hahahah jaquote:Op zondag 13 maart 2022 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en 't eerste wat ze gingen hoarden was schijtlint
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat was toch die bushmancrafter?
of heb ik de verkeerde voor mij
wil je mij niet gaan dissen ik ga giftig wordenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zoals @:greysbones zou zeggen: enigma
ik diste mezelfquote:Op zondag 13 maart 2022 22:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wil je mij niet gaan dissen ik ga giftig worden
nu is er echt serieus een run op pasta. In Duitsland zijn er al tekorten en lege schappen.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en 't eerste wat ze gingen hoarden was schijtlint
Ik vond de eerste maand van die intelligente lockdown stiekem best lekkerquote:Op zondag 13 maart 2022 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mensen konden een week corona binnen zitten al amper overleven
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vond de eerste maand van die intelligente lockdown stiekem best lekkerLekker even niks. Teringmooie stad gebouwd in SImCity
Geen idee waarom ik dit weet, niet dat ik nu zo'n noodpakket hebquote:Op zondag 13 maart 2022 22:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen dit niet eens weten (ik wist dit ook niet btw :p )
zo beetje vrijheid blijheid feeling (mbt tot minder moeten)/quote:Op zondag 13 maart 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vond de eerste maand van die intelligente lockdown stiekem best lekkerLekker even niks. Teringmooie stad gebouwd in SImCity
GELIJK BESTELLENquote:Op zondag 13 maart 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik dit weet, niet dat ik nu zo'n noodpakket heb
Simcity of citie skylines?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op een radiootje na heb ik eigenlijk alles wel van die lijstquote:Op zondag 13 maart 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik dit weet, niet dat ik nu zo'n noodpakket heb
Waarom zit er geen FM radio meer op mijn telefoon?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
op een radiootje na heb ik eigenlijk alles wel van die lijst
Volgens mij had hij beide, maar citie skylines is de nieuwste versie ervan al word het door een andere gemaakt dan.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
die laatste was zijn game geloof ik
Die heb ik al eens gezienquote:
oh die heb ik wel inderdaad!quote:Op zondag 13 maart 2022 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zit er geen FM radio meer op mijn telefoon?
Ah okequote:Op zondag 13 maart 2022 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Simcity 4. Was nog op mijn ouwe laptop en die game liet mijn laptop iig niet hard loeien
Ik denk dat als we bijv. echt gewoon geen toegang meer hebben tot elektriciteit (waar veel apparaten op opereren waar we afhankelijk van zijn geworden dat we dan echt pas in de shit komen). Maar in tijden van nood kan je heel creatief worden als het moet.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Die heb ik ook helemaal stuk gespeeld.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Simcity 4. Was nog op mijn ouwe laptop en die game liet mijn laptop iig niet hard loeien
een wonderquote:Op zondag 13 maart 2022 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik nauwelijks gespeeld, want kreeg niet snel daarna een baan waardoor ik geen zin meer hebquote:Op zondag 13 maart 2022 22:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
die laatste was zijn game geloof ik
ja daar zeg je iets. ik heb wel een camping setje staan dus kan in ieder geval nog pozzaatje opwarmenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik denk dat als we bijv. echt gewoon toegang meer hebben tot elektriciteit (waar veel apparaten op opereren waar we afhankelijk van zijn geworden dat we dan echt pas in de shit komen). Maar in tijden van nood kan je heel creatief worden als het moet.
Maar bijv. zo´n zonnestorm kan gewoon heel veel schade aanrichten en dan is het ook gewoon stuk en niet meer te maken.
Ik ookquote:Op zondag 13 maart 2022 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik ook helemaal stuk gespeeld.
En minder tijd.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik nauwelijks gespeeld, want kreeg niet snel daarna een baan waardoor ik geen zin meer heb
Prepper gespotquote:Op zondag 13 maart 2022 22:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ja maar je zal wel geen voorraad gasflessen hebben. Wat is je alternatief als het niet voorradig is?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja daar zeg je iets. ik heb wel een camping setje staan dus kan in ieder geval nog pozzaatje opwarmen
Als je stedenbouwkundige plannen moet bekijken voor je werk heb je daarna geen zin meer inquote:Op zondag 13 maart 2022 22:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En minder tijd.
Tijd is essentieelnaja ruimte gekomen voor andere activiteiten. Maar tijd is belang. Of eerder. Prioriteit
ja wel dus! heb nog een volle gasflesje als backupquote:Op zondag 13 maart 2022 22:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja maar je zal wel geen voorraad gasflessen hebben. Wat is je alternatief als het niet voorradig is?
ik stel te moeilijke vragen en ik stop daar nu mee.
Ik kon mij daar weken mee vermaken. Laatst de nieuwste versie gespeeld en na 3 uur was het speelveld vol.quote:
Ja precies.. snap ik. Tijd voor andere dingenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je stedenbouwkundige plannen moet bekijken voor je werk heb je daarna geen zin meer inEn ook andere zaken die op mijn afkwamen
Laatste keer dat ik city skylines heb gespeeld is ook alweer begin 2020 geweest.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon mij daar weken mee vermaken. Laatst de nieuwste versie gespeeld en na 3 uur was het speelveld vol.
haha.. hm jaquote:Op zondag 13 maart 2022 22:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja wel dus! heb nog een volle gasflesje als backup
en anders pak ik m'n zippo en steek ik gewoon alles in de fik
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
haha.. hm ja
daar is over nagedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |