zoals @greysbones zou zeggen: enigmaquote:Op zondag 13 maart 2022 22:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
correct vraag 1?
correct vraag 2?
mensen konden een week corona binnen zitten al amper overlevenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Zo'n noodpakket word ook aangeraden door de overheid
https://crisis.nl/wees-voorbereid/noodpakketten/
Ik denk dat heel veel mensen dit niet eens weten (ik wist dit ook niet btw :p )quote:Op zondag 13 maart 2022 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Zo'n noodpakket word ook aangeraden door de overheid
https://crisis.nl/wees-voorbereid/noodpakketten/
en 't eerste wat ze gingen hoarden was schijtlintquote:Op zondag 13 maart 2022 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mensen konden een week corona binnen zitten al amper overleven
ja verklaar jezelf maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
hahahah jaquote:Op zondag 13 maart 2022 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en 't eerste wat ze gingen hoarden was schijtlint
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat was toch die bushmancrafter?
of heb ik de verkeerde voor mij
wil je mij niet gaan dissen ik ga giftig wordenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zoals @:greysbones zou zeggen: enigma
ik diste mezelfquote:Op zondag 13 maart 2022 22:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wil je mij niet gaan dissen ik ga giftig worden
nu is er echt serieus een run op pasta. In Duitsland zijn er al tekorten en lege schappen.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en 't eerste wat ze gingen hoarden was schijtlint
Ik vond de eerste maand van die intelligente lockdown stiekem best lekkerquote:Op zondag 13 maart 2022 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mensen konden een week corona binnen zitten al amper overleven
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vond de eerste maand van die intelligente lockdown stiekem best lekkerLekker even niks. Teringmooie stad gebouwd in SImCity
Geen idee waarom ik dit weet, niet dat ik nu zo'n noodpakket hebquote:Op zondag 13 maart 2022 22:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen dit niet eens weten (ik wist dit ook niet btw :p )
zo beetje vrijheid blijheid feeling (mbt tot minder moeten)/quote:Op zondag 13 maart 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vond de eerste maand van die intelligente lockdown stiekem best lekkerLekker even niks. Teringmooie stad gebouwd in SImCity
GELIJK BESTELLENquote:Op zondag 13 maart 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik dit weet, niet dat ik nu zo'n noodpakket heb
Simcity of citie skylines?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op een radiootje na heb ik eigenlijk alles wel van die lijstquote:Op zondag 13 maart 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik dit weet, niet dat ik nu zo'n noodpakket heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |