SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)![]()
Ik ben voor RussellGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Mercedes wil niet laten racen maar wil Hamilton laten winnen. Maar wanneer de auto niet superieur is heb je daarin weinig keuzes te maken omdat je dan toch maximaal punten moet scoren.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als je constant 1-2tjes scoort dan eindig je toch sowieso 1 en 2 in het WK en kun je de coureurs toch juist laten racen? Juist als je niet dominant bent is het niet handig als de 'nummer 2' punten afpakt van de nummer 1..Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Ja, volgens mij zeggen we hetzelfde ;-) Maar als MERC 20 seconden voor het hele veld uit rijdt dan mag Russell gewoon voor zijn kans gaan, hoor.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:06 schreef Weltschmerz het volgende:
r wanneer de auto niet superieur is heb je daarin weinig keuzes te maken omdat je dan toch maximaal punten moet scoren.Rini dankjewel.![]()
Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zeggen we hetzelfde ;-) Maar als MERC 20 seconden voor het hele veld uit rijdt dan mag Russell gewoon voor zijn kans gaan, hoor.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Het mooie is natuurlijk dat als Mercedes nu dominant gaan blijken, het niet meteen betekent dat het saai wordt, omdat we RussellGOD hebben.
LET'S GO GEORGEGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
George, this is James...quote:Op maandag 14 maart 2022 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het mooie is natuurlijk dat als Mercedes nu dominant gaan blijken, het niet meteen betekent dat het saai wordt, omdat we RussellGOD hebben.
LET'S GO GEORGE![]()
Het mooie aan George is dat hij geen jongen is die zich laat piepelen. Want dat gaat niet nodig zijn. Hij gaat voorop in de strijd.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hahaha nee. Russell wordt de nieuwe GOAT.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Op basis van? De GOAT is Max.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hahaha nee. Russell wordt de nieuwe GOAT.![]()
Dat is voor de clean air duhquote:Op maandag 14 maart 2022 14:21 schreef Poepz0r het volgende:
Die nieuwe auto's zijn trouwens wanstaltig lelijk met die flappen over die banden
Beter wheel to wheel racingGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Op basis van zijn ongelofelijke prestatiesquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:21 schreef Poepz0r het volgende:
Die nieuwe auto's zijn trouwens wanstaltig lelijk met die flappen over die banden
Slijpen poa.![]()
Zo ongelooflijk zijn die niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op basis van zijn ongelofelijke prestaties![]()
Vind jijquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik zie geen bijzondere prestaties. Max die op zeer jonge leeftijd een GP wint met de 4de/5de auto van de grid, dat zijn prestaties. Hopelijk belang Russel de eerste 3 races in de grindbak en komt NYCK DE VRIES GOD.quote:![]()
Max had toen gewoon de 2e auto van de grid, en zonder Mercedessen dus de 1equote:Op maandag 14 maart 2022 14:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie geen bijzondere prestaties. Max die op zeer jonge leeftijd een GP wint met de 4de/5de auto van de grid, dat zijn prestaties. Hopelijk belang Russel de eerste 3 races in de grindbak en komt NYCK DE VRIES GOD.
Nyck de Vriesin je derde F2 jaar pas kampioen worden
Nee dit kan nietGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Twee Mercedessen en twee Ferrari's die beter waren😉 En in de race had ie de derde auto na ronde 1😁.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max had toen gewoon de 2e auto van de grid, en zonder Mercedessen dus de 1e
Nee dit kan niet
Zal een mooi subplot worden dit seizoen, naast de titelstrijd tussen Redbull en Ferrari de interne strijd tussen Hamilton en Russel. En de strijd om het beste Mercedesteam met McLaren.
Zin!![]()
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:57 schreef aesop het volgende:
Zal een mooi subplot worden dit seizoen, naast de titelstrijd tussen Redbull en Ferrari de interne strijd tussen Hamilton en Russel. En de strijd om het beste Mercedesteam met McLaren.
Zin!je bent wel heel optimistisch, ik zie Ferrari in het begin wel meedoen, sterker nog denk zelfs dat die komend weekend nog net het beste pakket hebben maar door ontwikkelen is natuurlijk iets wat Red Bull en ook Mercedes beter ligt.
Wel nieuwsgierig naar Russell maar ook of het Perez gaat lukken wat dichter bij Max te komen.![]()
De Red Bull was in 2016 de tweede beste auto.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:57 schreef aesop het volgende:
[..]
Twee Mercedessen en twee Ferrari's die beter waren😉 En in de race had ie de derde auto na ronde 1😁.
Zin!
En nee na ronde 1 stond Max al P2.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Gave actie van Hamilton om zijn moeder mee te eren
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Je moet wat als je weet dat je steeds minder aandacht gaat krijgen.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:41 schreef Rianne84 het volgende:
Hij heeft weer iets nieuws om aandacht mee te vragen.
[ twitter ]
Geen WK meer, prima teamgenoot in plaats van een cuck, meerdere Britste topcoureurs in de F1, Mercedes niet meer zo dominant.![]()
Jezus Christus man, die parkeerplaats in las Vegas gaan we nog krijgen ook
OPROTTEN100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Evenstar
![]()
Vegasquote:Op maandag 14 maart 2022 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus man, die parkeerplaats in las Vegas gaan we nog krijgen ook
OPROTTEN
Aub. wel een nachtrace dan. Zou daar graag mijn wekker voor zetten.![]()
OPROTTENquote:Op maandag 14 maart 2022 15:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vegas
Aub. wel een nachtrace dan. Zou daar graag mijn wekker voor zetten.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Echt, Liberty mag wmb opzouten. Begint gewoon weer langzaam richting Ecclestone te schuiven allemaal.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Evenstar
![]()
Je moet af en toe je toetsenbord schoonmaken, anders plakt het zoquote:![]()
Ze moeten wel oppassen dat je niet straks 5 GP's in de VS hebt. Austin, Miami, Las Vegas ....
Als ze Vegas goed aanpakken kan het echt een gave race worden hoor.![]()
Wat doe jij allemaal met je toetsenbord dat het lakt dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je moet af en toe je toetsenbord schoonmaken, anders plakt het zo
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En ruim verslagen door rookie Russell in De Vries' tweede seizoen.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max had toen gewoon de 2e auto van de grid, en zonder Mercedessen dus de 1e
Nee dit kan nietNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Met Ecclestone hadden we nog meer races in de zandbak of andere dubieuze landen gehadquote:Op maandag 14 maart 2022 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Echt, Liberty mag wmb opzouten. Begint gewoon weer langzaam richting Ecclestone te schuiven allemaal.
No Dyson Barrier is going to stop me!
Volgens mij heeft elke zandbak inmiddels een race, en hebben we er nu 3 in dat andere dubieuze land.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met Ecclestone hadden we nog meer races in de zandbak of andere dubieuze landen gehad100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb liever 3 races in de VS dan vier in de zandbak.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft elke zandbak inmiddels een race, en hebben we er nu 3 in dat andere dubieuze land.No Dyson Barrier is going to stop me!
Bahreinquote:Op maandag 14 maart 2022 16:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb liever 3 races in de VS dan vier in de zandbak.
Qatar
Saudi-Arabië
Abu Dhabi
Austin
Miami
Las Vegas
Liberty: Why not both?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Kan iemand mij uitleggen waarom Miami tussen Imola en Barcelona/Monaco is gepland? Dat is toch logistiek totaal onlogisch?![]()
Het bestaan van Miami op de kalender is al totaal onlogisch, niet te veel verwachten hè.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Miami tussen Imola en Barcelona/Monaco is gepland? Dat is toch logistiek totaal onlogisch?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Klimaat! In juni samen met Canada is te warm. En in het najaar zit Austin al.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Miami tussen Imola en Barcelona/Monaco is gepland? Dat is toch logistiek totaal onlogisch?No Dyson Barrier is going to stop me!
Volgens mij is het zo dat ieder team 2 of zelfs 3 sets van materialen hebben die ze verschepen (niet de auto's trouwens maar puur alle andere zaken). Ik vermoed dat de set die ze in Australië gebruiken na die race verscheept wordt naar de VS en na Miami door gaat naar Canada. Na Imola vliegen ze alleen het team zelf + de auto's over naar de VS.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Miami tussen Imola en Barcelona/Monaco is gepland? Dat is toch logistiek totaal onlogisch?
edit: volgens dit interessante artikel uit 2017 hebben teams zelfs 5 zogenaamde "non-critical" sets die het hele jaar door over de wereld reizen.
[ Bericht 7% gewijzigd door beantherio op 14-03-2022 16:43:52 ]![]()
True, daarom zie ik er liever wat uit de zandbak verdwijnenquote:Op maandag 14 maart 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bahrein
Qatar
Saudi-Arabië
Abu Dhabi
Austin
Miami
Las Vegas
Liberty: Why not both?
No Dyson Barrier is going to stop me!
Het lijkt me sterk dat dit zal gebeuren, zou echt ongelooflijk slechte PR zijn voor Mercedes. Ik denk ook dat de kans groot is dat Russell het in de kwalificatie sowieso al beter gaat doen dan Hamilton.quote:Цой жив![]()
Ik heb een miljoen keer liever Bahrein en Abu Dhabi dan Miami en Las Vegas.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
True, daarom zie ik er liever wat uit de zandbak verdwijnen
SA staat overigens wel ver onder die andere 6.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat gebeurt enkel als Russell al kansloos is voor het WK, terwijl Hamilton er nog wel goed voor staat. Bottas kreeg in de 1e races ook de vrijheid om te racen, pakte die ook wel eens om na een paar races weer in te zakken naar z'n ouderwetse niveauquote:Op maandag 14 maart 2022 16:39 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat dit zal gebeuren, zou echt ongelooflijk slechte PR zijn voor Mercedes. Ik denk ook dat de kans groot is dat Russell het in de kwalificatie sowieso al beter gaat doen dan Hamilton.![]()
Wel fijn, al over races oordelen voordat ze zijn geweestquote:Op maandag 14 maart 2022 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een miljoen keer liever Bahrein en Abu Dhabi dan Miami en Las Vegas.
SA staat overigens wel ver onder die andere 6.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Doe normaal manquote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Evenstar
![]()
Hoe weet je dat nou? Baseer je dat alleen maar tijdstip?quote:Op maandag 14 maart 2022 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een miljoen keer liever Bahrein en Abu Dhabi dan Miami en Las Vegas.
SA staat overigens wel ver onder die andere 6.![]()
De tot$tandkoming van deze race$ ¤n de plek waar ze v¤rr¤den word¤n $amen zijn al voldoend¤ afk¤uring$waardig.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel fijn, al over races oordelen voordat ze zijn geweest100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat boeit mij eigenlijk niet zoveel als het mooie races op kan leveren.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De tot$tandkoming van deze race$ ¤n de plek waar ze v¤rr¤den word¤n $amen zijn al voldoend¤ afk¤uring$waardig.![]()
Mij boeit het wel dat de hele focus van Liberty is om de sport te veramerikaniseren (ergo: show eromheen is belangrijker) en stratencircuits in Amerikaanse steden doen precies dat. SA was een shitshow, maar met racen heeft zo'n circuit helemaal niets meer te maken. Tien keer liever een actiearme race op Hockenheim.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat boeit mij eigenlijk niet zoveel als het mooie races op kan leveren.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Evenstar
![]()
SA is wel dikke faal ja.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij boeit het wel dat de hele focus van Liberty is om de sport te veramerikaniseren (ergo: show eromheen is belangrijker) en stratencircuits in Amerikaanse steden doen precies dat. SA was een shitshow, maar met racen heeft zo'n circuit helemaal niets meer te maken. Tien keer liever een actiearme race op Hockenheim.
Ik vind 3-4 races in de VS geen probleem eigenlijk. Ik ben dan ook wel een fan van Amerikaanse competities, dus kijk er misschien anders tegenaan. Ze moeten wel oppassen dat het niet alleen maar een VS-show wordt, maar dat gaat voorlopig ook echt niet gebeuren.![]()
Het probleem is dat er in heel dat land maar één circuit is waar de F1 kan racen, dus ze moeten naar dit soort onzinoplossingen grijpen om het mogelijk te maken. En dan heiligt het doel de middelen dus totaal niet, zeker niet als je bedenkt dat we twee prachtige circuits hebben in Duitsland die nog altijd geen plek op de kalender hebben.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
SA is wel dikke faal ja.
Ik vind 3-4 races in de VS geen probleem eigenlijk. Ik ben dan ook wel een fan van Amerikaanse competities, dus kijk er misschien anders tegenaan. Ze moeten wel oppassen dat het niet alleen maar een VS-show wordt, maar dat gaat voorlopig ook echt niet gebeuren.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zoveel races in één land is wel overkill. Ik snap dat de Amerikaanse markt belangrijk is, maar de Aziatische markt wordt nu nagenoeg overgeslagen. We hebben daar alleen Japan en Singapore nog over. Als Vietnam toch nog op de kalender moet is daar geen plaats meer voor.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
SA is wel dikke faal ja.
Ik vind 3-4 races in de VS geen probleem eigenlijk. Ik ben dan ook wel een fan van Amerikaanse competities, dus kijk er misschien anders tegenaan. Ze moeten wel oppassen dat het niet alleen maar een VS-show wordt, maar dat gaat voorlopig ook echt niet gebeuren.![]()
Dit snap ik wel want jij bent volgens mij graag voor de gast die gehaat wordt door iedereen. Ik denk dat op termijn dat Russell dat wordt: "The guy you love to hate". Hij heeft alles mee (tegen). Hij is arrogant, Brits, hij rijdt goed, hij heeft geluk aan zijn kont hangen zo lijkt het...quote:
Hoe goed hij echt is daar zijn de geleerden het nog niet over eens. Naast Hamilton in een stoeltje is niet het eenvoudigste wat er is dus hij mag het dit seizoen gaan bewijzen.
Als het over Britse coureurs gaat ben ik toch echt wel fan van Lando Norris. Niet alleen is hij grappig, maar ook open en eerlijk en weinig kapsones voor een F1 coureur. En hij laat het zien op de baan. In de kwalificatie én in de race.
Mooi recent interview met hem, what's not to like zou ik zeggen!
![]()
Wat laat je denken dat Russel dit jaar niet het schoothondje van Hamilton gaat zijn?quote:Op maandag 14 maart 2022 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het mooie aan George is dat hij geen jongen is die zich laat piepelen. Want dat gaat niet nodig zijn. Hij gaat voorop in de strijd.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Je kan het als een land zien, maar dat land is groter dan heel Europa. En hoeveel races hebben we in Europa? Want van Zandvoort naar Spa rij je in 3 uur, tussen de Amerikaanse races zit heel wat meer afstand.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zoveel races in één land is wel overkill.
Zelfs tussen Zandvoort en Monaco zit minder afstand dan tussen Miami en Austin.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Hoezo zou Russell worden gehaat door iedereen? Dat vind ik niet. Hij is inderdaad een beetje arrogant, maar dat mag een goed coureur ook zijn wat mij betreft. Net zoals Max dat ook kan zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:25 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit snap ik wel want jij bent volgens mij graag voor de gast die gehaat wordt door iedereen. Ik denk dat op termijn dat Russell dat wordt: "The guy you love to hate". Hij heeft alles mee (tegen). Hij is arrogant, Brits, hij rijdt goed, hij heeft geluk aan zijn kont hangen zo lijkt het...
Hoe goed hij echt is daar zijn de geleerden het nog niet over eens. Naast Hamilton in een stoeltje is niet het eenvoudigste wat er is dus hij mag het dit seizoen gaan bewijzen.
Als het over Britse coureurs gaat ben ik toch echt wel fan van Lando Norris. Niet alleen is hij grappig, maar ook open en eerlijk en weinig kapsones voor een F1 coureur. En hij laat het zien op de baan. In de kwalificatie én in de race.
Mooi recent interview met hem, what's not to like zou ik zeggen!
En inderdaad, tegen Hamilton gaat het niet makkelijk worden, maar ik heb 100% vertrouwen in die jongen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Alleen quali's rijden in Jeddahquote:Op maandag 14 maart 2022 17:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
SA is wel dikke faal ja.
Ik vind 3-4 races in de VS geen probleem eigenlijk. Ik ben dan ook wel een fan van Amerikaanse competities, dus kijk er misschien anders tegenaan. Ze moeten wel oppassen dat het niet alleen maar een VS-show wordt, maar dat gaat voorlopig ook echt niet gebeuren.
Behulpzaam als een waterkraan.
De snelheid van Russell.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat laat je denken dat Russel dit jaar niet het schoothondje van Hamilton gaat zijn?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Evenstar
![]()
Van mij mag Turkije standaard Rusland overnemenquote:Op maandag 14 maart 2022 17:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zoveel races in één land is wel overkill. Ik snap dat de Amerikaanse markt belangrijk is, maar de Aziatische markt wordt nu nagenoeg overgeslagen. We hebben daar alleen Japan en Singapore nog over. Als Vietnam toch nog op de kalender moet is daar geen plaats meer voor.
Singapore + Japan + Vietnam zou voldoende zijn voor Azië.
VS moet maximaal drie GP's krijgen eigenlijk. Ik zou vier of vijf ook niet erg vinden, maar een triple header in de VS zou wel leuk kunnen zijn. Met meer dan drie krijg je inderdaad wel een probleem dat je andere moet laten vallen.![]()
De schoorsteen moet roken. Nu kun je wel idealistisch gaan doen maar het enige waar het om draait is geld. Dat weet je zo ondertussen toch wel? Anders was Aramco geen naamsponsor geweest, of Petronasquote:Op maandag 14 maart 2022 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat er in heel dat land maar één circuit is waar de F1 kan racen, dus ze moeten naar dit soort onzinoplossingen grijpen om het mogelijk te maken. En dan heiligt het doel de middelen dus totaal niet, zeker niet als je bedenkt dat we twee prachtige circuits hebben in Duitsland die nog altijd geen plek op de kalender hebben._!
Behulpzaam als een waterkraan.
Evenstar
![]()
Norris is beetje zelfde als Max. Geen bullshit, draait er niet om heen en gaat er gewoon voor. Hij vertelt geen hele sprookjes zoals Russell en Lewis dat wel doen.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:25 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit snap ik wel want jij bent volgens mij graag voor de gast die gehaat wordt door iedereen. Ik denk dat op termijn dat Russell dat wordt: "The guy you love to hate". Hij heeft alles mee (tegen). Hij is arrogant, Brits, hij rijdt goed, hij heeft geluk aan zijn kont hangen zo lijkt het...
Mooi recent interview met hem, what's not to like zou ik zeggen!![]()
Omdat ie een paar goeie kwali's heeft gereden in een aftandse skelter?quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Evenstar
![]()
Helemaal niks, want hij heeft al tussen neus en lippen door laten weten dat hij prima een jaartje schoothondje kan zijn. Lewis die dit jaar schoothondje Russell zogenaamd gaat verslaan past gewoon helemaal in hun eigen verzonnen en geregisseerd sprookje.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat laat je denken dat Russel dit jaar niet het schoothondje van Hamilton gaat zijn?![]()
Je vergeet even dat F1 net zo Europees is als Indy Amerikaans is.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:30 schreef Tokus het volgende:
[..]
Je kan het als een land zien, maar dat land is groter dan heel Europa. En hoeveel races hebben we in Europa? Want van Zandvoort naar Spa rij je in 3 uur, tussen de Amerikaanse races zit heel wat meer afstand.
Zelfs tussen Zandvoort en Monaco zit minder afstand dan tussen Miami en Austin.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je zegt het inderdaad al, als hij zo goed kwalificeert in een Williams, hoe goed kwalificeert hij dan in een Mercedes?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat ie een paar goeie kwali's heeft gereden in een aftandse skelter?
Dat moet buitenaards zijnGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dus is de US een groeimarkt waar een hoop nieuw potentieel geld is te halen. Je wil het niet snappen he?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je vergeet even dat F1 net zo Europees is als Indy Amerikaans is.Behulpzaam als een waterkraan.
Snappen waar het vandaan komt en het ermee eens zijn zijn twee verschillende dingen natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2022 17:33 schreef fathank het volgende:
[..]
De schoorsteen moet roken. Nu kun je wel idealistisch gaan doen maar het enige waar het om draait is geld. Dat weet je zo ondertussen toch wel? Anders was Aramco geen naamsponsor geweest, of Petronas_!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat hangt helemaal van hemzelf af, heb toch wel het idee dat Hamilton wat onderschat wordt door menigeen hier al is het instapmoment voor Russel perfect, nieuwe regels en Hamilton is geen WK.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat laat je denken dat Russel dit jaar niet het schoothondje van Hamilton gaat zijn?
Dus mocht het Jack ipv George Russell worden dan is George (nog) niet goed genoeg.![]()
We gaan het zien.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zegt het inderdaad al, als hij zo goed kwalificeert in een Williams, hoe goed kwalificeert hij dan in een Mercedes?
Dat moet buitenaards zijnBehulpzaam als een waterkraan.
Wie is toch die Hamilton waar jullie het over hebben? Ik ken alleen ene Sir Lewis Hamilton Larbalestier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier![]()
Bahrein 2 gemist in 2020?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat ie een paar goeie kwali's heeft gereden in een aftandse skelter?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Evenstar
![]()
Juist. Veel Amerikaanse sporten proberen voet aan de grond te krijgen in Europa (NFL bijvoorbeeld). Ook Indy heeft het geprobeerd, maar dat is nooit gelukt.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je vergeet even dat F1 net zo Europees is als Indy Amerikaans is.
Nu probeert iets wat normaal gesproken vooral Europees was voet aan de grond in de VS te krijgen en dat lukt eigenlijk best aardig. Daar is echt niks mis mee. Uiteindelijk wordt het allemaal maar mooier, leuker, spannender.
Dat er nu eindelijk regels zijn om de kleinere teams wat te helpen is al een goed beginnen. Hoeven wij hopelijk nooit meer tien jaar naar een dominante auto te kijken. Simpele dingen als meer windtunnel tijd voor kleinere teams kunnen het verschil maken. Ook dat is eigenlijk heel Amerikaans en gejat van de grote Amerikaanse competities om het veld een beetje gelijk te houden, zonder dat je echt alles precies identiek hebt.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2022 17:37 schreef Gezicht het volgende:
Wie is toch die Hamilton waar jullie het over hebben? Ik ken alleen ene Sir Lewis Hamilton Larbalestier.Hij heeft 2 maanden geen aandacht gekregen, dus genoeg in te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik hoop met je mee dat Russel Hamilton partij kan geven of mooier nog, gewoon overklast.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo zou Russell worden gehaat door iedereen? Dat vind ik niet. Hij is inderdaad een beetje arrogant, maar dat mag een goed coureur ook zijn wat mij betreft. Net zoals Max dat ook kan zijn.
En inderdaad, tegen Hamilton gaat het niet makkelijk worden, maar ik heb 100% vertrouwen in die jongen.
Wat betreft Russell en gehaat worden door iedereen:
Dat akkefietje met Bottas bijvoorbeeld vorig seizoen, hoe hij daar reageerde, dat is een voorbode denk ik.
Ik denk dat we nog wel wat van zijn persoonlijkheid gaan zien waar de wenkbrauwtjes van omhoog gaan bij menigeen. Ik voorspel dat er veel controverse gaat zijn rond Russell. Op de grid, in de race, met zijn teamgenoot, ten opzichte van andere coureurs, en in het algemeen. Dat maakt hem trouwens wel een aanwinst, naar mijn mening. Hij gaat voor een hoop reuring zorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Perox op 14-03-2022 19:24:08 (omg wenkbrouwtjes met ou? argh!) ]![]()
Evenstar
![]()
Als topcoureur moet je een beetje arrogant zijn daar is niks mis mee. Ik weet niet wat het is, maar ik vind Russell gewoon een naar ventje. Hij heeft iets achterbaks. Past dus prima bij Mercedes.
Ik hou meer van coureurs die er geen doekjes om winden, zoals een Norris of een Max.![]()
Het probleem is dat de Amerikaanse markt de F1 weer net zo hard kan laten vallen zodra het nieuwe eraf is. Je hardcore achterban in Europa verwaarlozen (hallo Duitsland) doet op de lange termijn alleen maar heel erg pijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Juist. Veel Amerikaanse sporten proberen voet aan de grond te krijgen in Europa (NFL bijvoorbeeld). Ook Indy heeft het geprobeerd, maar dat is nooit gelukt.
Nu probeert iets wat normaal gesproken vooral Europees was voet aan de grond in de VS te krijgen en dat lukt eigenlijk best aardig. Daar is echt niks mis mee. Uiteindelijk wordt het allemaal maar mooier, leuker, spannender.
Dat er nu eindelijk regels zijn om de kleinere teams wat te helpen is al een goed beginnen. Hoeven wij hopelijk nooit meer tien jaar naar een dominante auto te kijken. Simpele dingen als meer windtunnel tijd voor kleinere teams kunnen het verschil maken. Ook dat is eigenlijk heel Amerikaans en gejat van de grote Amerikaanse competities om het veld een beetje gelijk te houden, zonder dat je echt alles precies identiek hebt.
Europa als geheel heeft echt heel veel te danken aan de Nederlandse gekte, maar dat gaat ook niet eeuwig door.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ieder verhaal heeft een goede schurk nodig toch? Bottas was daar te stoicijns voor"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Evenstar
![]()
Daarom moet men een balans vinden.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat de Amerikaanse markt de F1 weer net zo hard kan laten vallen zodra het nieuwe eraf is. Je hardcore achterban in Europa verwaarlozen (hallo Duitsland) doet op de lange termijn alleen maar heel erg pijn.
Europa als geheel heeft echt heel veel te danken aan de Nederlandse gekte, maar dat gaat ook niet eeuwig door.
De races in het Midden-Oosten moeten daarom eigenlijk gewoon weg, want eigenlijk zit niemand daar op te wachten. Verdeel die drie races tussen VS, Viëtnam en Duitsland en je hebt een prima calendar, zonder dat je in een zandbak hoef te racen![]()
![]()
Evenstar
![]()
Bottas was eerder een minion dan de schurkquote:Op maandag 14 maart 2022 17:41 schreef Sabata het volgende:
Ieder verhaal heeft een goede schurk nodig toch? Bottas was daar te stoicijns voor![]()
![]()
Compenseert dat dan zoveel? De markten in het VK, Spanje, Italië, Duitsland en Frankrijk zijn individueel allemaal al een stuk groter, laat staan samen.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat de Amerikaanse markt de F1 weer net zo hard kan laten vallen zodra het nieuwe eraf is. Je hardcore achterban in Europa verwaarlozen (hallo Duitsland) doet op de lange termijn alleen maar heel erg pijn.
Europa als geheel heeft echt heel veel te danken aan de Nederlandse gekte, maar dat gaat ook niet eeuwig door.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
1 zwaluw maakt geen zomer.quote:
Imola 2021 gemist?Behulpzaam als een waterkraan.
Grinnik, nou is Suomi net onverstaanbaar als minion speakquote:Op maandag 14 maart 2022 17:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bottas was eerder een minion dan de schurk
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Dat ging bij Bottas vaak ook wel goed..quote:Op maandag 14 maart 2022 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zegt het inderdaad al, als hij zo goed kwalificeert in een Williams, hoe goed kwalificeert hij dan in een Mercedes?
Dat moet buitenaards zijn![]()
quote:Op maandag 14 maart 2022 17:38 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee dat Russel Hamilton partij kan geven of mooier nog, gewoon overklast.
Wat betreft Russell en gehaat worden door iedereen:
Dat akkefietje met Bottas bijvoorbeeld vorig seizoen, hoe hij daar reageerde, dat is een voorbode denk ik.
Ik denk dat we nog wel wat van zijn persoonlijkheid gaan zien waar de wenkbrouwtjes van omhoog gaan bij menigeen. Ik voorspel dat er veel controverse gaat zijn rond Russell. Op de grid, in de race, met zijn teamgenoot, ten opzichte van andere coureurs, en in het algemeen. Dat maakt hem trouwens wel een aanwinst, naar mijn mening. Hij gaat voor een hoop reuring zorgen.
Reuring is precies wat de sport nodig heeft, en voor de soap is dit perfect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat incident met Bottas was natuurlijk niet sterk van George, zeker niet. Maar dat laat wel het vuur zien wat in hem zit, vandaar dat ik toch wel erg enthousiast ben over zijn komst.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hoezo, Bottas paste ook prima bij Mercedes maar had niks achterbaks.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:40 schreef Evenstar het volgende:
Als topcoureur moet je een beetje arrogant zijn daar is niks mis mee. Ik weet niet wat het is, maar ik vind Russell gewoon een naar ventje. Hij heeft iets achterbaks. Past dus prima bij Mercedes.
Ik hou meer van coureurs die er geen doekjes om winden, zoals een Norris of een Max.
Norris en Max zijn prima gasten, maar ze hebben niet echt de persoonlijkheid van een supersterGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Klopt, hij was ook een kwali-monster. Alleen hij is dan weer geen race-monster.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat ging bij Bottas vaak ook wel goed..Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Eens. Meer reuring is goed. Meer eigengereide coureurs is goed. En als George het laat zien zou ik nog veel van hem kunnen verdragen want uiteindelijk is het gewoon zo dat je je grote bek verdient met je prestaties op de baan. Dus in zekere zin ben ik ook wel enthousiast. Nog een seizoen met Bottas had toch niemand aan moeten denken? Trouwens ik zie Bottas ook wel opleven na 5 jaar afgebrokkeld zelfvertrouwen onder Mercedes. Bottas is geen koekebakker.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Reuring is precies wat de sport nodig heeft, en voor de soap is dit perfect.
Dat incident met Bottas was natuurlijk niet sterk van George, zeker niet. Maar dat laat wel het vuur zien wat in hem zit, vandaar dat ik toch wel erg enthousiast ben over zijn komst.![]()
Evenstar
![]()
Ze zijn dan ook topcoureurs, geen Hollywood supersterren en dat is precies het verschil tussen aandachtshoeren Russell en Lewis en topcoureurs die hun werk gewoon willen doen zoals Norris en Max (en bijvoorbeeld der Schumi).quote:Op maandag 14 maart 2022 17:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo, Bottas paste ook prima bij Mercedes maar had niks achterbaks.
Norris en Max zijn prima gasten, maar ze hebben niet echt de persoonlijkheid van een superster![]()
Het zou wel leuk zijn als Ferrari weer een keer mee kan doen om wat Grand Prix-zeges, maar zodra de druk daar echt groot wordt zie ik ze wel weer vervallen in de gebruikelijke chaos.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: