Gewoon als tweede. Goed voor de complotdenkers in Italiëquote:Op maandag 14 maart 2022 09:48 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag maar eens kijken welke startplek Italië """""""loot"""""""
De afstand vanaf de beschikbare overnachtingsplaatsen naar de locatie van het evenement wellicht?quote:
Oh, dan zullen ze wel even bezig zijn, Turijn is best een grote stad.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De afstand vanaf de beschikbare overnachtingsplaatsen naar de locatie van het evenement wellicht?
Dat lijkt me wel, toch?quote:Op maandag 14 maart 2022 10:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dan zullen ze wel even bezig zijn, Turijn is best een grote stad.
Ik neem iig wel aan dat ze alles met de hand gaan doen, wel zo nauwkeurig.
Sinds alleen die plek wordt geloot zijn er nooit echt slechte plekken gelootquote:Op maandag 14 maart 2022 09:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon als tweede. Goed voor de complotdenkers in Italië
Het zal afhankelijk zijn van hoe graag de RAI het opnieuw wil organiseren. Als het aan de EBU ligt, zullen ze een favoriet als Brividi liever ergens in de tweede helft van de show hebben, omdat het tussen de 8-12e startpositie onvermijdelijk vrij druk wordt met favorieten en je liever geen winnaarskandidaat helemaal in het eerste kwart wil.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sinds alleen die plek wordt geloot zijn er nooit echt slechte plekken geloot
Zweden 2013: 16
Denemarken 2014: 23
Oostenrijk 2015: 14
Zweden 2016: 9
Oekraïne 2017: 22
Portugal 2018: 8
Israël 2019: 14
Nederland 2021: 23
Zou wel verfrissend zijn als er nu een plek vóór plek 8 wordt geloot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel slechtquote:Op maandag 14 maart 2022 11:46 schreef Arizona het volgende:
@:guanabana hoe gaat het vandaag met je?
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heel slechtheb bijna niet geslapen en koorts is nog niet minder , voel me zo belabberd.
Wat rotquote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heel slechtheb bijna niet geslapen en koorts is nog niet minder , voel me zo belabberd.
Beterschapquote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je therapie nodig?quote:Op maandag 14 maart 2022 11:56 schreef molloot200 het volgende:
Spangas, aka mijn halve jeugd, stopt ermee na 15 jaar met eind april de laatste aflevering
Een bureau (met een ladekast eronder), een bedbank en een schoenenkast.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk! Fijn dat je ervan genoten hebt
[..]
Ik moet morgen eigenlijk ook écht wat klusjes gaan doenWat heb je gebouwd?
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:30 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |