Tobias heeft het idd ook wel gehad daar. Kijkt uit naar zaterdag thuis zijn zei hijquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias gunt Grace toch van alles?
Waarom vertrektijd zelf dan niet zaterdag ?
Houd hij de eer aan zichzelf
ja klopt, doet hij best vaak. en denk dat hij voor zijn doen zich nog heel erg in houdt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:26 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat idee heb ik erg vaak. Afkeurende en vaak neerbuigende 'grapjes' naar Grace. Over haar uitspraak vd taal vooral ook. Maar owee als ze terug grapt...
Ik had het gemist, die meid is knettergek, zit aan de borsten van haar moeder en vindt het normaal dat haar zoon, van 20 aan haar tieten zit en aan de tepels trekt. Ik ga echt over mijn nek!quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was om gevraagd, WTF Grace spoort echt niet ......![]()
![]()
Proud to be fout - 17 maart 2022. https://streamable.com/ee2mab
Dit is wel heel ziek ....stel dat er een man in het huis zou zittenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Stel haar zoon hoort dit nuquote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:46 schreef humpty het volgende:
[..]
Dit is wel heel ziek ....stel dat er een man in het huis zou zitten
die zo`n soort verhaal zou hebben met zijn dochter
Internet zou ontploft zijn
het zou mooi zijn als grace en tobias mogen kiezen vd jackpot of naar huis ,dan drukt grace jammer tobias volgende week naar huis zonder geldquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias gunt Grace toch van alles?
Waarom vertrektijd zelf dan niet zaterdag ?
Houd hij de eer aan zichzelf
ja, dat hij zoiets bij zijn moeder doet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan gisteren dat ik het gesprek hoorde die schaamt zicht toch kapot
Dat zegt zij, hij heeft geen stem in dit geheel en dat maakt het nog erger.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:09 schreef just me het volgende:
[..]
ja, dat hij zoiets bij zijn moeder doet.
goedemorgen
Heb je ook helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:15 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat zegt zij, hij heeft geen stem in dit geheel en dat maakt het nog erger.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:18 schreef Ireth het volgende:
Brazilië wordt ook opgeroepen om op Krees te stemmen...
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:18 schreef Ireth het volgende:
Brazilië wordt ook opgeroepen om op Krees te stemmen...
[ twitter ]
Maar dat is niet in de cultuur van Grace zoquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:24 schreef Hieraldo het volgende:
er bestaan wel culturen waar borsten geen enkele seksuele betekenis hebben
Grace en haar zoon?quote:
Ohh dacht dat Salar dat zelf zeiquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:53 schreef spapaars het volgende:
Hoorde ik nu Tobias een grapje maken?
Na alle oproepen de microfoons te controleren
Tobias: Salar, controleer je balzak.
Kan ook, hoorde het wel, maar keek niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:55 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ohh dacht dat Salar dat zelf zei
Ik ging er ook vanuit hoor, doelende op dat Tobias nooit een grapje maaktquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook, hoorde het wel, maar keek niet.
Zei salar ook zelf volgens mijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:55 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ohh dacht dat Salar dat zelf zei
Zendercheck, wah? Zendercheck, misschien mogen we er niet over praten (Pizza's) Zendercheck, bewoners Zendercheck.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:14 schreef Lpracing het volgende:
Beste bewoners en wat volgde er toen? Niet gehoord wegens het daarop volgende gejuich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oh ik heb zo'n zin om die nep bos op haar hoofd eraf te knippen...... met 'n botte schaar![]()
Goedemorgen Cos
Mogge en denk GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze doet het ook wel goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:44 schreef DirtyGrandpa het volgende:
Uiteindelijk maakt t niets uit wat er gebeurt, Duidelijk is toch al vanaf de eerste uitzending dat Nouch dit wint?
Ik kan de video niet zien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Doe er dan voor Tobias nog ff 'n hele rode peper in mét pitjesquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:59 schreef spapaars het volgende:
Neem, Kiwi's, banaan, mandarijnen/sinaasappels, yoghurt, room, ijsblokjes, snufje peper en vergeet het belangrijkste niet, een flinke klodder pindakaas.
[ afbeelding ]
werkt niet bij mij, wel bij jullie?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |