SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)![]()
Ik ben voor RussellGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Mercedes wil niet laten racen maar wil Hamilton laten winnen. Maar wanneer de auto niet superieur is heb je daarin weinig keuzes te maken omdat je dan toch maximaal punten moet scoren.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als je constant 1-2tjes scoort dan eindig je toch sowieso 1 en 2 in het WK en kun je de coureurs toch juist laten racen? Juist als je niet dominant bent is het niet handig als de 'nummer 2' punten afpakt van de nummer 1..Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Ja, volgens mij zeggen we hetzelfde ;-) Maar als MERC 20 seconden voor het hele veld uit rijdt dan mag Russell gewoon voor zijn kans gaan, hoor.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:06 schreef Weltschmerz het volgende:
r wanneer de auto niet superieur is heb je daarin weinig keuzes te maken omdat je dan toch maximaal punten moet scoren.Rini dankjewel.![]()
Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zeggen we hetzelfde ;-) Maar als MERC 20 seconden voor het hele veld uit rijdt dan mag Russell gewoon voor zijn kans gaan, hoor.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Het mooie is natuurlijk dat als Mercedes nu dominant gaan blijken, het niet meteen betekent dat het saai wordt, omdat we RussellGOD hebben.
LET'S GO GEORGEGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
George, this is James...quote:Op maandag 14 maart 2022 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het mooie is natuurlijk dat als Mercedes nu dominant gaan blijken, het niet meteen betekent dat het saai wordt, omdat we RussellGOD hebben.
LET'S GO GEORGE![]()
Het mooie aan George is dat hij geen jongen is die zich laat piepelen. Want dat gaat niet nodig zijn. Hij gaat voorop in de strijd.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hahaha nee. Russell wordt de nieuwe GOAT.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Op basis van? De GOAT is Max.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hahaha nee. Russell wordt de nieuwe GOAT.![]()
Dat is voor de clean air duhquote:Op maandag 14 maart 2022 14:21 schreef Poepz0r het volgende:
Die nieuwe auto's zijn trouwens wanstaltig lelijk met die flappen over die banden
Beter wheel to wheel racingGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Op basis van zijn ongelofelijke prestatiesquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:21 schreef Poepz0r het volgende:
Die nieuwe auto's zijn trouwens wanstaltig lelijk met die flappen over die banden
Slijpen poa.![]()
Zo ongelooflijk zijn die niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op basis van zijn ongelofelijke prestaties![]()
Vind jijquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik zie geen bijzondere prestaties. Max die op zeer jonge leeftijd een GP wint met de 4de/5de auto van de grid, dat zijn prestaties. Hopelijk belang Russel de eerste 3 races in de grindbak en komt NYCK DE VRIES GOD.quote:![]()
Max had toen gewoon de 2e auto van de grid, en zonder Mercedessen dus de 1equote:Op maandag 14 maart 2022 14:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie geen bijzondere prestaties. Max die op zeer jonge leeftijd een GP wint met de 4de/5de auto van de grid, dat zijn prestaties. Hopelijk belang Russel de eerste 3 races in de grindbak en komt NYCK DE VRIES GOD.
Nyck de Vriesin je derde F2 jaar pas kampioen worden
Nee dit kan nietGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Twee Mercedessen en twee Ferrari's die beter waren😉 En in de race had ie de derde auto na ronde 1😁.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max had toen gewoon de 2e auto van de grid, en zonder Mercedessen dus de 1e
Nee dit kan niet
Zal een mooi subplot worden dit seizoen, naast de titelstrijd tussen Redbull en Ferrari de interne strijd tussen Hamilton en Russel. En de strijd om het beste Mercedesteam met McLaren.
Zin!![]()
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:57 schreef aesop het volgende:
Zal een mooi subplot worden dit seizoen, naast de titelstrijd tussen Redbull en Ferrari de interne strijd tussen Hamilton en Russel. En de strijd om het beste Mercedesteam met McLaren.
Zin!je bent wel heel optimistisch, ik zie Ferrari in het begin wel meedoen, sterker nog denk zelfs dat die komend weekend nog net het beste pakket hebben maar door ontwikkelen is natuurlijk iets wat Red Bull en ook Mercedes beter ligt.
Wel nieuwsgierig naar Russell maar ook of het Perez gaat lukken wat dichter bij Max te komen.![]()
De Red Bull was in 2016 de tweede beste auto.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:57 schreef aesop het volgende:
[..]
Twee Mercedessen en twee Ferrari's die beter waren😉 En in de race had ie de derde auto na ronde 1😁.
Zin!
En nee na ronde 1 stond Max al P2.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Gave actie van Hamilton om zijn moeder mee te eren
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Je moet wat als je weet dat je steeds minder aandacht gaat krijgen.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:41 schreef Rianne84 het volgende:
Hij heeft weer iets nieuws om aandacht mee te vragen.
[ twitter ]
Geen WK meer, prima teamgenoot in plaats van een cuck, meerdere Britste topcoureurs in de F1, Mercedes niet meer zo dominant.![]()
Jezus Christus man, die parkeerplaats in las Vegas gaan we nog krijgen ook
OPROTTEN100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Evenstar
![]()
Vegasquote:Op maandag 14 maart 2022 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus man, die parkeerplaats in las Vegas gaan we nog krijgen ook
OPROTTEN
Aub. wel een nachtrace dan. Zou daar graag mijn wekker voor zetten.![]()
OPROTTENquote:Op maandag 14 maart 2022 15:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vegas
Aub. wel een nachtrace dan. Zou daar graag mijn wekker voor zetten.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Echt, Liberty mag wmb opzouten. Begint gewoon weer langzaam richting Ecclestone te schuiven allemaal.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Evenstar
![]()
Je moet af en toe je toetsenbord schoonmaken, anders plakt het zoquote:![]()
Ze moeten wel oppassen dat je niet straks 5 GP's in de VS hebt. Austin, Miami, Las Vegas ....
Als ze Vegas goed aanpakken kan het echt een gave race worden hoor.![]()
Wat doe jij allemaal met je toetsenbord dat het lakt dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je moet af en toe je toetsenbord schoonmaken, anders plakt het zo
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En ruim verslagen door rookie Russell in De Vries' tweede seizoen.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max had toen gewoon de 2e auto van de grid, en zonder Mercedessen dus de 1e
Nee dit kan nietNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Met Ecclestone hadden we nog meer races in de zandbak of andere dubieuze landen gehadquote:Op maandag 14 maart 2022 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Echt, Liberty mag wmb opzouten. Begint gewoon weer langzaam richting Ecclestone te schuiven allemaal.
No Dyson Barrier is going to stop me!
Volgens mij heeft elke zandbak inmiddels een race, en hebben we er nu 3 in dat andere dubieuze land.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met Ecclestone hadden we nog meer races in de zandbak of andere dubieuze landen gehad100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb liever 3 races in de VS dan vier in de zandbak.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft elke zandbak inmiddels een race, en hebben we er nu 3 in dat andere dubieuze land.No Dyson Barrier is going to stop me!
Bahreinquote:Op maandag 14 maart 2022 16:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb liever 3 races in de VS dan vier in de zandbak.
Qatar
Saudi-Arabië
Abu Dhabi
Austin
Miami
Las Vegas
Liberty: Why not both?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Kan iemand mij uitleggen waarom Miami tussen Imola en Barcelona/Monaco is gepland? Dat is toch logistiek totaal onlogisch?![]()
Het bestaan van Miami op de kalender is al totaal onlogisch, niet te veel verwachten hè.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Miami tussen Imola en Barcelona/Monaco is gepland? Dat is toch logistiek totaal onlogisch?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Klimaat! In juni samen met Canada is te warm. En in het najaar zit Austin al.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Miami tussen Imola en Barcelona/Monaco is gepland? Dat is toch logistiek totaal onlogisch?No Dyson Barrier is going to stop me!
Volgens mij is het zo dat ieder team 2 of zelfs 3 sets van materialen hebben die ze verschepen (niet de auto's trouwens maar puur alle andere zaken). Ik vermoed dat de set die ze in Australië gebruiken na die race verscheept wordt naar de VS en na Miami door gaat naar Canada. Na Imola vliegen ze alleen het team zelf + de auto's over naar de VS.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Miami tussen Imola en Barcelona/Monaco is gepland? Dat is toch logistiek totaal onlogisch?
edit: volgens dit interessante artikel uit 2017 hebben teams zelfs 5 zogenaamde "non-critical" sets die het hele jaar door over de wereld reizen.
[ Bericht 7% gewijzigd door beantherio op 14-03-2022 16:43:52 ]![]()
True, daarom zie ik er liever wat uit de zandbak verdwijnenquote:Op maandag 14 maart 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bahrein
Qatar
Saudi-Arabië
Abu Dhabi
Austin
Miami
Las Vegas
Liberty: Why not both?
No Dyson Barrier is going to stop me!
Het lijkt me sterk dat dit zal gebeuren, zou echt ongelooflijk slechte PR zijn voor Mercedes. Ik denk ook dat de kans groot is dat Russell het in de kwalificatie sowieso al beter gaat doen dan Hamilton.quote:Цой жив![]()
Ik heb een miljoen keer liever Bahrein en Abu Dhabi dan Miami en Las Vegas.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
True, daarom zie ik er liever wat uit de zandbak verdwijnen
SA staat overigens wel ver onder die andere 6.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat gebeurt enkel als Russell al kansloos is voor het WK, terwijl Hamilton er nog wel goed voor staat. Bottas kreeg in de 1e races ook de vrijheid om te racen, pakte die ook wel eens om na een paar races weer in te zakken naar z'n ouderwetse niveauquote:Op maandag 14 maart 2022 16:39 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat dit zal gebeuren, zou echt ongelooflijk slechte PR zijn voor Mercedes. Ik denk ook dat de kans groot is dat Russell het in de kwalificatie sowieso al beter gaat doen dan Hamilton.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: