De tegenpartijquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze hadden ook "minder Femke, meer bomen en auto's" in enschede(geen idee welke femke ze het over hadden) En dan bomen en auto's ... geen gezeik iedereen rijk.
Neequote:Op woensdag 16 maart 2022 21:57 schreef Coco het volgende:
Moesten jullie een mondkapje bij het stemmen?
Ik welquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik mocht mijn potlood dit keer niet houden trouwens
Nee maar ze hebben het toch nog niet aangedurft om het stemlokaal weer in het bejaardentehuis te doen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:57 schreef Coco het volgende:
Van de gemeentes die al geteld zijn doen Lijst Fier en Ons Belang het erg goed.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Iemand al iets van een landelijke exitpoll voor me?
Veendam denk ik weken eerder opgenomen, verslaggever anders bang niet op tijd thuis te zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:57 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Dat zal vast wel, anders zou Donders geen aangifte doen. LVR of die telefoonboer met z'n eenmanslijst.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat dit voor de lijst van Jos van Rey was.
Ik heb bijna een uur in de rij gestaan in Amsterdam, stembureau bleef een half uur langer open om iedereen te laten stemmen. Hoorde dat ook andere stembureaus superdruk waren.quote:
Waarom hoor ik dan teksten dat de klap voor het CDA meevalt en GL goed presteert?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van de gemeentes die al geteld zijn doen Lijst Fier en Ons Belang het erg goed.
Het zijn LOKALE verkiezingen Pietjequote:Op woensdag 16 maart 2022 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik kreeg er zelfs 3 mee naar huisquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik moest hem juist houden en mocht hem absoluut niet terug in het bakje leggenquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Dat kan toch niet Hans.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Heel mandje mee gekregen. (voor werkstuk kind)quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Jij kijkt niet naar de exitpolls van de NOS?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dan teksten dat de klap voor het CDA meevalt en GL goed presteert?
Op basis van exitpeilingen in 3 steden. Waar het CDA in 2 van de 3 ook gewoon verliest.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dan teksten dat de klap voor het CDA meevalt en GL goed presteert?
pics van werkstukquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Heel mandje mee gekregen. (voor werkstuk kind)
Utrecht is gewoon een relaxte stad.
Wie het eerst klaar is met tellen, komt als eerst voorbij.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:00 schreef Caland het volgende:
Is er nog een volgorde hoelaat welke gemeente komt?
Het gaat om dit topic.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb heel veel moeite met geïnteresseerd blijven. Allemaal resultaten die me niet boeien.
Zonde van het belastingsgeld.
Om alle Nederlandse stroom op te wekken met kerncentrales, hebben we 30x Borssele nodig. Zet ze in een cirkel om Urk heen.quote:
Kan dat niet landelijk wordenquote:
98,3%quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:01 schreef Halcon het volgende:
Loekasjenko zou allang klaar zijn met tellen.
Ik heb genoeg red alert gespeeld om dit netjes te kunnen ontwerpen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Om alle Nederlandse stroom op te wekken met kerncentrales, hebben we 30x Borssele nodig. Zet ze in een cirkel om Urk heen.
Komt nog.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Heel mandje mee gekregen. (voor werkstuk kind)
Utrecht is gewoon een relaxte stad.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik moest hem juist houden en mocht hem absoluut niet terug in het bakje leggen
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |