Wel fijn, al over races oordelen voordat ze zijn geweestquote:Op maandag 14 maart 2022 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een miljoen keer liever Bahrein en Abu Dhabi dan Miami en Las Vegas.
SA staat overigens wel ver onder die andere 6.
Doe normaal manquote:
Hoe weet je dat nou? Baseer je dat alleen maar tijdstip?quote:Op maandag 14 maart 2022 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een miljoen keer liever Bahrein en Abu Dhabi dan Miami en Las Vegas.
SA staat overigens wel ver onder die andere 6.
De tot$tandkoming van deze race$ ¤n de plek waar ze v¤rr¤den word¤n $amen zijn al voldoend¤ afk¤uring$waardig.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel fijn, al over races oordelen voordat ze zijn geweest
Dat boeit mij eigenlijk niet zoveel als het mooie races op kan leveren.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De tot$tandkoming van deze race$ ¤n de plek waar ze v¤rr¤den word¤n $amen zijn al voldoend¤ afk¤uring$waardig.
Mij boeit het wel dat de hele focus van Liberty is om de sport te veramerikaniseren (ergo: show eromheen is belangrijker) en stratencircuits in Amerikaanse steden doen precies dat. SA was een shitshow, maar met racen heeft zo'n circuit helemaal niets meer te maken. Tien keer liever een actiearme race op Hockenheim.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat boeit mij eigenlijk niet zoveel als het mooie races op kan leveren.
SA is wel dikke faal ja.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij boeit het wel dat de hele focus van Liberty is om de sport te veramerikaniseren (ergo: show eromheen is belangrijker) en stratencircuits in Amerikaanse steden doen precies dat. SA was een shitshow, maar met racen heeft zo'n circuit helemaal niets meer te maken. Tien keer liever een actiearme race op Hockenheim.
Het probleem is dat er in heel dat land maar één circuit is waar de F1 kan racen, dus ze moeten naar dit soort onzinoplossingen grijpen om het mogelijk te maken. En dan heiligt het doel de middelen dus totaal niet, zeker niet als je bedenkt dat we twee prachtige circuits hebben in Duitsland die nog altijd geen plek op de kalender hebben.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
SA is wel dikke faal ja.
Ik vind 3-4 races in de VS geen probleem eigenlijk. Ik ben dan ook wel een fan van Amerikaanse competities, dus kijk er misschien anders tegenaan. Ze moeten wel oppassen dat het niet alleen maar een VS-show wordt, maar dat gaat voorlopig ook echt niet gebeuren.
Zoveel races in één land is wel overkill. Ik snap dat de Amerikaanse markt belangrijk is, maar de Aziatische markt wordt nu nagenoeg overgeslagen. We hebben daar alleen Japan en Singapore nog over. Als Vietnam toch nog op de kalender moet is daar geen plaats meer voor.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
SA is wel dikke faal ja.
Ik vind 3-4 races in de VS geen probleem eigenlijk. Ik ben dan ook wel een fan van Amerikaanse competities, dus kijk er misschien anders tegenaan. Ze moeten wel oppassen dat het niet alleen maar een VS-show wordt, maar dat gaat voorlopig ook echt niet gebeuren.
Dit snap ik wel want jij bent volgens mij graag voor de gast die gehaat wordt door iedereen. Ik denk dat op termijn dat Russell dat wordt: "The guy you love to hate". Hij heeft alles mee (tegen). Hij is arrogant, Brits, hij rijdt goed, hij heeft geluk aan zijn kont hangen zo lijkt het...quote:
Wat laat je denken dat Russel dit jaar niet het schoothondje van Hamilton gaat zijn?quote:Op maandag 14 maart 2022 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het mooie aan George is dat hij geen jongen is die zich laat piepelen. Want dat gaat niet nodig zijn. Hij gaat voorop in de strijd.
Je kan het als een land zien, maar dat land is groter dan heel Europa. En hoeveel races hebben we in Europa? Want van Zandvoort naar Spa rij je in 3 uur, tussen de Amerikaanse races zit heel wat meer afstand.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zoveel races in één land is wel overkill.
Hoezo zou Russell worden gehaat door iedereen? Dat vind ik niet. Hij is inderdaad een beetje arrogant, maar dat mag een goed coureur ook zijn wat mij betreft. Net zoals Max dat ook kan zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:25 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit snap ik wel want jij bent volgens mij graag voor de gast die gehaat wordt door iedereen. Ik denk dat op termijn dat Russell dat wordt: "The guy you love to hate". Hij heeft alles mee (tegen). Hij is arrogant, Brits, hij rijdt goed, hij heeft geluk aan zijn kont hangen zo lijkt het...
Hoe goed hij echt is daar zijn de geleerden het nog niet over eens. Naast Hamilton in een stoeltje is niet het eenvoudigste wat er is dus hij mag het dit seizoen gaan bewijzen.
Als het over Britse coureurs gaat ben ik toch echt wel fan van Lando Norris. Niet alleen is hij grappig, maar ook open en eerlijk en weinig kapsones voor een F1 coureur. En hij laat het zien op de baan. In de kwalificatie én in de race.
Mooi recent interview met hem, what's not to like zou ik zeggen!
Alleen quali's rijden in Jeddahquote:Op maandag 14 maart 2022 17:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
SA is wel dikke faal ja.
De snelheid van Russell.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat laat je denken dat Russel dit jaar niet het schoothondje van Hamilton gaat zijn?
Van mij mag Turkije standaard Rusland overnemenquote:Op maandag 14 maart 2022 17:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zoveel races in één land is wel overkill. Ik snap dat de Amerikaanse markt belangrijk is, maar de Aziatische markt wordt nu nagenoeg overgeslagen. We hebben daar alleen Japan en Singapore nog over. Als Vietnam toch nog op de kalender moet is daar geen plaats meer voor.
De schoorsteen moet roken. Nu kun je wel idealistisch gaan doen maar het enige waar het om draait is geld. Dat weet je zo ondertussen toch wel? Anders was Aramco geen naamsponsor geweest, of Petronasquote:Op maandag 14 maart 2022 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat er in heel dat land maar één circuit is waar de F1 kan racen, dus ze moeten naar dit soort onzinoplossingen grijpen om het mogelijk te maken. En dan heiligt het doel de middelen dus totaal niet, zeker niet als je bedenkt dat we twee prachtige circuits hebben in Duitsland die nog altijd geen plek op de kalender hebben.
Norris is beetje zelfde als Max. Geen bullshit, draait er niet om heen en gaat er gewoon voor. Hij vertelt geen hele sprookjes zoals Russell en Lewis dat wel doen.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:25 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit snap ik wel want jij bent volgens mij graag voor de gast die gehaat wordt door iedereen. Ik denk dat op termijn dat Russell dat wordt: "The guy you love to hate". Hij heeft alles mee (tegen). Hij is arrogant, Brits, hij rijdt goed, hij heeft geluk aan zijn kont hangen zo lijkt het...
Hoe goed hij echt is daar zijn de geleerden het nog niet over eens. Naast Hamilton in een stoeltje is niet het eenvoudigste wat er is dus hij mag het dit seizoen gaan bewijzen.
Als het over Britse coureurs gaat ben ik toch echt wel fan van Lando Norris. Niet alleen is hij grappig, maar ook open en eerlijk en weinig kapsones voor een F1 coureur. En hij laat het zien op de baan. In de kwalificatie én in de race.
Mooi recent interview met hem, what's not to like zou ik zeggen!
Omdat ie een paar goeie kwali's heeft gereden in een aftandse skelter?quote:
Helemaal niks, want hij heeft al tussen neus en lippen door laten weten dat hij prima een jaartje schoothondje kan zijn. Lewis die dit jaar schoothondje Russell zogenaamd gaat verslaan past gewoon helemaal in hun eigen verzonnen en geregisseerd sprookje.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat laat je denken dat Russel dit jaar niet het schoothondje van Hamilton gaat zijn?
Je vergeet even dat F1 net zo Europees is als Indy Amerikaans is.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:30 schreef Tokus het volgende:
[..]
Je kan het als een land zien, maar dat land is groter dan heel Europa. En hoeveel races hebben we in Europa? Want van Zandvoort naar Spa rij je in 3 uur, tussen de Amerikaanse races zit heel wat meer afstand.
Zelfs tussen Zandvoort en Monaco zit minder afstand dan tussen Miami en Austin.
Je zegt het inderdaad al, als hij zo goed kwalificeert in een Williams, hoe goed kwalificeert hij dan in een Mercedes?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat ie een paar goeie kwali's heeft gereden in een aftandse skelter?
Dus is de US een groeimarkt waar een hoop nieuw potentieel geld is te halen. Je wil het niet snappen he?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je vergeet even dat F1 net zo Europees is als Indy Amerikaans is.
Snappen waar het vandaan komt en het ermee eens zijn zijn twee verschillende dingen natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2022 17:33 schreef fathank het volgende:
[..]
De schoorsteen moet roken. Nu kun je wel idealistisch gaan doen maar het enige waar het om draait is geld. Dat weet je zo ondertussen toch wel? Anders was Aramco geen naamsponsor geweest, of Petronas_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |