gluurbuur getriggerd mode onquote:Op zondag 13 maart 2022 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
staand met een verrekijker zeker
Worstjes op mijn borstjes.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wel het klassieke pizzabeeld dus
bikini met salamiworstjes erop
de liefde voor pizza moet gedeeld wordenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gewoon ook op zo'n klein kotertje![]()
gewoon een stukje pozza geven dan worden ze wel weer stilquote:Op zondag 13 maart 2022 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ruzie thuis over het pozza dekentje voor de kleine
Carnavalshit van Ria Valk.quote:
quote:
stel iemand zou jou dat geven wetende wat pizza voor betekenis heeft. Zou het beste cadeau ooit zijn of iig super attent.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:57 schreef Schakeltopia het volgende:
![]()
Comfy Pizza Blanket - Grappige en warme fleece deken - 150cm rond (XL formaat) - Perfect voor spelletjes, knuffelen, spelen, cadeau - Ook in burrito
wat een wereldvrouwquote:
ja maar dat gaat zelfs mij een beetje te verquote:Op zondag 13 maart 2022 22:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
stel iemand zou jou dat geven wetende wat pizza voor betekenis heeft. Zou het beste cadeau ooit zijn of iig super attent.
Tof mens volgens mij ook. Toen hadden we nog leuke carnavalsnrs.quote:
Tsja, als je perse aandacht wil hebben is negatieve aandacht ook goedquote:Op zondag 13 maart 2022 22:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
teveel aandacht ja dat is een onveilige situatie moet je niet willen
Is ook eigenlijk alleen maar leuk als je begin 20 bent. Ik begin het steeds minder leuk te vindenquote:Op zondag 13 maart 2022 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
heb nog nooit carnaval gevierd en denk ook niet dat ik er ooit aan zal beginnen
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar dat gaat zelfs mij een beetje te ver
Gewoon aantrekken op dagen dat je pozza gaat halenquote:Op zondag 13 maart 2022 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
anders had ik natuurlijk al wel 3 pozza kostuums liggen
wellichtquote:Op zondag 13 maart 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, als je perse aandacht wil hebben is negatieve aandacht ook goed
datquote:Op zondag 13 maart 2022 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon aantrekken op dagen dat je pozza gaat halen
aah kan mij wel voorstellen als je zoiets viert vanaf jongs af aan met een stel vaste vrienden zegmaar, dat het wel humor is om zoiets in stand te houden.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk alleen maar leuk als je begin 20 bent. Ik begin het steeds minder leuk te vinden
quote:Op zondag 13 maart 2022 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon aantrekken op dagen dat je pozza gaat halen
Vroeger op school maar meer ook niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
heb nog nooit carnaval gevierd en denk ook niet dat ik er ooit aan zal beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |