abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204130781
quote:
Graag citeren wat van belang is in deze. Het stukje over onafhankelijkheid is niet toereikend genoeg als je daar op doelde. Dat gaat namelijk over politieke onafhankelijkheid lijkt mij. Dit geschil heeft niets met politieke inzichten van doen maar met de veiligheid van leden/werknemers.
quote:
[..]
Een fractie is 100% onafhankelijk, een bestuur heeft daar na het indienen van de kandidatenlijst niks meer mee te maken.
Schijnbaar wel. Het gebeurd met regelmaat dat een bestuur zijn zegje heeft ook in een fractie. Politiek bedrijven is een samenspel zeker als het gaat om de belangen van de vereniging en haar leden. Zeker als de veiligheid van leden in het geding is door het grensoverschrijdende gedrag van een van de leden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2022 20:12:29 ]
pi_204130877
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:07 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Schijnbaar wel. Het gebeurd met regelmaat dat een bestuur zijn zegje heeft ook in een fractie.
Dat gebeurt dus juist nooit. De onafhankelijkheid van een fractie is echt volledig, ze zijn geen onderdeel van de vereniging en geen bestuur heeft daar wat over te zeggen.

Echt, dat jij als Omtzigt adept nu gaat pleiten voor een baas over de politici die niet eens politicus is...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204130983
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:13 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat gebeurt dus juist nooit. De onafhankelijkheid van een fractie is echt volledig, ze zijn geen onderdeel van de vereniging en geen bestuur heeft daar wat over te zeggen.

Echt, dat jij als Omtzigt adept nu gaat pleiten voor een baas over de politici die niet eens politicus is...
Ik pleit nergens voor. Net zoals jij er niet voor pleit dat grensoverschrijdend gedrag binnen een fractie maar gewoon mag doorgaan. Leg een ander geen onzin in de mond.
Ik geef alleen aan dat het bestuur wel degelijk verantwoordelijk is voor de veiligheid van haar leden en dus ook binnen de fractie. Je hebt op geen enkele manier aangetoond dat dat niet het geval is en nu kom je met zo'n snerende kutopmerking. Chapeau, lekker gewerkt. En tot de volgende keer maar weer.

Ps; wat betreft Omtzigt, daar hebben de interim-voorzitter en een minister ontzettend veel tijd en moeite in gestoken om te bemiddelen tussen de fractie, CDA ministers en Omtzigt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2022 20:37:50 ]
pi_204131381
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:20 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik pleit nergens voor. Net zoals jij er niet voor pleit dat grensoverschrijdend gedrag binnen een fractie maar gewoon mag doorgaan. Leg een ander geen onzin in de mond.
Ik geef alleen aan dat het bestuur wel degelijk verantwoordelijk is voor de veiligheid van haar leden en dus ook binnen de fractie. Je hebt op geen enkele manier aangetoond dat dat niet het geval is en nu kom je met zo'n snerende kutopmerking. Chapeau, lekker gewerkt. En tot de volgende keer maar weer.

Ps; wat betreft Omtzigt, daar hebben de interim-voorzitter en een minister ontzettend veel tijd en moeite in gestoken om te bemiddelen tussen de fractie, CDA ministers en Omtzigt.
Precies en dat is iets wat Volt bestuur niet heeft gedaan.
pi_204131402
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Topshow
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 18 maart 2022 @ 21:41:22 #156
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204132037
Eigenlijk zou Gundogan gewoon weer naar de rechter moeten gaan en dan laten toetsen of de protocollen wel goed doorlopen zijn. :')
pi_204132104
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:41 schreef Hexagon het volgende:
Eigenlijk zou Gundogan gewoon weer naar de rechter moeten gaan en dan laten toetsen of de protocollen wel goed doorlopen zijn. :')
Ik verwacht eigenlijk ook wel dat ze dat gaat doen. :D
pi_204132404
Hopelijk nog een congres om het bestuur weg te stemmen.
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 22:02:08 #159
236264 crew  capricia
pi_204132422
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:44 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik verwacht eigenlijk ook wel dat ze dat gaat doen. :D
Dat denk ik dus ook. _O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 18 maart 2022 @ 22:03:22 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204132438
Ik denk dat Volt bij de komende kamerverkiezingen het beste met een geheel schone lei kan beginnen en dus het huidige drietal moet afserveren.

Dat voordeel hebben ze nog een beetje als pan-Europese partij. In slechte tijden kan de koepel de zaak wel overeind houden.
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 22:04:50 #161
236264 crew  capricia
pi_204132459
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat Volt bij de komende kamerverkiezingen het beste met een geheel schone lei kan beginnen en dus het huidige drietal moet afserveren.

Dat voordeel hebben ze nog een beetje als pan-Europese partij. In slechte tijden kan de koepel de zaak wel overeind houden.
Her duurt gelukkig nog even voor de volgende TK verkiezingen. En het geheugen is vaak kort bij veel mensen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 18 maart 2022 @ 22:07:11 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204132500
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Her duurt gelukkig nog even voor de volgende TK verkiezingen. En het geheugen is vaak kort bij veel mensen.
Ja maar dan nog kunnen ze beter met nieuwe mensen de strijd in gaan. Deze mensen hebben het gewoon niet in zich.
pi_204132564
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:01 schreef potjecreme het volgende:
Hopelijk nog een congres om het bestuur weg te stemmen.
Ik hoop op een openbare livestream.
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 22:10:17 #164
236264 crew  capricia
pi_204132565
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja maar dan nog kunnen ze beter met nieuwe mensen de strijd in gaan. Deze mensen hebben het gewoon niet in zich.
Wie is 'ze'?
Bedoel wie gaat daar over?
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 18 maart 2022 @ 22:10:53 #165
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204132573
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:10 schreef capricia het volgende:

[..]
Wie is 'ze'?
Bedoel wie gaat daar over?
De partij. Dus de optelsom van Volt-leden.
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 22:12:02 #166
236264 crew  capricia
pi_204132597
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:10 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Het duurt nog lang voor nieuwe TK verkiezingen. Beter regelen ze het nu, idd.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 22:13:14 #167
236264 crew  capricia
pi_204132627
quote:

[..]
Het duurt nog lang voor nieuwe TK verkiezingen. Beter regelen ze het nu, idd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De partij. Dus de optelsom van Volt-leden.
Wel zo democratisch idd. Er is namelijk genoeg basis voor hun standpunten.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 22:14:07 #168
236264 crew  capricia
pi_204132646
(sorry. Mijn quote doet raar)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204132729
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat denk ik dus ook. _O-
En d'r advocaten blijven die strijd maar voeden. Ze zou mensen om zich heen moeten hebben die naar meer dan haar rechten kijken. Ik vraag me af hoeveel mensen er straks nog zijn die met haar willen samenwerken, waar dan ook.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204132795
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 22:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Kan aan mij liggen hoor maar volgens mij zitten ze nog altijd in de lift. Ik bedoel ik geloof ook niet dat het hemelbestormers zijn maar wie in de politiek is dat dan wel. Waarschijnlijk kan jouw partij als je dezelfde norm aanhoud dan ook het beste met nieuwe mensen de strijd ingaan want dit is het niet.
pi_204133147
quote:

[..]
Laurens "at your service" Dassen
pi_204134902
Dassen is een lulletje rozenwater maar dat je van zo'n emotionele Gundogan af moet lijkt me ook wel duidelijk. Daar heb je helemaal niets aan op termijn.

Denk nog steeds dat er wel wat potentie ligt. Benieuwd of Gundogan dan weer als eenvrouwsfractie doorgaat. :')
pi_204135031
twitter

Moreel superieure elite :Y
  zaterdag 19 maart 2022 @ 09:18:25 #174
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204135217
Is inmiddels al concreet duidelijk wat Gündogan gedaan heeft en weet zij zelf ook al wie dit geweest zijn.

Heeft zijzelf ook inmiddels duidelijkheid over welke concrete dingen zij bij welke personen gedaan zou hebben, wat de basis is voor deze ontwikkelingen?

Of is het alleen wij hebben gehoord dat, dus wij zetten jou uit de partij.

Ik hoop dat ze niet haar kamerzetel afstaat.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 09:26:49 #175
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204135269
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 08:51 schreef Tjoent het volgende:
[ twitter ]

Moreel superieure elite :Y
Laat Bosma zich lekker druk maken om alle die miskopen van zijn eigen partij.
pi_204135292
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Laat Bosma zich lekker druk maken om alle die miskopen van zijn eigen partij.
Tja, Bosma brengt het natuurlijk weer op zijn eigen bijzondere wijze met onzinnige vergelijkingen en hyperbolen, maar inhoudelijk heeft hij natuurlijk wel een punt: het bestuur van een partij heeft er nu voor gezorgd dat een kamerlid een tijd haar werk niet kon doen, dat kan natuurlijk echt niet.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204135300
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:18 schreef Ixnay het volgende:
Is inmiddels al concreet duidelijk wat Gündogan gedaan heeft en weet zij zelf ook al wie dit geweest zijn.

Heeft zijzelf ook inmiddels duidelijkheid over welke concrete dingen zij bij welke personen gedaan zou hebben, wat de basis is voor deze ontwikkelingen?

Of is het alleen wij hebben gehoord dat, dus wij zetten jou uit de partij.

Ik hoop dat ze niet haar kamerzetel afstaat.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-had-gedaan-a4100807

Hier de reconstructie. Kun je deze lezen of zit hij achter de betaalmuur voor niet-abonnees?
pi_204135335
- Aan de billen zitten van collega's
- Een arm om een collega heenslaan en zeggen dat je al lang geen seks meer hebt gehad
- Toespelingen maken op iemands homoseksualiteit en hem telkens "meid" noemen
- Medewerkers uitkafferen

Laten we wel wezen. Als het een man was geweest dan was de discussie allang klaar geweest en was het media-oordeel al lang geveld.
pi_204135352
En dan denken dat je maandag gewoon weer kunt beginnen in de fractie terwijl je de rechtszaken laat lopen en deze zelfs uit aan het breiden bent :')

Enige reden waarom je deze route zou kiezen is om de andere twee fractieleden weg te pesten.
pi_204135376
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:35 schreef Breekfast het volgende:
- Aan de billen zitten van collega's
- Een arm om een collega heenslaan en zeggen dat je al lang geen seks meer hebt gehad
- Toespelingen maken op iemands homoseksualiteit en hem telkens "meid" noemen
- Medewerkers uitkafferen
't Is me wat zeg.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_204135472
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:29 schreef Hanca het volgende:

[..]
Tja, Bosma brengt het natuurlijk weer op zijn eigen bijzondere wijze met onzinnige vergelijkingen en hyperbolen, maar inhoudelijk heeft hij natuurlijk wel een punt: het bestuur van een partij heeft er nu voor gezorgd dat een kamerlid een tijd haar werk niet kon doen, dat kan natuurlijk echt niet.
Hij had volkomen gelijk. Alleen het afgeven op rijkdom is wat zielig.
pi_204135488
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:41 schreef nostra het volgende:

[..]
't Is me wat zeg.
Je vindt het geen probleem (als het is gebeurd)?
pi_204135546
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je vindt het geen probleem (als het is gebeurd)?
De context mist vooral om het te kunnen duiden. Als je het droog opschrijft, dan is het nogal wat ja. Als het erop neerkomt dat een Volt-sneeuwvlokje het allemaal niet kan hendelen als G. haar tekstvoorstellen naar de prullenbak verwijst en ze op een bedrijfsborrel in 2019 een keer gruizig tegen iemand aan heeft gehangen, dan vraag ik me inderdaad af waar de fuzz allemaal over is. Dio mio.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_204135589
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:57 schreef nostra het volgende:

[..]
De context mist vooral om het te kunnen duiden. Als je het droog opschrijft, dan is het nogal wat ja. Als het erop neerkomt dat een Volt-sneeuwvlokje het allemaal niet kan hendelen als G. haar tekstvoorstellen naar de prullenbak verwijst en ze op een bedrijfsborrel in 2019 een keer gruizig tegen iemand aan heeft gehangen, dan vraag ik me inderdaad af waar de fuzz allemaal over is. Dio mio.
Je hebt verschillende gradaties in alles. Maar je bent het er toch wel mee eens dat je een nogal apart figuur bent als je denkt dat iemand zijn tekstvoorstelling in de prullenbak gooien een voorbeeld is van fatsoenlijke omgangsvormen?

Het is allemaal geen ramp. De klachten laten gewoon zien dat ze nogal een autoritair, bijzonder figuur is (nogmaals, als het waar is).
pi_204135625
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:57 schreef nostra het volgende:

[..]
Is het bij jullie bedrijfsborrels normaal dat de leidinggevende zijn/haar arm om een collega heenslaat en over zijn/haar seksleven begint?
pi_204135650
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:03 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Is het bij jullie bedrijfsborrels normaal dat de leidinggevende zijn/haar arm om een collega heenslaat en over zijn/haar seksleven begint?
Die heeft hem overal ingehangen ja, dus dat is niet echt een goed voorbeeld.
Friedman on Donahue
pi_204135661
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:03 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Hangt nogal af wat je definitie van 'normaal' is. Als je het ziet als 'de norm', dus iets dat in de meerderheid van de bedrijfsborrels gebeurd. Dan gok ik dat het antwoord: ja is.

Of het wenselijk is? tja....

Het risico op gedoe is groot.
pi_204135662
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:00 schreef theunderdog het volgende:
Je hebt verschillende gradaties in alles. Maar je bent het er toch wel mee eens dat je een nogal apart figuur bent als je denkt dat iemand zijn tekstvoorstelling in de prullenbak gooien een voorbeeld is van fatsoenlijke omgangsvormen?

Fatsoenlijk blijft een subjectief iets, maar hoe je het ook wendt of keert, is het voornamelijk iets dat je als volwassen mensen gewoon onder elkaar oplost, in plaats van deze kleuterspeeltuin ervan te maken.
Friedman on Donahue
pi_204135687
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:06 schreef nostra het volgende:

[..]
Fatsoenlijk blijft een subjectief iets, maar hoe je het ook wendt of keert, is het voornamelijk iets dat je als volwassen mensen gewoon onder elkaar oplost, in plaats van deze kleuterspeeltuin ervan te maken.
Ah kom op. Niet flauw doen. Fatsoen is toch ook gewoon intersubjectief? in een bedrijf kun je toch perfect fatsoensnormen creëren waar de overgrote meerderheid het mee eens gaat zijn?
pi_204135730
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ah kom op. Niet flauw doen. Fatsoen is toch ook gewoon intersubjectief? in een bedrijf kun je toch perfect fatsoensnormen creëren waar de overgrote meerderheid het mee eens gaat zijn?
Ja hoor, en dan overschrijd je een keer die norm en dan doe je daar wat mee (of niet). Royeren, fractie uitzetten, mediacircus en rechtszaken aanspannen vind ik nogal overschieten op het bekende feitenrelaas.
Friedman on Donahue
pi_204135776
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:12 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja hoor, en dan overschrijd je een keer die norm en dan doe je daar wat mee (of niet). Royeren, fractie uitzetten, mediacircus en rechtszaken aanspannen vind ik nogal overschieten op het bekende feitenrelaas.
Toch denk ik dat je bij zaken als aanranding 0 tolerantie moet hebben als werkgever.
pi_204135817
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Toch denk ik dat je bij zaken als aanranding 0 tolerantie moet hebben als werkgever.
Context, dus.
Friedman on Donahue
pi_204135876
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:18 schreef nostra het volgende:

[..]
Context, dus.
13 aanklachten in totaal. De kans dat deze dame zich daadwerkelijk niet kan gedragen, lijkt mij groter dan een complot van die 13.
pi_204135931
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]
13 aanklachten in totaal. De kans dat deze dame zich daadwerkelijk niet kan gedragen, lijkt mij groter dan een complot van die 13.
Tja, of de perceptie van hoe zwaar dat allemaal weegt loopt gewoon ontzettend uiteen. Het lijkt me sowieso overduidelijk dat daar enige ruimte tussen zit bij de spelers.
Friedman on Donahue
pi_204135938
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:29 schreef nostra het volgende:

[..]
Tja, of de perceptie van hoe zwaar dat allemaal weegt loopt gewoon ontzettend uiteen. Het lijkt me sowieso overduidelijk dat daar enige ruimte tussen zit bij de spelers.
Vond je dit ook bij Borsato, Ali B? die bandleider van the voice?
pi_204135940
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Gevalletje seksisme lijkt me inmiddels. Was ze een man geweest zou ze door de gehele maatschappij uitgekotst worden en verstoten. Men zou zeker afschuw uitspreken over de rechtszaak die aangespannen is tegen de vermeende slachtoffers.
pi_204135958
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Vond je dit ook bij Borsato, Ali B? die bandleider van the voice?
Nee, ongevraagd aan minderjarige meisjes zitten of foto's van je pielemuis appen aan kandidaten vind ik wat anders dan een mondelinge seksuele toespeling op een bedrijfsborrel maken.
Friedman on Donahue
pi_204135969
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:34 schreef nostra het volgende:

[..]
Nee, ongevraagd aan minderjarige meisjes zitten of foto's van je pielemuis appen aan kandidaten vind ik wat anders dan een mondelinge seksuele toespeling op een bedrijfsborrel maken.
Serieus? ik zou een foto van een piemel minder vervelend vinden dat dat iemand ongevraagd aan mij gaat zitten?
pi_204135973
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Serieus? ik zou een foto van een piemel minder vervelend vinden dat dat iemand ongevraagd aan mij gaat zitten?
Daar verschillen we dan over van mening.
Friedman on Donahue
pi_204135977
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:31 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Gevalletje seksisme lijkt me inmiddels. Was ze een man geweest zou ze door de gehele maatschappij uitgekotst worden en verstoten. Men zou zeker afschuw uitspreken over de rechtszaak die aangespannen is tegen de vermeende slachtoffers.
Geen idee. Nogal speculatief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')