Ik snap heel goedquote:Op zondag 13 maart 2022 20:23 schreef Cupfighter het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Grace populairder is dan Tobias, de laatste is misschien saai en kleurloos en een zeur, het wat valse gedrag wat hij vertoont heeft hij volgens mij overgenomen van haar, Grace die van dag 1 uitblinkt in overdreven aanwezig zijn, gillen,vals zingen en seksueel overdreven gedrag en kwijlen over God.
Dat ze bij de laatste 5 zit vind ik al een wonder, komt denk ik omdat er zoveel kleurloze figuren in zaten al vind ik dat Vera er nooit eerder uit had gemogen maar goed daar zullen de meningen over verdeeld zijn, deze BB is naar mijn mening sowieso niet veel aan, weinig binding met de bewoners in tegenstelling met vorig jaar, beetje kleurloos allemaal, weinig sympathie opwekkende mensen op Kristof en Salar na
die kunnen eindelijk bijkomenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar hoe moet het nu met de wenkies van Nouch tot aan volgende week donderdag...
[ afbeelding ]
kom op nouch, nog even wat traantjes persen voor de leuke beelden..quote:Op zondag 13 maart 2022 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar hoe moet het nu met de wenkies van Nouch tot aan volgende week donderdag...
[ afbeelding ]
Salar ging ze morgen bijwerken.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijkquote:Op zondag 13 maart 2022 19:14 schreef Li0nHeart het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ink/3151113651802872
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:28 schreef odie22 het volgende:
Grace kan toch weer een film gaan vertellen![]()
![]()
Op zondag 13 maart 2022 20:28 schreef odie22 het volgende:
the horrorquote:Op zondag 13 maart 2022 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, we hadden ook met Nouchine, Nawel, Leroy, Julio en Hanne kunnen zitten bij de laatste 5.
dat gelooft hij toch niet , thomasquote:Op zondag 13 maart 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
Tobi gaat dat niet zo leuk vinden dat hij niet meer populair is
als ze die poll er nu eens even in zouden gooien
Over 3 weken...quote:Op zondag 13 maart 2022 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Over 3 weken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
na 3 mnd geen alcohol ben je denkelijk ook wel snel aangeschoten, dat hadden ze allemaalquote:Op zondag 13 maart 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is ook vlot aangeschoten
maar geloof wel dat hij een biertje nodig heeft om los te komen
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Over 3 weken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik drink nooit dus geen last vanquote:Op zondag 13 maart 2022 20:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
na 3 mnd geen alcohol ben je denkelijk ook wel snel aangeschoten, dat hadden ze allemaal
ja zullen idd wel de basis zinnen wezen want hij kon geen portugees dus het is wat zij hem heeft aangeleerdquote:Op zondag 13 maart 2022 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace zei iets van : 'Sabes que eres tan guapo' .. volgens mij in het Spaans.
"Weet je dat je heel knap bent"
nee Tobis spreekt wel spaansquote:Op zondag 13 maart 2022 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zullen idd wel de basis zinnen wezen want hij kon geen portugees dus het is wat zij hem heeft aangeleerd
oh is dat spaans, dacht plat haagsquote:Op zondag 13 maart 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee Tobis spreekt wel spaans
en dat lijkt weer op portugees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |