SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
maar op tijd eten zit er niet bijquote:Op zondag 13 maart 2022 18:21 schreef Verida het volgende:
[..]
En ze mogen nu iets kiezen wat ze klaar willen maken
je hebt mazzel dat je wat ouder bentquote:Op zondag 13 maart 2022 18:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Haha ze hadden het over Douwe Bob die komt dus in dezelfde kroeg als ik leuke gozer om biertje mee te drinken
Kris zegt het net : hij gaat pas beginnen als de laatste in de dagboekkamer isquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Hahaha ja dan zou ik op de kermis kunnen gaan staanquote:Op zondag 13 maart 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt mazzel dat je wat ouder bent![]()
maar verder prima gast
Geen idee, maar de boodschappen voor Kris waren er vanmorgen al volgens mij. Met de instructie erbij dat hij het alleen, dus zonder hulp, moest klaarmakenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:24 schreef Sestra666 het volgende:
[..]heeft tobi al boodschappen gedaan dan?
snap ikquote:Op zondag 13 maart 2022 18:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Kris zegt het net : hij gaat pas beginnen als de laatste in de dagboekkamer is
Kan ik me iets bij voorstellen, anders moeten ze van tafel af
hmkee apartquote:Op zondag 13 maart 2022 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Geen idee, maar de boodschappen voor Kris waren er vanmorgen al volgens mij. Met de instructie erbij dat hij het alleen, dus zonder hulp, moest klaarmaken
BB is apartquote:
Kristof is vlees/kip in kleine stukjes aan het snijden.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:21 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:28 schreef humpty het volgende:
Grappig was duidelijk vanmorgen dat Kristoff alleen moest koken
en Nouch zo straks even vragen moet ik U helpen ?
Dan is ze weer heel gehaaid
pittige gewokte kipquote:Op zondag 13 maart 2022 18:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kristof is vlees/kip in kleine stukjes aan het snijden.
Dus zal het wel weer veel lijken op wat ze altijd eten.
Ze hadden, geloof ik, allemaal iets op moesten geven wat ze het beste konden klaarmaken.quote:
Salar heeft paniekquote:Op zondag 13 maart 2022 18:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hadden, geloof ik, allemaal iets op moesten geven wat ze het beste konden klaarmaken.
Kris heeft gewokte groenten en kip en rijst geloof ik
oh ja, hij had ook een peper erbij gevraagdquote:Op zondag 13 maart 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
pittige gewokte kip
met eens wat andere groenten erdoor
ze was er vanmorgenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:30 schreef danilel het volgende:
Ik mis @:Silves al een paar dagen, hoop dat alles ok is
en dan zegt Tobi, : dat kun je toch gewoon hier maken, frituren kan toch gewoon...quote:Op zondag 13 maart 2022 18:32 schreef humpty het volgende:
Het is niet Kriss zijn favoriete gerecht maar deze kan hij goed maken
Lievelings eten is voorgerecht...goulashkroket
en hoofdgerecht....een kroket![]()
?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:34 schreef Stargazing het volgende:
het feit dat Salar en Kristof blijkbaar de enige 2
Tobias zat er wel meequote:Op zondag 13 maart 2022 18:34 schreef Stargazing het volgende:
het feit dat Salar en Kristof blijkbaar de enige 2 ziijn die de oorlog serieus nemen, zegt ook weer genoeg over Tobias, Grace en Nouchine.
het zal allemaal nog moeten bezinken...quote:Op zondag 13 maart 2022 18:37 schreef Stargazing het volgende:
[..]
maar denkt ondertussen wel dat gasprijzen die stijgen door de oorlog fake news is
heeft hij ook druppels voorquote:Op zondag 13 maart 2022 18:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom niet een tubetje antibiotica zalf voor zijn ook
dubbbelquote:Op zondag 13 maart 2022 18:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hij heeft er ook best wel last van, vertelde ook vanmorgen dat hij al door een huisarts gezien is.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:35 schreef humpty het volgende:
Grace gaat een ooglapje voor Kristoff maken
Denk dat hij er best wel last van heeft
maar hoor hem niet klagen alleen wat grapjes er over maken
dat heeft hij volgens mij al. Ik heb nouchine met een tubetje iets in zijn oog zien doenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
ben het met je eensquote:Op zondag 13 maart 2022 18:39 schreef freaky40 het volgende:
Het heeft ook helemaal geen zin gehad om dat harde nieuws het huis in te plempen. Vorig jaar was dat ook geen succes. Ze hadden best 2 weken kunnen wachten, waren ze er zelf in hun eigen omgeving ook achter gekomen hoe het er voor staat met veel meer bronnen voor handen dan enkel een flut krantje. Just my 2 cents.
lekker hygienisch allemaalquote:Op zondag 13 maart 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
maar een ooglapje die Grace heerlijk heeft bevingerd![]()
![]()
Tobias is flink nerveus hoor, over de nominaties van deze week.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:39 schreef Stargazing het volgende:
Tobias heeft een veel te dikke nek gekregen sinds judgement week.
Denkt dat hij nu onverslaanbaar is maar is stiekem wel bang van Salar nu die Nawel heeft weggespeeld.
ze zijn ook allemaal lang in de dagboekkamer geweest en hebben daar best wel kunnen praten volgens mijquote:Op zondag 13 maart 2022 18:39 schreef freaky40 het volgende:
Het heeft ook helemaal geen zin gehad om dat harde nieuws het huis in te plempen. Vorig jaar was dat ook geen succes. Ze hadden best 2 weken kunnen wachten, waren ze er zelf in hun eigen omgeving ook achter gekomen hoe het er voor staat met veel meer bronnen voor handen dan enkel een flut krantje. Just my 2 cents.
quote:
Maar hij spoelt het met lenzenvloeistof kan toch niet goed zijn ,let maar is op die fles die nouch gebruiktquote:
Vanmorgen was nouch met een klein tubetje bezigquote:Op zondag 13 maart 2022 18:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
[..]
Maar hij spoelt het met lenzenvloeistof kan toch niet goed zijn ,let maar is op die fles die nouch gebruikt
Ja en daarvoor voor dat ze dat deed met lenzenvloeistofquote:Op zondag 13 maart 2022 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Vanmorgen was nouch met een klein tubetje bezig
nee is oogdruppelquote:Op zondag 13 maart 2022 18:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
[..]
Maar hij spoelt het met lenzenvloeistof kan toch niet goed zijn ,let maar is op die fles die nouch gebruikt
Oooo okquote:Op zondag 13 maart 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is oogdruppel
die heeft hij van BB
vorige week zijn andere oog
Hahaha wat is er gebeurd?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:42 schreef Stargazing het volgende:
Zien we Kitty 2.0 in Tobias volgende zaterdag?
Na het spoelen is hij gezalfdquote:Op zondag 13 maart 2022 18:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
[..]
misschien heb je wel gelijk hoorquote:
in de streamverslagenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:45 schreef Poedelpoes het volgende:
Is er ergens beeld van het stuk waar ze de krant krijgen?
kan me niet voorstellen dat je een ontstoken oog afdektquote:Op zondag 13 maart 2022 18:50 schreef just me het volgende:
Moest Kristof van de dokter een ooglapje op of wilde Grace behulpzaam zijn
Heeft Grees helemaal zelf verzonnen.....quote:Op zondag 13 maart 2022 18:50 schreef just me het volgende:
Moest Kristof van de dokter een ooglapje op of wilde Grace behulpzaam zijn
nee ik ook niet!!quote:Op zondag 13 maart 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat je een ontstoken oog afdekt
helemaal met je eensquote:Op zondag 13 maart 2022 18:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik vind Kristof en Salar de enige 2 die niet zo bloedirritant zijn
slim van haar...quote:Op zondag 13 maart 2022 18:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Heeft Grees helemaal zelf verzonnen.....
Salar neemt het allemaal niet zo serieus, is compleet zichzelf. En Kristof is...tja...anders.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik vind Kristof en Salar de enige 2 die niet zo bloedirritant zijn
ze had het nog gevraagd aan nouchine, maar die wist het niet zeker, die had het wel over oogschelpen...quote:Op zondag 13 maart 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat je een ontstoken oog afdekt
en er is niemand bij de Febo die denktquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
en er is niemand bij de Febo die denkt
goh is dat nu wel zo slim
Ik vind Kristof de normaalste daarquote:Op zondag 13 maart 2022 18:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Salar neemt het allemaal niet zo serieus, is compleet zichzelf. En Kristof is...tja...anders.
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
dat heeft hij volgens mij al. Ik heb nouchine met een tubetje iets in zijn oog zien doen
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:45 schreef Poedelpoes het volgende:
Moeten we je voortaan meneer Overtoom noemen ?quote:
gewoon Toppertjequote:Op zondag 13 maart 2022 18:59 schreef just me het volgende:
[..]
Moeten we je voortaan meneer Overtoom noemen ?
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:59 schreef just me het volgende:
[..]
Moeten we je voortaan meneer Overtoom noemen ?
was een bedacht grapje gisteren onder elkaarquote:Op zondag 13 maart 2022 18:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Heeft Grees helemaal zelf verzonnen.....
stom grapje, ze weten niet dat het slecht is, lekker slimquote:Op zondag 13 maart 2022 19:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was een bedacht grapje gisteren onder elkaar
ja ik heb verder ook geen idee, maar ving dit gisteren op tussen de 2quote:Op zondag 13 maart 2022 19:01 schreef just me het volgende:
[..]
stom grapje, ze weten niet dat het slecht is, lekker slim
ja, ik hoor het hem net zeggen : "alles klopt aan jou, je rugzak, je verhaal "quote:Op zondag 13 maart 2022 19:07 schreef just me het volgende:
Weer over die rugzak van Grace, kan die niet over de schutting gegooid worden ?!
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, ik hoor het hem net zeggen : "alles klopt aan jou, je rugzak, je verhaal "
En als hij dan toch moet verliezen, dan maar van Grace.
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aanhoren, wat een braakbakkenverhaal.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace : Fiera
Tobias : Vera
Grace : Nee... Fiera
Tobais : Vera
Hoe moeilijk is dat zeg.
oeh ff zoekenquote:Op zondag 13 maart 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
ze hebben al een poll gestart btw
daar staat Tobi er niet goed voor
Kijkers winnenquote:Op zondag 13 maart 2022 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
haha hoezo oordelen jullie allemaal zo hard over de BB-bewoners, maar is een man die 3 vrouwen tegelijkertijd zwanger maakt een "prima gast"quote:Op zondag 13 maart 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt mazzel dat je wat ouder bent![]()
maar verder prima gast
toby?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
wat?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:14 schreef Cosima het volgende:
[..]
haha hoezo oordelen jullie allemaal zo hard over de BB-bewoners, maar is een man die 3 vrouwen tegelijkertijd zwanger maakt een "prima gast"
Bij mij was jij mij voorquote:Op zondag 13 maart 2022 19:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dammmm je was me voor? of net niet whaaaaaaa
wat ik al zei netquote:Op zondag 13 maart 2022 19:16 schreef Flow3r het volgende:
Grace : ik vind het fijn om aan je haren te zitten
Tobi : ja dat is prima hoor, is ook niet erg
deze mensen![]()
je leest de eerste regel wel?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:14 schreef Cosima het volgende:
[..]
haha hoezo oordelen jullie allemaal zo hard over de BB-bewoners, maar is een man die 3 vrouwen tegelijkertijd zwanger maakt een "prima gast"
Te erg gewoonquote:Op zondag 13 maart 2022 19:16 schreef Flow3r het volgende:
Grace : ik vind het fijn om aan je haren te zitten
Tobi : ja dat is prima hoor, is ook niet erg
deze mensen![]()
Ja, dat zij tobi tegen gracequote:Op zondag 13 maart 2022 19:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
toby?
ja ze zijn ook al gewoon net al als een stel alleen zoenen wachten ze even mee en met de rest tot ze thuis zijn, maar verders hun gedrag zit al in een relatie verder
dat moet een superman zijn, 3 vrouwen tegelijk, nee nu niet visualiseren just me, doe het nietquote:Op zondag 13 maart 2022 19:14 schreef Cosima het volgende:
[..]
ik nietquote:Op zondag 13 maart 2022 19:22 schreef Verida het volgende:
[..]
is er niet iemand die dat even kan vertalen?
het is echt een sneuneusquote:Op zondag 13 maart 2022 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : "De jongens hebben echt gekkigheid nodig soms. Ik hou onwijs veel van gekkigheid, maar op een andere manier. En dat zijn ook manieren die ik hier niet kan laten zien. Niet omdat ik het niet wil, maar je daar dan niet de situatie voor hebt. Bijvoorbeeld, als de muziek aangaat kan ik mezelf helemaal verliezen, op een feestje, dat vind ik heerlijk. Dan doe ik gek. Maar buiten met hoepels gooien, vind ik leuk, maar ik hoef niet altijd mee te doen toch?"
ik had dat eerlijk gezegd niet verwacht van Salar. Hij leek me niet de meest snuggere maar was blijkbaar toch wel op de hoogte. Kristof ook, en overigens Tobias nam het ook serieus, en wist het inhoudelijk wel uit te leggen. Hebben alle drie punten gescoord bij mij.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:34 schreef Stargazing het volgende:
het feit dat Salar en Kristof blijkbaar de enige 2 zijn die de oorlog serieus nemen, zegt ook weer genoeg over Tobias, Grace en Nouchine.
Het is echt een bloedsaaie vent.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : "De jongens hebben echt gekkigheid nodig soms. Ik hou onwijs veel van gekkigheid, maar op een andere manier. En dat zijn ook manieren die ik hier niet kan laten zien. Niet omdat ik het niet wil, maar je daar dan niet de situatie voor hebt. Bijvoorbeeld, als de muziek aangaat kan ik mezelf helemaal verliezen, op een feestje, dat vind ik heerlijk. Dan doe ik gek. Maar buiten met hoepels gooien, vind ik leuk, maar ik hoef niet altijd mee te doen toch?"
Hij heeft niet alleen een oude ziel maar hij begint nu toch echt een oude zeur te worden.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft niet alleen een oude ziel maar hij begint nu toch echt een oude zeur te worden.
een ouwe zemelaar, met een ouwe zemelaarsstemquote:Op zondag 13 maart 2022 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft niet alleen een oude ziel maar hij begint nu toch echt een oude zeur te worden.
zemelaar is idd een beter woordquote:Op zondag 13 maart 2022 19:25 schreef Verida het volgende:
[..]
een ouwe zemelaar, met een ouwe zemelaarsstem
Ik heb het idee dat hij zijn gedrag aan het verkopen is voor de kijkers.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
Hij is ook al inwendig boos.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:26 schreef humpty het volgende:
Volgens eigen zeggen gaat Tobias heel vaak uit zijn dak
laatst hoorde ik hem zeggen heel veel bier drinken etc
Hij had hier laatst twee biertjes gehad en moest toen
al een maagzuur remmend tabletje halen![]()
Maar inwendig zal hij wel een beest zijn
hij is ook vlot aangeschotenquote:Op zondag 13 maart 2022 19:26 schreef humpty het volgende:
Volgens eigen zeggen gaat Tobias heel vaak uit zijn dak
laatst hoorde ik hem zeggen heel veel bier drinken etc
Hij had hier laatst twee biertjes gehad en moest toen
al een maagzuur remmend tabletje halen![]()
Maar inwendig zal hij wel een beest zijn
Ja alles voor de kijkers en Grace doet het ook met zielige verhaaltjesquote:Op zondag 13 maart 2022 19:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij zijn gedrag aan het verkopen is voor de kijkers.
goed van jou !quote:Op zondag 13 maart 2022 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace zei iets van : 'Sabes que eres tan guapo' .. volgens mij in het Spaans.
"Weet je dat je heel knap bent"
dank jequote:Op zondag 13 maart 2022 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
'Sabes que eres tan guapo' .. volgens mij in het Spaans.
ik wordt echt kriegel van die mensenquote:Op zondag 13 maart 2022 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wordt echt kriegel van die mensen
hij zit de paparika eruit te vissenquote:
Ik vond Kristoff en Tobias vrij goede analyse geven zonder de feiten te kennen, NAVO gaat niks doen want -> WW3. Kristoff is uiteraard wel Aardrijkskunde docent, maar toch.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:34 schreef Stargazing het volgende:
het feit dat Salar en Kristof blijkbaar de enige 2 zijn die de oorlog serieus nemen, zegt ook weer genoeg over Tobias, Grace en Nouchine.
het zijn gewone borden van porselein of aardewerkquote:Op zondag 13 maart 2022 19:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat gekrasin die ijzeren borden hoeft van mij niet
Nou het krastquote:Op zondag 13 maart 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zijn gewone borden van porselein of aardewerk
geen ijzer
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:45 schreef Poedelpoes het volgende:
jaja maar ik had het over eerder op de dagquote:Op zondag 13 maart 2022 19:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij dacht dat het nep nieuws was daarstaks.
@Tourniquet, precies lang geleden dat ik je nog gelezen heb ?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:21 schreef Tourniquet het volgende:
Doet ie nu currypasta op het laatst er nog bij? Normaal begin je daar juist mee.
dat vonden die 3 vrouwen ook die hij tegelijk zwanger hadquote:Op zondag 13 maart 2022 18:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Haha ze hadden het over Douwe Bob die komt dus in dezelfde kroeg als ik leuke gozer om biertje mee te drinken
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:43 schreef Cosima het volgende:
hoe Salar eet jongens.. niet normaal, ik blijf er maar naar kijken. Aan de ene kant is het gulzig maar aan de andere kant extreem schattig. Soort smikkelend hamstertje
Mentale voorbereiding voor een nieuw seizoen Starmakerquote:Op zondag 13 maart 2022 19:45 schreef Jockari het volgende:
Verleden jaar ergerde ik me aan die die 3 DJ's-praat in BB. Dit jaar aan die talloze zangstondes.
Nu Nawel weg is kan ik weer wat vaker streams kijken zonder me constant te ergeren.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:Tourniquet, precies lang geleden dat ik je nog gelezen heb ?
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nu Nawel weg is kan ik weer wat vaker streams kijken zonder me constant te ergeren.
Dat zeg je omdat je hem nu zijn bos een beetje aan het bijwerken ziet.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:58 schreef suzi1 het volgende:
ze moeten gwn allemaal een cam op hun kop zetten en dat we dan kunnen kiezen wie we de hele dag volgem
dan doe ik salar, zie ik hem zelf ook nog genoeg als hij spiegeltje aan de wand doet
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:00 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat zeg je omdat je hem nu zijn bos een beetje aan het bijwerken ziet.
Verlies ? Kitty is al lang weg hoor.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:00 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond btw, iedereen weer bijgekomen van het grote verlies
dat wilt ik niet zien! alleen zijn gelaat <3quote:Op zondag 13 maart 2022 20:00 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat zeg je omdat je hem nu zijn bos een beetje aan het bijwerken ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:02 schreef C.A.I het volgende:
Even off topic maar wel een leuk weetje
een nieuwe WET in DUBAI
Even een weetje waarom Ali B waarschijnlijk Dubai ontvlucht is door deze nieuwe wetAi !! Lastig voor ene tiktokster die daar wel eens ronddwarrelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:02 schreef C.A.I het volgende:
Even off topic maar wel een leuk weetje
een nieuwe WET in DUBAI
Even een weetje waarom Ali B waarschijnlijk Dubai ontvlucht is door deze nieuwe wetKLB / Ali B misbruikte mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
als het al een week wasquote:Op zondag 13 maart 2022 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : 'We moeten listerine aanvragen, die is op'
Dat hele 'maak je eigen spul' heeft ook 1 week geduurd eigenlijk he.
ohh vandaag ofzo?quote:
Ik snap heel goedquote:Op zondag 13 maart 2022 20:23 schreef Cupfighter het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Grace populairder is dan Tobias, de laatste is misschien saai en kleurloos en een zeur, het wat valse gedrag wat hij vertoont heeft hij volgens mij overgenomen van haar, Grace die van dag 1 uitblinkt in overdreven aanwezig zijn, gillen,vals zingen en seksueel overdreven gedrag en kwijlen over God.
Dat ze bij de laatste 5 zit vind ik al een wonder, komt denk ik omdat er zoveel kleurloze figuren in zaten al vind ik dat Vera er nooit eerder uit had gemogen maar goed daar zullen de meningen over verdeeld zijn, deze BB is naar mijn mening sowieso niet veel aan, weinig binding met de bewoners in tegenstelling met vorig jaar, beetje kleurloos allemaal, weinig sympathie opwekkende mensen op Kristof en Salar na
die kunnen eindelijk bijkomenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar hoe moet het nu met de wenkies van Nouch tot aan volgende week donderdag...
[ afbeelding ]
kom op nouch, nog even wat traantjes persen voor de leuke beelden..quote:Op zondag 13 maart 2022 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar hoe moet het nu met de wenkies van Nouch tot aan volgende week donderdag...
[ afbeelding ]
Salar ging ze morgen bijwerken.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijkquote:Op zondag 13 maart 2022 19:14 schreef Li0nHeart het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ink/3151113651802872
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:28 schreef odie22 het volgende:
Grace kan toch weer een film gaan vertellen![]()
![]()
the horrorquote:Op zondag 13 maart 2022 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, we hadden ook met Nouchine, Nawel, Leroy, Julio en Hanne kunnen zitten bij de laatste 5.
dat gelooft hij toch niet , thomasquote:Op zondag 13 maart 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
Tobi gaat dat niet zo leuk vinden dat hij niet meer populair is
als ze die poll er nu eens even in zouden gooien
Over 3 weken...quote:Op zondag 13 maart 2022 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Over 3 weken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
na 3 mnd geen alcohol ben je denkelijk ook wel snel aangeschoten, dat hadden ze allemaalquote:Op zondag 13 maart 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is ook vlot aangeschoten
maar geloof wel dat hij een biertje nodig heeft om los te komen
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Over 3 weken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik drink nooit dus geen last vanquote:Op zondag 13 maart 2022 20:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
na 3 mnd geen alcohol ben je denkelijk ook wel snel aangeschoten, dat hadden ze allemaal
ja zullen idd wel de basis zinnen wezen want hij kon geen portugees dus het is wat zij hem heeft aangeleerdquote:Op zondag 13 maart 2022 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
nee Tobis spreekt wel spaansquote:Op zondag 13 maart 2022 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zullen idd wel de basis zinnen wezen want hij kon geen portugees dus het is wat zij hem heeft aangeleerd
oh is dat spaans, dacht plat haagsquote:Op zondag 13 maart 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee Tobis spreekt wel spaans
en dat lijkt weer op portugees
nou zoals vanmorgen zat Rusland vlak bij de Poolse grens denk als hij erover heen gaat dat er toch wel denkelijk dingen veranderen kwa het westen betreftquote:Op zondag 13 maart 2022 19:34 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ik vond Kristoff en Tobias vrij goede analyse geven zonder de feiten te kennen, NAVO gaat niks doen want -> WW3. Kristoff is uiteraard wel Aardrijkskunde docent, maar toch.
ik schreef het toevallig ook vanmiddag, dat kauwen is echt raarquote:Op zondag 13 maart 2022 19:43 schreef Cosima het volgende:
hoe Salar eet jongens.. niet normaal, ik blijf er maar naar kijken. Aan de ene kant is het gulzig maar aan de andere kant extreem schattig. Soort smikkelend hamstertje
ja ik krijg ook een broertjequote:Op zondag 13 maart 2022 19:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat vonden die 3 vrouwen ook die hij tegelijk zwanger had![]()
quote:
Ze zei nog.... niet zo Douwe Ouwequote:Op zondag 13 maart 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
je moeder heeft ook te dicht bij Douwe gezeten?
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zei nog.... niet zo Douwe Ouwe
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zei nog.... niet zo Douwe Ouwe
Wie niet?😆ik zou hem niet wegduwen, hoor😊😇quote:Op zondag 13 maart 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
je moeder heeft ook te dicht bij Douwe gezeten?
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wie niet?😆ik zou hem niet wegduwen, hoor😊😇
die gaan we nog genoeg zienquote:Op zondag 13 maart 2022 20:54 schreef Benny het volgende:
Een nieuwe Beyond Big Brother a.k.a. streamlock filmpje
https://www.instagram.com/tv/CbDmgmutZ06
hebben wij dat dan gemist?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:57 schreef Hendrik83 het volgende:
Blijkbaar gaat twitter los dat Tobi en Grace gezegd hebben verliefd te zijn op elkaar.
Ik heb wat gemist?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:57 schreef Hendrik83 het volgende:
Blijkbaar gaat twitter los dat Tobi en Grace gezegd hebben verliefd te zijn op elkaar.
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:00 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Heb er even eentje tussenuit gepakt die het uitlegt.
[ twitter ]
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:04 schreef suzi1 het volgende:
ik zit heerlijk naar dat gesprek te luisteren.
dito?
nee dido
wat betekent dat?
ik ook
Kastdeur klemtquote:Op zondag 13 maart 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
hij zegt nu
hij weet niet hoe hij zich echt voelt
ik dacht het ook te horenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:00 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Heb er even eentje tussenuit gepakt die het uitlegt.
[ twitter ]
didoquote:Op zondag 13 maart 2022 21:04 schreef suzi1 het volgende:
ik zit heerlijk naar dat gesprek te luisteren.
dito?
nee dido
wat betekent dat?
ik ook
Wat een oeverloos gezever, kan het niet meer aanhoren.quote:
thomas alle beelden terug kijken en grace alleen maar schreeuwen, ik wil porno kijken en neukeeeeeeeeeeeeeenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
maw
na BB gaat tobi alles kapot analyseren
leuke dingen doen.....quote:Op zondag 13 maart 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
films kijken
wandelingen aan zee
knoefelen
films kijken
allebei een vertrapt hartquote:Op zondag 13 maart 2022 21:09 schreef Verida het volgende:
W
[..]
Wat een oeverloos gezever, kan het niet meer aanhoren.
oh, ze zijn nu alletwee "gebroken zielen "
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
thomas alle beelden terug kijken en grace alleen maar schreeuwen, ik wil porno kijken en neukeeeeeeeeeeeeeen
hij is niet echt happig hoor,quote:Op zondag 13 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
allebei een vertrapt hart
allebei een muurtje
ik heb een tuintje in mijn hart maar alleen voor jouuuuuuquote:
nee absoluut nietquote:
ze kwam te dichtbijquote:Op zondag 13 maart 2022 21:13 schreef Verida het volgende:
zo, meneer vond het niet leuk : "Ben je nou klaar of niet" op een toontje, nou ik zou dus opgestaan zijn en weg zijn gelopen. Wat een lulhannes
courgette mag ookquote:Op zondag 13 maart 2022 21:14 schreef odie22 het volgende:
doe voor grace maar een komkommer morgen met de boodschappen
kwark dan ?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:16 schreef GayGuy het volgende:
Een blik in dit topic, en ik kan aubergine en komkommer van mijn boodschappenlijstje schrappen🤣🤣🤣
Bij Julio ?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:22 schreef suzi1 het volgende:
nu leroy uitbehandeld is kan grace op de divan gaan
die komt er niet meer vanafquote:Op zondag 13 maart 2022 21:22 schreef suzi1 het volgende:
nu leroy uitbehandeld is kan grace op de divan gaan
ik denk dat hij meer van zuur houdtquote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
Zoete popcorn
Kristof: Pak maar.
Tobias: Thanks, maar ik ben niet zo van de zoete popcorn.
https://twitter.com/stwuk/status/1494753529852006414quote:Op zondag 13 maart 2022 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zoals vanmorgen zat Rusland vlak bij de Poolse grens denk als hij erover heen gaat dat er toch wel denkelijk dingen veranderen kwa het westen betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |