datquote:Op zondag 13 maart 2022 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon aantrekken op dagen dat je pozza gaat halen
aah kan mij wel voorstellen als je zoiets viert vanaf jongs af aan met een stel vaste vrienden zegmaar, dat het wel humor is om zoiets in stand te houden.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk alleen maar leuk als je begin 20 bent. Ik begin het steeds minder leuk te vinden
quote:Op zondag 13 maart 2022 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vroeger op school maar meer ook niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
heb nog nooit carnaval gevierd en denk ook niet dat ik er ooit aan zal beginnen
Beetje prank a la Remi Gaillard. Die ging bijv verkleed als aap z'n karretje volgooien met bananenquote:
En dat ook wel, je moet er ook mee opgegroeid zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aah kan mij wel voorstellen als je zoiets viert vanaf jongs af aan met een stel vaste vrienden zegmaar, dat het wel humor is om zoiets in stand te houden.
maar je ontmoet in zo'n setting sneller mensen qua aanspraak.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aah kan mij wel voorstellen als je zoiets viert vanaf jongs af aan met een stel vaste vrienden zegmaar, dat het wel humor is om zoiets in stand te houden.
soort reunietje eens per jaar zegmaar
Elke dag dus.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2022 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje prank a la Remi Gaillard. Die ging bijv verkleed als aap z'n karretje volgooien met bananen
ja dat is wel waarquote:Op zondag 13 maart 2022 23:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maar je ontmoet in zo'n setting sneller mensen qua aanspraak.
En zeker met een pikant pakje (of iets anders wat je shine geeft).quote:
Draken mevrouwtjequote:
Avond draakje.quote:
Rustig, ging iets leuks niet door vandaag.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Draken mevrouwtje![]()
Hoe was je weekend?
Hulloquote:
Ik ben niet jaloers maar waarschijnlijk zal ik dit nooit kunnen beleven zo'n luxery lifestyle. Wel een beetje maar nooit zo zo dit is pure decadentie.quote:
Ow, dat is dan minder om het weekend af te sluiten.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Rustig, ging iets leuks niet door vandaag.
Jammer.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Rustig, ging iets leuks niet door vandaag.
Ik denk ook niet dat ik het ooit ga meemaken, maar als je dat kunt uitgeven aan 1 vlucht kun je volgens mij ook wel een privé jet veroorlovenquote:Op zondag 13 maart 2022 23:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers maar waarschijnlijk zal ik dit nooit kunnen beleven zo'n luxery lifestyle. Wel een beetje maar nooit zo zo dit is pure decadentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |