die rommel moest elke 2.5 jaar vervangen worden.. maar bleef goed. dus met een drill heel de bemanning eens zo'n ding weg laten werken.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies, zo'n idee had ik al. appart spul wel
vriendin van dochter heeft VEVA doorlopen die zei dat die zakjes meuk niet te eten wasquote:Op zondag 13 maart 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat die mre pakketten nog best goed te doen zijn.
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die rommel moest elke 2.5 jaar vervangen worden.. maar bleef goed. dus met een drill heel de bemanning eens zo'n ding weg laten werken.
die kok over z'n zuig omdat werkelijk niemand de eerst volgende 24u kwam eten
dus onthoud, mre 23 pozza ding nemen. schijnt een van de betere te zijn als ik de gast in de video mocht gelovenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
vriendin van dochter heeft VEVA doorlopen die zei dat die zakjes meuk niet te eten was
zoon zit er ook over na te denkenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dus onthoud, mre 23 pozza ding nemen. schijnt een van de betere te zijn als ik de gast in de video mocht geloven
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die rommel moest elke 2.5 jaar vervangen worden.. maar bleef goed. dus met een drill heel de bemanning eens zo'n ding weg laten werken.
die kok over z'n zuig omdat werkelijk niemand de eerst volgende 24u kwam eten
ja niks mis mee beetje voorbereid zijnquote:Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
moet toch weten hoe 't is als je in die zetpil of in die zwemband terecht komt..
Nu heb ik een MI van zo'n bonk cake die je als liferaft kunt gebruiken als je hem in het water gooitquote:Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
moet toch weten hoe 't is als je in die zetpil of in die zwemband terecht komt..
zou me niet verbazenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik een MI van zo'n bonk cake die je als liferaft kunt gebruiken als je hem in het water gooit
gewoon blijven bingen opnieuwquote:Op zondag 13 maart 2022 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
Nog 20 minuutjes en ik heb weer een serie afgekeken. Ik begin nu al nostalgisch te worden terwijl ik het einde al ken
Ja zeker want nu heeft ze er zelf eenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
heeft je moeder wat gehad aan je mooie lamp?
heel erg moe maar verder rustig met jou? Fijne dag dag gehad of weekend?quote:
nice! dat is fijn om te horenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zeker want nu heeft ze er zelf een
Ja en vooral zeg maar wat het brengt, het effect ervan is grootsquote:
ben je zo druk geweest of gewoon lekker lui dagje?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heel erg moe maar verder rustig met jou? Fijne dag dag gehad of weekend?
jaa zeker, had ik niet verwacht maar is helemaal super!quote:Op zondag 13 maart 2022 22:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en vooral zeg maar wat het brengt, het effect ervan is groots
denk het ook welquote:Op zondag 13 maart 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat die mre pakketten nog best goed te doen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |