MrsLoveable had net iets geksquote:
Welke post?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
MrsLoveable had net iets geks
elke keer als ze friet postte werd dat verandert in patat
hier en in DTSquote:
misschien een adblocker die iets geks doet, ik heb er niets mee te makenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier en in DTS
wij zien het niet
allen MrsL ziet het
is een javascript hetzelfde als HTMLquote:Op zondag 13 maart 2022 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
dus we vermoeden een javascriptje, vandaar dat ik aan jou dacht
maar het schijnt weer opgelost te zijn
Nieuwe functie.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
MrsLoveable had net iets geks
elke keer als ze friet postte werd dat verandert in patat
is toch raar als iemand dat in FOK kan aanpassenquote:
Ik heb daar echt geen verstand van.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
is toch raar als iemand dat in FOK kan aanpassen
en lijkt me ook niet de bedoeling
ik ook niet vandaar dat ik dacht misschien kan @bondage dat zien?quote:
nee naja boeit ook verder niet. ik dacht een gebbetje, maar was het dus niet.quote:
je had bijna letterlijk mijn TT dus heb hem maar laten staanquote:
Ik was vandaag even langs moeders, die had ik al een tijd niet gezien.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee naja boeit ook verder niet. ik dacht een gebbetje, maar was het dus niet.
hey wat leuk zeg!quote:Op zondag 13 maart 2022 20:33 schreef murp het volgende:
[..]
Ik was vandaag even langs moeders, die had ik al een tijd niet gezien.
neequote:Op zondag 13 maart 2022 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
Nog altijd dezelfde TT![]()
Kon je geen afscheid nemen van het vorige topique grey?
Natuurlich !quote:Op zondag 13 maart 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
hebben jullie wel allemaal vitamientjes D tot jullie genomen vandaag![]()
ik ben een lichtelijk tomaatjequote:
lolquote:Op zondag 13 maart 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben een lichtelijk tomaatje
bomen gesnoeid en meteen verbrand
blond blauwe ogen en sproetenquote:
Oh echt dan gaat t wel snel bij jouwquote:Op zondag 13 maart 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben een lichtelijk tomaatje
bomen gesnoeid en meteen verbrand
goed insmerenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
blond blauwe ogen en sproeten
het is niet anders
nee daar zorg ik ook wel voorquote:Op zondag 13 maart 2022 20:49 schreef Haags het volgende:
Ik probeer al jaren mijn best te doen om niet te verbranden, goed insmeren. Dat gaat me behoorlijk goed af. En soms komt het heel lichtjes voor. Maar verbranden zodat de vellen erbij hangen, nee dat is toch echt al minstens 20 jaar geleden denk ik.
Snap ik, was ook een fantastisch topiquequote:
wij zijn vivatastischquote:Op zondag 13 maart 2022 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, was ook een fantastisch topique
als Mrsl L friet typte werd daar patat van gemaaktquote:Op zondag 13 maart 2022 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
Maar goed ik ben ondertussen ook nog serie aan het kijken, dus ik krijg het hier maar half mee.
Wat was er nu aan de hand met dat friet/patat in dts? Heeft iemand daar een samenvatting van?
Wij indirect ook.quote:
Europa wordt steeds verder meegezogen in deze oorlog. Zal mij benieuwen.quote:
Maar hopen dat Poetin deze slag snel verliest.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Europa wordt steeds verder meegezogen in deze oorlog. Zal mij benieuwen.
of Zelensky de acteur akkoord gaat met voorwaardenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar hopen dat Poetin deze slag snel verliest.
Maar dat zou ik ook niet doen als ik hem was.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
of Zelensky de acteur akkoord gaat met voorwaarden
nouja als de kogels je om de oren vliegen denk ik dat het prima zal smakenquote:
Er zijn youtubers die zulke legermaaltijden testen en de filmpjes uploaden!quote:
Schakel schakelt weer razendsnelquote:
ik zie hetquote:Op zondag 13 maart 2022 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn youtubers die zulke legermaaltijden testen en de filmpjes uploaden!
Geloof dat ik een van de eersten zal zijn die opgeroepen zal wordenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben niet geschikt voor oorlog. dus beter van niet
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dacht even een condoomverpakking te zien
oeh noes, sterkte!quote:Op zondag 13 maart 2022 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geloof dat ik een van de eersten zal zijn die opgeroepen zal worden
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij is dat gewoon voor een hele dag eten ofzo
sick!quote:Op zondag 13 maart 2022 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wel eens gegeten.. 1 zo'n koekje heb je voor 3 dagen genoeg
ja precies, zo'n idee had ik al. appart spul welquote:Op zondag 13 maart 2022 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
Zwelt helemaal op in je maag voor een 'vol gevoel' en qua energie zit er ook voldoende in.
Vrij smakeloos verder.
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.traconed.com/(...)even-oceans-500-gram
'to provide a balanced diet'
die rommel moest elke 2.5 jaar vervangen worden.. maar bleef goed. dus met een drill heel de bemanning eens zo'n ding weg laten werken.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies, zo'n idee had ik al. appart spul wel
vriendin van dochter heeft VEVA doorlopen die zei dat die zakjes meuk niet te eten wasquote:Op zondag 13 maart 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat die mre pakketten nog best goed te doen zijn.
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die rommel moest elke 2.5 jaar vervangen worden.. maar bleef goed. dus met een drill heel de bemanning eens zo'n ding weg laten werken.
die kok over z'n zuig omdat werkelijk niemand de eerst volgende 24u kwam eten
dus onthoud, mre 23 pozza ding nemen. schijnt een van de betere te zijn als ik de gast in de video mocht gelovenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
vriendin van dochter heeft VEVA doorlopen die zei dat die zakjes meuk niet te eten was
zoon zit er ook over na te denkenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dus onthoud, mre 23 pozza ding nemen. schijnt een van de betere te zijn als ik de gast in de video mocht geloven
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die rommel moest elke 2.5 jaar vervangen worden.. maar bleef goed. dus met een drill heel de bemanning eens zo'n ding weg laten werken.
die kok over z'n zuig omdat werkelijk niemand de eerst volgende 24u kwam eten
ja niks mis mee beetje voorbereid zijnquote:Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
moet toch weten hoe 't is als je in die zetpil of in die zwemband terecht komt..
Nu heb ik een MI van zo'n bonk cake die je als liferaft kunt gebruiken als je hem in het water gooitquote:Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
moet toch weten hoe 't is als je in die zetpil of in die zwemband terecht komt..
zou me niet verbazenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik een MI van zo'n bonk cake die je als liferaft kunt gebruiken als je hem in het water gooit
gewoon blijven bingen opnieuwquote:Op zondag 13 maart 2022 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
Nog 20 minuutjes en ik heb weer een serie afgekeken. Ik begin nu al nostalgisch te worden terwijl ik het einde al ken
Ja zeker want nu heeft ze er zelf eenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
heeft je moeder wat gehad aan je mooie lamp?
heel erg moe maar verder rustig met jou? Fijne dag dag gehad of weekend?quote:
nice! dat is fijn om te horenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zeker want nu heeft ze er zelf een
Ja en vooral zeg maar wat het brengt, het effect ervan is grootsquote:
ben je zo druk geweest of gewoon lekker lui dagje?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heel erg moe maar verder rustig met jou? Fijne dag dag gehad of weekend?
jaa zeker, had ik niet verwacht maar is helemaal super!quote:Op zondag 13 maart 2022 22:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en vooral zeg maar wat het brengt, het effect ervan is groots
denk het ook welquote:Op zondag 13 maart 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat die mre pakketten nog best goed te doen zijn.
Nee helaas druk gehad.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben je zo druk geweest of gewoon lekker lui dagje?
vandaag lekker relaxed, lekker dagje wel hier
Nee ben geen prepper. Familie heeft militaire achtergrond.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
oh wow we hebben een mre kenner
ben je prepper?
aah op die fietsquote:Op zondag 13 maart 2022 22:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee ben geen prepper. Familie heeft militaire achtergrond.
Voor noodgevallen als de apocalypse uitbreekt?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
denk het ook wel
ik kreeg vroeger weleens van die pakketjes maar wij gebruikten dat voor het spelen (iigjong en kind en daarin zat eten en wij aten dan altijd die toastjes met leverpastij
).
En wat erin die pakketten zit was best wel veel.
Ik heb er nu ook 2 liggen maar niet aangebroken.
Word er niet beter op, ik kende het boek al waarop het gebaseerd is. Wellicht dat ik dat boek nog een keer opnieuw ga lezenquote:
Naja wij staan, of jij of ikquote:Op zondag 13 maart 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor noodgevallen als de apocalypse uitbreekt?
maar om een kort antwoord te gevenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor noodgevallen als de apocalypse uitbreekt?
Jij bent gewoon militaire survival expert, maar da weten wij nog nietquote:Op zondag 13 maart 2022 22:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Naja wij staan, of jij of iknaja ik sta er niet zo bij stil van what if, maar het is wel iets wat wel echt kan gebeuren maar wij denken ja dat gebeurt niet in ''onze '' tijd
.
Ik heb het omdat het kan maar niet echt een bewuste keuze, al zal het niet raar zijn eigenlijk als je beetje bewuster leeft of iig in gedachte houd ja die shit kan dus wel gebeuren, oorlog of een andere crisis. We denken altijd ja dat gaat ons niet raken.
kloptquote:Op zondag 13 maart 2022 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij bent gewoon militaire survival expert, maar da weten wij nog niet
ik ben stiekem jos bquote:Op zondag 13 maart 2022 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij bent gewoon militaire survival expert, maar da weten wij nog niet
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ben stiekem jos b
o nee dat is niet goed
dat was toch die bushmancrafter?quote:
[..]
ik ben stiekem jos b
o nee dat is niet goed
[..]
dat was toch die bushmancrafter?
of heb ik de verkeerde voor mij
ja kloptquote:Op zondag 13 maart 2022 22:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zoals @greysbones zou zeggen: enigmaquote:Op zondag 13 maart 2022 22:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
correct vraag 1?
correct vraag 2?
mensen konden een week corona binnen zitten al amper overlevenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Zo'n noodpakket word ook aangeraden door de overheid
https://crisis.nl/wees-voorbereid/noodpakketten/
Ik denk dat heel veel mensen dit niet eens weten (ik wist dit ook niet btw :p )quote:Op zondag 13 maart 2022 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Zo'n noodpakket word ook aangeraden door de overheid
https://crisis.nl/wees-voorbereid/noodpakketten/
en 't eerste wat ze gingen hoarden was schijtlintquote:Op zondag 13 maart 2022 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mensen konden een week corona binnen zitten al amper overleven
ja verklaar jezelf maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
hahahah jaquote:Op zondag 13 maart 2022 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en 't eerste wat ze gingen hoarden was schijtlint
[..]
wil je mij niet gaan dissen ik ga giftig wordenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zoals @:greysbones zou zeggen: enigma
ik diste mezelfquote:Op zondag 13 maart 2022 22:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wil je mij niet gaan dissen ik ga giftig worden
nu is er echt serieus een run op pasta. In Duitsland zijn er al tekorten en lege schappen.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en 't eerste wat ze gingen hoarden was schijtlint
Ik vond de eerste maand van die intelligente lockdown stiekem best lekkerquote:Op zondag 13 maart 2022 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mensen konden een week corona binnen zitten al amper overleven
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vond de eerste maand van die intelligente lockdown stiekem best lekkerLekker even niks. Teringmooie stad gebouwd in SImCity
Geen idee waarom ik dit weet, niet dat ik nu zo'n noodpakket hebquote:Op zondag 13 maart 2022 22:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen dit niet eens weten (ik wist dit ook niet btw :p )
zo beetje vrijheid blijheid feeling (mbt tot minder moeten)/quote:Op zondag 13 maart 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vond de eerste maand van die intelligente lockdown stiekem best lekkerLekker even niks. Teringmooie stad gebouwd in SImCity
GELIJK BESTELLENquote:Op zondag 13 maart 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik dit weet, niet dat ik nu zo'n noodpakket heb
Simcity of citie skylines?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op een radiootje na heb ik eigenlijk alles wel van die lijstquote:Op zondag 13 maart 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik dit weet, niet dat ik nu zo'n noodpakket heb
Waarom zit er geen FM radio meer op mijn telefoon?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
op een radiootje na heb ik eigenlijk alles wel van die lijst
Volgens mij had hij beide, maar citie skylines is de nieuwste versie ervan al word het door een andere gemaakt dan.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
die laatste was zijn game geloof ik
Die heb ik al eens gezienquote:
oh die heb ik wel inderdaad!quote:Op zondag 13 maart 2022 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zit er geen FM radio meer op mijn telefoon?
Ah okequote:Op zondag 13 maart 2022 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Simcity 4. Was nog op mijn ouwe laptop en die game liet mijn laptop iig niet hard loeien
Ik denk dat als we bijv. echt gewoon geen toegang meer hebben tot elektriciteit (waar veel apparaten op opereren waar we afhankelijk van zijn geworden dat we dan echt pas in de shit komen). Maar in tijden van nood kan je heel creatief worden als het moet.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Die heb ik ook helemaal stuk gespeeld.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Simcity 4. Was nog op mijn ouwe laptop en die game liet mijn laptop iig niet hard loeien
een wonderquote:Op zondag 13 maart 2022 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik nauwelijks gespeeld, want kreeg niet snel daarna een baan waardoor ik geen zin meer hebquote:Op zondag 13 maart 2022 22:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
die laatste was zijn game geloof ik
ja daar zeg je iets. ik heb wel een camping setje staan dus kan in ieder geval nog pozzaatje opwarmenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik denk dat als we bijv. echt gewoon toegang meer hebben tot elektriciteit (waar veel apparaten op opereren waar we afhankelijk van zijn geworden dat we dan echt pas in de shit komen). Maar in tijden van nood kan je heel creatief worden als het moet.
Maar bijv. zo´n zonnestorm kan gewoon heel veel schade aanrichten en dan is het ook gewoon stuk en niet meer te maken.
Ik ookquote:Op zondag 13 maart 2022 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik ook helemaal stuk gespeeld.
En minder tijd.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik nauwelijks gespeeld, want kreeg niet snel daarna een baan waardoor ik geen zin meer heb
Prepper gespotquote:Op zondag 13 maart 2022 22:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ja maar je zal wel geen voorraad gasflessen hebben. Wat is je alternatief als het niet voorradig is?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja daar zeg je iets. ik heb wel een camping setje staan dus kan in ieder geval nog pozzaatje opwarmen
Als je stedenbouwkundige plannen moet bekijken voor je werk heb je daarna geen zin meer inquote:Op zondag 13 maart 2022 22:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En minder tijd.
Tijd is essentieelnaja ruimte gekomen voor andere activiteiten. Maar tijd is belang. Of eerder. Prioriteit
ja wel dus! heb nog een volle gasflesje als backupquote:Op zondag 13 maart 2022 22:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja maar je zal wel geen voorraad gasflessen hebben. Wat is je alternatief als het niet voorradig is?
ik stel te moeilijke vragen en ik stop daar nu mee.
Ik kon mij daar weken mee vermaken. Laatst de nieuwste versie gespeeld en na 3 uur was het speelveld vol.quote:
Ja precies.. snap ik. Tijd voor andere dingenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je stedenbouwkundige plannen moet bekijken voor je werk heb je daarna geen zin meer inEn ook andere zaken die op mijn afkwamen
Laatste keer dat ik city skylines heb gespeeld is ook alweer begin 2020 geweest.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon mij daar weken mee vermaken. Laatst de nieuwste versie gespeeld en na 3 uur was het speelveld vol.
haha.. hm jaquote:Op zondag 13 maart 2022 22:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja wel dus! heb nog een volle gasflesje als backup
en anders pak ik m'n zippo en steek ik gewoon alles in de fik
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
haha.. hm ja
daar is over nagedacht
Ik stel ook graag moeilijke vragen op mijn werk en ik ga daar niet mee stoppenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja maar je zal wel geen voorraad gasflessen hebben. Wat is je alternatief als het niet voorradig is?
ik stel te moeilijke vragen en ik stop daar nu mee.
Ze hebben ook weer Dune2 uitgebracht geschikt voor nieuwere windowssystemen.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik city skylines heb gespeeld is ook alweer begin 2020 geweest.
Ik kom wel bij jouw op vakantie als echt de pleuris uitbreektquote:Op zondag 13 maart 2022 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]meer van ik ga op vakantie en neem mee. om vervolgens nooit te gaan
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]meer van ik ga op vakantie en neem mee. om vervolgens nooit te gaan
lolquote:Op zondag 13 maart 2022 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom wel bij jouw op vakantie als echt de pleuris uitbreekt
Dune serie heb ik nooit gespeeld.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hebben ook weer Dune2 uitgebracht geschikt voor nieuwere windowssystemen.
fijn dat het kan voor jouquote:Op zondag 13 maart 2022 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik stel ook graag moeilijke vragen op mijn werk en ik ga daar niet mee stoppen
Top, dan neem ik wel een voorraad diepvries pozza's meequote:
we beginnen gewoon een communequote:
pozzaa partyquote:Op zondag 13 maart 2022 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top, dan neem ik wel een voorraad diepvries pozza's mee
jaa leeeuuuk en dan hutten bouwen enzoquote:Op zondag 13 maart 2022 22:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
we beginnen gewoon een commune
niet een sekte maar meer zoals een familieband![]()
In het tuinhuisje.quote:
Moet denken aan zo'n reservaat van overlevenden zoals bij I am legend and 28 weeks later etc.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
we beginnen gewoon een commune
niet een sekte maar meer zoals een familieband![]()
dat is de vibeeeeeeeeeeeeeee jaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is de vibeeeeeeeeeeeeeee jaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
Jonestown?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet denken aan zo'n reservaat van overlevenden zoals bij I am legend and 28 weeks later etc.
Ja zoietsquote:Op zondag 13 maart 2022 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet denken aan zo'n reservaat van overlevenden zoals bij I am legend and 28 weeks later etc.
nee nog nietquote:Op zondag 13 maart 2022 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n pozza verkleedpakje?
Ja dat is de lookquote:Op zondag 13 maart 2022 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_31.33.ProductImage![]()
naisquote:Op zondag 13 maart 2022 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_31.33.ProductImage![]()
zou bijna kopen!quote:Op zondag 13 maart 2022 22:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
een beetje neutraal met als eyecatcher de grootste liefde van schakel
ment 2 be
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=quality%5B79%5D%2Csource%5B%2Fce%2F0f%2Fce0f1ebe60087dfd58cd106290a7ebf6b72e1032.jpg%5D%2Corigin%5Bdam%5D%2Ccategory%5Bkids_boys14y_nightwear%5D%2Ctype%5BDESCRIPTIVESTILLLIFE%5D%2Cres%5Bm%5D%2Chmver%5B1%5D&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]
teveel aandacht ja dat is een onveilige situatie moet je niet willenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zou me niet verkleden als pizza met carnaval, dan gaat iedereen je willen opeten.
zo danquote:Op zondag 13 maart 2022 22:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
what about
dit
een pizza faceskin, leatherman vibes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://cdn.shopify.com/s(...)00x.jpg?v=1630932686
zelfs voor op het strandquote:Op zondag 13 maart 2022 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
zijn wel mooie pozza pakjes te vinden
hahaha dat is wel geniaalquote:Op zondag 13 maart 2022 22:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zelfs voor op het strand
dit is HET
[ afbeelding ]
geeneens een pizza bikiniquote:Op zondag 13 maart 2022 22:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zelfs voor op het strand
dit is HET
[ afbeelding ]
lig alleen nooit op het strandquote:Op zondag 13 maart 2022 22:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nog nooit eerder gezien is wel origineel
gluurbuur getriggerd mode onquote:Op zondag 13 maart 2022 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
staand met een verrekijker zeker
Worstjes op mijn borstjes.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wel het klassieke pizzabeeld dus
bikini met salamiworstjes erop
de liefde voor pizza moet gedeeld wordenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gewoon ook op zo'n klein kotertje![]()
gewoon een stukje pozza geven dan worden ze wel weer stilquote:Op zondag 13 maart 2022 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ruzie thuis over het pozza dekentje voor de kleine
Carnavalshit van Ria Valk.quote:
quote:
stel iemand zou jou dat geven wetende wat pizza voor betekenis heeft. Zou het beste cadeau ooit zijn of iig super attent.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:57 schreef Schakeltopia het volgende:
![]()
Comfy Pizza Blanket - Grappige en warme fleece deken - 150cm rond (XL formaat) - Perfect voor spelletjes, knuffelen, spelen, cadeau - Ook in burrito
wat een wereldvrouwquote:
ja maar dat gaat zelfs mij een beetje te verquote:Op zondag 13 maart 2022 22:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
stel iemand zou jou dat geven wetende wat pizza voor betekenis heeft. Zou het beste cadeau ooit zijn of iig super attent.
Tof mens volgens mij ook. Toen hadden we nog leuke carnavalsnrs.quote:
Tsja, als je perse aandacht wil hebben is negatieve aandacht ook goedquote:Op zondag 13 maart 2022 22:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
teveel aandacht ja dat is een onveilige situatie moet je niet willen
Is ook eigenlijk alleen maar leuk als je begin 20 bent. Ik begin het steeds minder leuk te vindenquote:Op zondag 13 maart 2022 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
heb nog nooit carnaval gevierd en denk ook niet dat ik er ooit aan zal beginnen
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar dat gaat zelfs mij een beetje te ver
Gewoon aantrekken op dagen dat je pozza gaat halenquote:Op zondag 13 maart 2022 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
anders had ik natuurlijk al wel 3 pozza kostuums liggen
wellichtquote:Op zondag 13 maart 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, als je perse aandacht wil hebben is negatieve aandacht ook goed
datquote:Op zondag 13 maart 2022 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon aantrekken op dagen dat je pozza gaat halen
aah kan mij wel voorstellen als je zoiets viert vanaf jongs af aan met een stel vaste vrienden zegmaar, dat het wel humor is om zoiets in stand te houden.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk alleen maar leuk als je begin 20 bent. Ik begin het steeds minder leuk te vinden
quote:Op zondag 13 maart 2022 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vroeger op school maar meer ook niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
heb nog nooit carnaval gevierd en denk ook niet dat ik er ooit aan zal beginnen
Beetje prank a la Remi Gaillard. Die ging bijv verkleed als aap z'n karretje volgooien met bananenquote:
En dat ook wel, je moet er ook mee opgegroeid zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aah kan mij wel voorstellen als je zoiets viert vanaf jongs af aan met een stel vaste vrienden zegmaar, dat het wel humor is om zoiets in stand te houden.
maar je ontmoet in zo'n setting sneller mensen qua aanspraak.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aah kan mij wel voorstellen als je zoiets viert vanaf jongs af aan met een stel vaste vrienden zegmaar, dat het wel humor is om zoiets in stand te houden.
soort reunietje eens per jaar zegmaar
Elke dag dus.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2022 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje prank a la Remi Gaillard. Die ging bijv verkleed als aap z'n karretje volgooien met bananen
ja dat is wel waarquote:Op zondag 13 maart 2022 23:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maar je ontmoet in zo'n setting sneller mensen qua aanspraak.
En zeker met een pikant pakje (of iets anders wat je shine geeft).quote:
Draken mevrouwtjequote:
Avond draakje.quote:
Rustig, ging iets leuks niet door vandaag.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Draken mevrouwtje![]()
Hoe was je weekend?
Hulloquote:
Ik ben niet jaloers maar waarschijnlijk zal ik dit nooit kunnen beleven zo'n luxery lifestyle. Wel een beetje maar nooit zo zo dit is pure decadentie.quote:
Ow, dat is dan minder om het weekend af te sluiten.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Rustig, ging iets leuks niet door vandaag.
Jammer.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Rustig, ging iets leuks niet door vandaag.
Ik denk ook niet dat ik het ooit ga meemaken, maar als je dat kunt uitgeven aan 1 vlucht kun je volgens mij ook wel een privé jet veroorlovenquote:Op zondag 13 maart 2022 23:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers maar waarschijnlijk zal ik dit nooit kunnen beleven zo'n luxery lifestyle. Wel een beetje maar nooit zo zo dit is pure decadentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |