Windmolens horen op zee. 2x meer rendabel + ze veroorzaken geen overlastquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Iedereen vind windmolens ook prima en belangrijk... maar niet [hier]... (en hier is overal als je iedereens mening meeneemt)
Seabert heeft daar last van.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Windmolens horen op zee. 2x meer rendabel + ze veroorzaken geen overlast
jaaaa maar daar zwemmen vissen er tegenaan en vergeet de vogels niet die op de palen afkomen vanwege de dode vissen er omheen. En ook geluidsoverlast voor de scheepvaart.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Windmolens horen op zee. 2x meer rendabel + ze veroorzaken geen overlast
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jaaaa maar daar zwemmen vissen er tegenaan en vergeet de vogels niet die op de palen afkomen vanwege de dode vissen er omheen. En ook geluidsoverlast voor de scheepvaart.
Mand!quote:
Klinkt wel heel Haags dit.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je wacht tot de omwonenden het ermee eens zijn kun je nooit meer een windmolen neerzetten. Prima dus dat ze een beetje doorduwen met die dingen. Bovendien willen ze daar in het noorden zo nodig de gaskraan dichtdraaien, dus een beetje tegenprestatie mag ook wel.
Nee en de BBB ook niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Pieter doet lokaal niet mee mag ik hopen? Anders kost dat je ook weer zetels.
quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jaaaa maar daar zwemmen vissen er tegenaan en vergeet de vogels niet die op de palen afkomen vanwege de dode vissen er omheen. En ook geluidsoverlast voor de scheepvaart.
Zondequote:Op woensdag 16 maart 2022 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb heel veel moeite met geïnteresseerd blijven. Allemaal resultaten die me niet boeien.
Zonde van het belastingsgeld.
Zeker. Maar plaats ze ieder geval buiten gehoorafstand. Dat geluid is gekmakend.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Iedereen vind windmolens ook prima en belangrijk... maar niet [hier]... (en hier is overal als je iedereens mening meeneemt)
BN/ De Stemquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:08 schreef -XOR- het volgende:
Breda, thuisstad van Klaas Dijkhoff dus dat zullen wel veel AD-abonnementen worden.
Wat een klootzak was dat zeg.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:08 schreef -XOR- het volgende:
Breda, thuisstad van Klaas Dijkhoff dus dat zullen wel veel AD-abonnementen worden.
Open je ogen!quote:
Aparte kerel jaquote:
FvDquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van welke partij is de nerd in rode trui?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |