Ik kan het niet meer aanhoren, wat een braakbakkenverhaal.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace : Fiera
Tobias : Vera
Grace : Nee... Fiera
Tobais : Vera
Hoe moeilijk is dat zeg.
oeh ff zoekenquote:Op zondag 13 maart 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
ze hebben al een poll gestart btw
daar staat Tobi er niet goed voor
Kijkers winnenquote:Op zondag 13 maart 2022 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, ik hoor het hem net zeggen : "alles klopt aan jou, je rugzak, je verhaal "
En als hij dan toch moet verliezen, dan maar van Grace.
haha hoezo oordelen jullie allemaal zo hard over de BB-bewoners, maar is een man die 3 vrouwen tegelijkertijd zwanger maakt een "prima gast"quote:Op zondag 13 maart 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt mazzel dat je wat ouder bent![]()
maar verder prima gast
toby?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, ik hoor het hem net zeggen : "alles klopt aan jou, je rugzak, je verhaal "
En als hij dan toch moet verliezen, dan maar van Grace.
wat?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:14 schreef Cosima het volgende:
[..]
haha hoezo oordelen jullie allemaal zo hard over de BB-bewoners, maar is een man die 3 vrouwen tegelijkertijd zwanger maakt een "prima gast"
Bij mij was jij mij voorquote:Op zondag 13 maart 2022 19:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dammmm je was me voor? of net niet whaaaaaaa
wat ik al zei netquote:Op zondag 13 maart 2022 19:16 schreef Flow3r het volgende:
Grace : ik vind het fijn om aan je haren te zitten
Tobi : ja dat is prima hoor, is ook niet erg
deze mensen![]()
je leest de eerste regel wel?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:14 schreef Cosima het volgende:
[..]
haha hoezo oordelen jullie allemaal zo hard over de BB-bewoners, maar is een man die 3 vrouwen tegelijkertijd zwanger maakt een "prima gast"
Te erg gewoonquote:Op zondag 13 maart 2022 19:16 schreef Flow3r het volgende:
Grace : ik vind het fijn om aan je haren te zitten
Tobi : ja dat is prima hoor, is ook niet erg
deze mensen![]()
Ja, dat zij tobi tegen gracequote:Op zondag 13 maart 2022 19:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
toby?
ja ze zijn ook al gewoon net al als een stel alleen zoenen wachten ze even mee en met de rest tot ze thuis zijn, maar verders hun gedrag zit al in een relatie verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |