dat moet een superman zijn, 3 vrouwen tegelijk, nee nu niet visualiseren just me, doe het nietquote:Op zondag 13 maart 2022 19:14 schreef Cosima het volgende:
[..]
haha hoezo oordelen jullie allemaal zo hard over de BB-bewoners, maar is een man die 3 vrouwen tegelijkertijd zwanger maakt een "prima gast"
ik nietquote:Op zondag 13 maart 2022 19:22 schreef Verida het volgende:
[..]
is er niet iemand die dat even kan vertalen?
het is echt een sneuneusquote:Op zondag 13 maart 2022 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : "De jongens hebben echt gekkigheid nodig soms. Ik hou onwijs veel van gekkigheid, maar op een andere manier. En dat zijn ook manieren die ik hier niet kan laten zien. Niet omdat ik het niet wil, maar je daar dan niet de situatie voor hebt. Bijvoorbeeld, als de muziek aangaat kan ik mezelf helemaal verliezen, op een feestje, dat vind ik heerlijk. Dan doe ik gek. Maar buiten met hoepels gooien, vind ik leuk, maar ik hoef niet altijd mee te doen toch?"
ik had dat eerlijk gezegd niet verwacht van Salar. Hij leek me niet de meest snuggere maar was blijkbaar toch wel op de hoogte. Kristof ook, en overigens Tobias nam het ook serieus, en wist het inhoudelijk wel uit te leggen. Hebben alle drie punten gescoord bij mij.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:34 schreef Stargazing het volgende:
het feit dat Salar en Kristof blijkbaar de enige 2 zijn die de oorlog serieus nemen, zegt ook weer genoeg over Tobias, Grace en Nouchine.
Het is echt een bloedsaaie vent.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : "De jongens hebben echt gekkigheid nodig soms. Ik hou onwijs veel van gekkigheid, maar op een andere manier. En dat zijn ook manieren die ik hier niet kan laten zien. Niet omdat ik het niet wil, maar je daar dan niet de situatie voor hebt. Bijvoorbeeld, als de muziek aangaat kan ik mezelf helemaal verliezen, op een feestje, dat vind ik heerlijk. Dan doe ik gek. Maar buiten met hoepels gooien, vind ik leuk, maar ik hoef niet altijd mee te doen toch?"
Hij heeft niet alleen een oude ziel maar hij begint nu toch echt een oude zeur te worden.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft niet alleen een oude ziel maar hij begint nu toch echt een oude zeur te worden.
een ouwe zemelaar, met een ouwe zemelaarsstemquote:Op zondag 13 maart 2022 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft niet alleen een oude ziel maar hij begint nu toch echt een oude zeur te worden.
zemelaar is idd een beter woordquote:Op zondag 13 maart 2022 19:25 schreef Verida het volgende:
[..]
een ouwe zemelaar, met een ouwe zemelaarsstem
Ik heb het idee dat hij zijn gedrag aan het verkopen is voor de kijkers.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
Hij is ook al inwendig boos.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:26 schreef humpty het volgende:
Volgens eigen zeggen gaat Tobias heel vaak uit zijn dak
laatst hoorde ik hem zeggen heel veel bier drinken etc
Hij had hier laatst twee biertjes gehad en moest toen
al een maagzuur remmend tabletje halen![]()
Maar inwendig zal hij wel een beest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |