Mentale voorbereiding voor een nieuw seizoen Starmakerquote:Op zondag 13 maart 2022 19:45 schreef Jockari het volgende:
Verleden jaar ergerde ik me aan die die 3 DJ's-praat in BB. Dit jaar aan die talloze zangstondes.
Nu Nawel weg is kan ik weer wat vaker streams kijken zonder me constant te ergeren.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:Tourniquet, precies lang geleden dat ik je nog gelezen heb ?
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nu Nawel weg is kan ik weer wat vaker streams kijken zonder me constant te ergeren.
Dat zeg je omdat je hem nu zijn bos een beetje aan het bijwerken ziet.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:58 schreef suzi1 het volgende:
ze moeten gwn allemaal een cam op hun kop zetten en dat we dan kunnen kiezen wie we de hele dag volgem
dan doe ik salar, zie ik hem zelf ook nog genoeg als hij spiegeltje aan de wand doet
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:00 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat zeg je omdat je hem nu zijn bos een beetje aan het bijwerken ziet.
Verlies ? Kitty is al lang weg hoor.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:00 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond btw, iedereen weer bijgekomen van het grote verlies
dat wilt ik niet zien! alleen zijn gelaat <3quote:Op zondag 13 maart 2022 20:00 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat zeg je omdat je hem nu zijn bos een beetje aan het bijwerken ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:02 schreef C.A.I het volgende:
Even off topic maar wel een leuk weetje
een nieuwe WET in DUBAI
Even een weetje waarom Ali B waarschijnlijk Dubai ontvlucht is door deze nieuwe wetAi !! Lastig voor ene tiktokster die daar wel eens ronddwarrelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:02 schreef C.A.I het volgende:
Even off topic maar wel een leuk weetje
een nieuwe WET in DUBAI
Even een weetje waarom Ali B waarschijnlijk Dubai ontvlucht is door deze nieuwe wetKLB / Ali B misbruikte mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
als het al een week wasquote:Op zondag 13 maart 2022 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : 'We moeten listerine aanvragen, die is op'
Dat hele 'maak je eigen spul' heeft ook 1 week geduurd eigenlijk he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |