Je moet wat als je weet dat je steeds minder aandacht gaat krijgen.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:41 schreef Rianne84 het volgende:
Hij heeft weer iets nieuws om aandacht mee te vragen.
[ twitter ]
Vegasquote:Op maandag 14 maart 2022 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus man, die parkeerplaats in las Vegas gaan we nog krijgen ook
OPROTTEN
OPROTTENquote:Op maandag 14 maart 2022 15:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vegas
Aub. wel een nachtrace dan. Zou daar graag mijn wekker voor zetten.
Je moet af en toe je toetsenbord schoonmaken, anders plakt het zoquote:
Wat doe jij allemaal met je toetsenbord dat het lakt dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je moet af en toe je toetsenbord schoonmaken, anders plakt het zo
En ruim verslagen door rookie Russell in De Vries' tweede seizoen.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max had toen gewoon de 2e auto van de grid, en zonder Mercedessen dus de 1e
Nyck de Vriesin je derde F2 jaar pas kampioen worden
Nee dit kan niet
Met Ecclestone hadden we nog meer races in de zandbak of andere dubieuze landen gehadquote:Op maandag 14 maart 2022 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Echt, Liberty mag wmb opzouten. Begint gewoon weer langzaam richting Ecclestone te schuiven allemaal.
Volgens mij heeft elke zandbak inmiddels een race, en hebben we er nu 3 in dat andere dubieuze land.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met Ecclestone hadden we nog meer races in de zandbak of andere dubieuze landen gehad
Ik heb liever 3 races in de VS dan vier in de zandbak.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft elke zandbak inmiddels een race, en hebben we er nu 3 in dat andere dubieuze land.
Bahreinquote:Op maandag 14 maart 2022 16:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb liever 3 races in de VS dan vier in de zandbak.
Het bestaan van Miami op de kalender is al totaal onlogisch, niet te veel verwachten hè.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Miami tussen Imola en Barcelona/Monaco is gepland? Dat is toch logistiek totaal onlogisch?
Klimaat! In juni samen met Canada is te warm. En in het najaar zit Austin al.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Miami tussen Imola en Barcelona/Monaco is gepland? Dat is toch logistiek totaal onlogisch?
Volgens mij is het zo dat ieder team 2 of zelfs 3 sets van materialen hebben die ze verschepen (niet de auto's trouwens maar puur alle andere zaken). Ik vermoed dat de set die ze in Australië gebruiken na die race verscheept wordt naar de VS en na Miami door gaat naar Canada. Na Imola vliegen ze alleen het team zelf + de auto's over naar de VS.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
True, daarom zie ik er liever wat uit de zandbak verdwijnenquote:Op maandag 14 maart 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bahrein
Qatar
Saudi-Arabië
Abu Dhabi
Austin
Miami
Las Vegas
Liberty: Why not both?
Het lijkt me sterk dat dit zal gebeuren, zou echt ongelooflijk slechte PR zijn voor Mercedes. Ik denk ook dat de kans groot is dat Russell het in de kwalificatie sowieso al beter gaat doen dan Hamilton.quote:
Ik heb een miljoen keer liever Bahrein en Abu Dhabi dan Miami en Las Vegas.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
True, daarom zie ik er liever wat uit de zandbak verdwijnen
Dat gebeurt enkel als Russell al kansloos is voor het WK, terwijl Hamilton er nog wel goed voor staat. Bottas kreeg in de 1e races ook de vrijheid om te racen, pakte die ook wel eens om na een paar races weer in te zakken naar z'n ouderwetse niveauquote:Op maandag 14 maart 2022 16:39 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat dit zal gebeuren, zou echt ongelooflijk slechte PR zijn voor Mercedes. Ik denk ook dat de kans groot is dat Russell het in de kwalificatie sowieso al beter gaat doen dan Hamilton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |