luiaard..... dacht ff dat het Nawel was,,,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat je, neem ik aan, geen naaldhakken aan hebt
Die voelt het aan zijn zwakke enkel dat het deze week fout af gaat lopen, en hij met lege handenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:26 schreef Angelique61 het volgende:
Tobias heeft geen zin meer om gezellig te doen.....
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die voelt het aan zijn zwakke enkel dat het deze week fout af gaat lopen, en hij met lege handen
weer naar DenHaag moet
Nee, stel je voor...quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:26 schreef Angelique61 het volgende:
Tobias heeft geen zin meer om gezellig te doen.....
Geef hem niet helemaal ongelijk wat betreft zijn stemming maar verderquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, stel je voor...
lekker afzonderen met Grace en nu in de badkamer fluisteren, wat 'n eng mannetje is het geworden, bah !!
grace maakte een grapje en hij kijkt naar haar met een blik vol walgingquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, stel je voor...
lekker afzonderen met Grace en nu in de badkamer fluisteren, wat 'n eng mannetje is het geworden, bah !!
Hij werkt haar 1x af zodat het van zijn lijstje van kan en doorquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:30 schreef Verida het volgende:
[..]
grace maakte een grapje en hij kijkt naar haar met een blik vol walging
dat gaat nooit goedkomen na BB
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:31 schreef GayGuy het volgende:
Weer ff genoeg gezien. Mijn bed wacht. Fijne nacht nog hier
Truste GayGuyquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:31 schreef GayGuy het volgende:
Weer ff genoeg gezien. Mijn bed wacht. Fijne nacht nog hier
Ben bang dat Grace een stalkertje isquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij werkt haar 1x af zodat het van zijn lijstje van kan en door
Zou je best gelijk in kunnen hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:32 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ben bang dat Grace een stalkertje is
Truste just mequote:Op donderdag 17 maart 2022 22:32 schreef just me het volgende:
Na dit slotgebed van Grace kan ik ook rustig naar bed toe.fijne avond nog
Die laat zich met jong vol proppen zodat ze weer voor 20 jaar inkomen heeftquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:32 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ben bang dat Grace een stalkertje is
Slaap lekker Kodiakquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed ben er ook klaar mee voor vandaag
blauwe ballen dacht ikquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:43 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft iemand nog meegekregen wat er nou met de ballen van Salar aan de hand was?
Soort van Driemaandendroogstaan-krampquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:43 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft iemand nog meegekregen wat er nou met de ballen van Salar aan de hand was?
Oh echt was dat het ppfffquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Soort van Driemaandendroogstaan-kramp
Grace sliep toch altijd laat ? Geen tv momentjes meer na twaalven ?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:17 schreef Sestra666 het volgende:
ongelofelijk.. de hele dag in de zon liggen en nu alweer slapen
die ligt al 45 min wakker te kijken en te woelen en te draaienquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Grace sliep toch altijd laat ? Geen tv momentjes meer na twaalven ?
dan mot ze opstaan en de streamers gaan entertainenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
die ligt al 45 min wakker te kijken en te woelen en te draaien
ik hoop dat ze meelezen, als ze zien je zo kwaad bent, dan komt het wel goedquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dan mot ze opstaan en de streamers gaan entertainen
Ik heb helaas hetzelfde gelezen met foto's erbij van een aziatisch meisje. Heel netwerk wereldwijd van dat soort satanische mensenhandel. Ziekelijkquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:30 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij wordt hij er gewoon misselijk van.
en dan Grees nog een keer : ik heb dit niet verzonnen hoor, ik heb dit ergens gelezen
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:19 schreef odie22 het volgende:
heb eindelijk gevonden waar Salar mij aan doet denken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wojowwwquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:53 schreef danilel het volgende:
grace in need of a sugardaddy
Is deze al voorbij gekomen?
Dank voor dit filmpje.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was om gevraagd, WTF Grace spoort echt niet ......![]()
![]()
Proud to be fout - 17 maart 2022. https://streamable.com/ee2mab
Dat idee heb ik erg vaak. Afkeurende en vaak neerbuigende 'grapjes' naar Grace. Over haar uitspraak vd taal vooral ook en dat ze praat ook. Maar owee als ze terug grapt...quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:30 schreef Verida het volgende:
[..]
grace maakte een grapje en hij kijkt naar haar met een blik vol walging
dat gaat nooit goedkomen na BB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |