MrsLoveable had net iets geksquote:
Welke post?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
MrsLoveable had net iets geks
elke keer als ze friet postte werd dat verandert in patat
hier en in DTSquote:
misschien een adblocker die iets geks doet, ik heb er niets mee te makenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier en in DTS
wij zien het niet
allen MrsL ziet het
is een javascript hetzelfde als HTMLquote:Op zondag 13 maart 2022 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
dus we vermoeden een javascriptje, vandaar dat ik aan jou dacht
maar het schijnt weer opgelost te zijn
Nieuwe functie.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
MrsLoveable had net iets geks
elke keer als ze friet postte werd dat verandert in patat
is toch raar als iemand dat in FOK kan aanpassenquote:
Ik heb daar echt geen verstand van.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
is toch raar als iemand dat in FOK kan aanpassen
en lijkt me ook niet de bedoeling
ik ook niet vandaar dat ik dacht misschien kan @bondage dat zien?quote:
nee naja boeit ook verder niet. ik dacht een gebbetje, maar was het dus niet.quote:
je had bijna letterlijk mijn TT dus heb hem maar laten staanquote:
Ik was vandaag even langs moeders, die had ik al een tijd niet gezien.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee naja boeit ook verder niet. ik dacht een gebbetje, maar was het dus niet.
hey wat leuk zeg!quote:Op zondag 13 maart 2022 20:33 schreef murp het volgende:
[..]
Ik was vandaag even langs moeders, die had ik al een tijd niet gezien.
neequote:Op zondag 13 maart 2022 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
Nog altijd dezelfde TT![]()
Kon je geen afscheid nemen van het vorige topique grey?
Natuurlich !quote:Op zondag 13 maart 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
hebben jullie wel allemaal vitamientjes D tot jullie genomen vandaag![]()
ik ben een lichtelijk tomaatjequote:
lolquote:Op zondag 13 maart 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben een lichtelijk tomaatje
bomen gesnoeid en meteen verbrand
blond blauwe ogen en sproetenquote:
Oh echt dan gaat t wel snel bij jouwquote:Op zondag 13 maart 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben een lichtelijk tomaatje
bomen gesnoeid en meteen verbrand
goed insmerenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
blond blauwe ogen en sproeten
het is niet anders
nee daar zorg ik ook wel voorquote:Op zondag 13 maart 2022 20:49 schreef Haags het volgende:
Ik probeer al jaren mijn best te doen om niet te verbranden, goed insmeren. Dat gaat me behoorlijk goed af. En soms komt het heel lichtjes voor. Maar verbranden zodat de vellen erbij hangen, nee dat is toch echt al minstens 20 jaar geleden denk ik.
Snap ik, was ook een fantastisch topiquequote:
wij zijn vivatastischquote:Op zondag 13 maart 2022 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, was ook een fantastisch topique
als Mrsl L friet typte werd daar patat van gemaaktquote:Op zondag 13 maart 2022 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
Maar goed ik ben ondertussen ook nog serie aan het kijken, dus ik krijg het hier maar half mee.
Wat was er nu aan de hand met dat friet/patat in dts? Heeft iemand daar een samenvatting van?
Wij indirect ook.quote:
Europa wordt steeds verder meegezogen in deze oorlog. Zal mij benieuwen.quote:
Maar hopen dat Poetin deze slag snel verliest.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Europa wordt steeds verder meegezogen in deze oorlog. Zal mij benieuwen.
of Zelensky de acteur akkoord gaat met voorwaardenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar hopen dat Poetin deze slag snel verliest.
Maar dat zou ik ook niet doen als ik hem was.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
of Zelensky de acteur akkoord gaat met voorwaarden
nouja als de kogels je om de oren vliegen denk ik dat het prima zal smakenquote:
Er zijn youtubers die zulke legermaaltijden testen en de filmpjes uploaden!quote:
Schakel schakelt weer razendsnelquote:
ik zie hetquote:Op zondag 13 maart 2022 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn youtubers die zulke legermaaltijden testen en de filmpjes uploaden!
Geloof dat ik een van de eersten zal zijn die opgeroepen zal wordenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben niet geschikt voor oorlog. dus beter van niet
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dacht even een condoomverpakking te zien
oeh noes, sterkte!quote:Op zondag 13 maart 2022 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geloof dat ik een van de eersten zal zijn die opgeroepen zal worden
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij is dat gewoon voor een hele dag eten ofzo
sick!quote:Op zondag 13 maart 2022 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wel eens gegeten.. 1 zo'n koekje heb je voor 3 dagen genoeg
ja precies, zo'n idee had ik al. appart spul welquote:Op zondag 13 maart 2022 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
Zwelt helemaal op in je maag voor een 'vol gevoel' en qua energie zit er ook voldoende in.
Vrij smakeloos verder.
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.traconed.com/(...)even-oceans-500-gram
'to provide a balanced diet'
die rommel moest elke 2.5 jaar vervangen worden.. maar bleef goed. dus met een drill heel de bemanning eens zo'n ding weg laten werken.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies, zo'n idee had ik al. appart spul wel
vriendin van dochter heeft VEVA doorlopen die zei dat die zakjes meuk niet te eten wasquote:Op zondag 13 maart 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat die mre pakketten nog best goed te doen zijn.
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die rommel moest elke 2.5 jaar vervangen worden.. maar bleef goed. dus met een drill heel de bemanning eens zo'n ding weg laten werken.
die kok over z'n zuig omdat werkelijk niemand de eerst volgende 24u kwam eten
dus onthoud, mre 23 pozza ding nemen. schijnt een van de betere te zijn als ik de gast in de video mocht gelovenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
vriendin van dochter heeft VEVA doorlopen die zei dat die zakjes meuk niet te eten was
zoon zit er ook over na te denkenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dus onthoud, mre 23 pozza ding nemen. schijnt een van de betere te zijn als ik de gast in de video mocht geloven
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die rommel moest elke 2.5 jaar vervangen worden.. maar bleef goed. dus met een drill heel de bemanning eens zo'n ding weg laten werken.
die kok over z'n zuig omdat werkelijk niemand de eerst volgende 24u kwam eten
ja niks mis mee beetje voorbereid zijnquote:Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
moet toch weten hoe 't is als je in die zetpil of in die zwemband terecht komt..
Nu heb ik een MI van zo'n bonk cake die je als liferaft kunt gebruiken als je hem in het water gooitquote:Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
moet toch weten hoe 't is als je in die zetpil of in die zwemband terecht komt..
zou me niet verbazenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik een MI van zo'n bonk cake die je als liferaft kunt gebruiken als je hem in het water gooit
gewoon blijven bingen opnieuwquote:Op zondag 13 maart 2022 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
Nog 20 minuutjes en ik heb weer een serie afgekeken. Ik begin nu al nostalgisch te worden terwijl ik het einde al ken
Ja zeker want nu heeft ze er zelf eenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
heeft je moeder wat gehad aan je mooie lamp?
heel erg moe maar verder rustig met jou? Fijne dag dag gehad of weekend?quote:
nice! dat is fijn om te horenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zeker want nu heeft ze er zelf een
Ja en vooral zeg maar wat het brengt, het effect ervan is grootsquote:
ben je zo druk geweest of gewoon lekker lui dagje?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heel erg moe maar verder rustig met jou? Fijne dag dag gehad of weekend?
jaa zeker, had ik niet verwacht maar is helemaal super!quote:Op zondag 13 maart 2022 22:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en vooral zeg maar wat het brengt, het effect ervan is groots
denk het ook welquote:Op zondag 13 maart 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat die mre pakketten nog best goed te doen zijn.
Nee helaas druk gehad.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben je zo druk geweest of gewoon lekker lui dagje?
vandaag lekker relaxed, lekker dagje wel hier
Nee ben geen prepper. Familie heeft militaire achtergrond.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
oh wow we hebben een mre kenner
ben je prepper?
aah op die fietsquote:Op zondag 13 maart 2022 22:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee ben geen prepper. Familie heeft militaire achtergrond.
Voor noodgevallen als de apocalypse uitbreekt?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
denk het ook wel
ik kreeg vroeger weleens van die pakketjes maar wij gebruikten dat voor het spelen (iigjong en kind en daarin zat eten en wij aten dan altijd die toastjes met leverpastij
).
En wat erin die pakketten zit was best wel veel.
Ik heb er nu ook 2 liggen maar niet aangebroken.
Word er niet beter op, ik kende het boek al waarop het gebaseerd is. Wellicht dat ik dat boek nog een keer opnieuw ga lezenquote:
Naja wij staan, of jij of ikquote:Op zondag 13 maart 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor noodgevallen als de apocalypse uitbreekt?
maar om een kort antwoord te gevenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor noodgevallen als de apocalypse uitbreekt?
Jij bent gewoon militaire survival expert, maar da weten wij nog nietquote:Op zondag 13 maart 2022 22:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Naja wij staan, of jij of iknaja ik sta er niet zo bij stil van what if, maar het is wel iets wat wel echt kan gebeuren maar wij denken ja dat gebeurt niet in ''onze '' tijd
.
Ik heb het omdat het kan maar niet echt een bewuste keuze, al zal het niet raar zijn eigenlijk als je beetje bewuster leeft of iig in gedachte houd ja die shit kan dus wel gebeuren, oorlog of een andere crisis. We denken altijd ja dat gaat ons niet raken.
kloptquote:Op zondag 13 maart 2022 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij bent gewoon militaire survival expert, maar da weten wij nog niet
ik ben stiekem jos bquote:Op zondag 13 maart 2022 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij bent gewoon militaire survival expert, maar da weten wij nog niet
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ben stiekem jos b
o nee dat is niet goed
dat was toch die bushmancrafter?quote:
[..]
ik ben stiekem jos b
o nee dat is niet goed
[..]
dat was toch die bushmancrafter?
of heb ik de verkeerde voor mij
ja kloptquote:Op zondag 13 maart 2022 22:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat was toch die bushmancrafter?
of heb ik de verkeerde voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |