hij is ook vlot aangeschotenquote:Op zondag 13 maart 2022 19:26 schreef humpty het volgende:
Volgens eigen zeggen gaat Tobias heel vaak uit zijn dak
laatst hoorde ik hem zeggen heel veel bier drinken etc
Hij had hier laatst twee biertjes gehad en moest toen
al een maagzuur remmend tabletje halen![]()
Maar inwendig zal hij wel een beest zijn
Ja alles voor de kijkers en Grace doet het ook met zielige verhaaltjesquote:Op zondag 13 maart 2022 19:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij zijn gedrag aan het verkopen is voor de kijkers.
goed van jou !quote:Op zondag 13 maart 2022 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace zei iets van : 'Sabes que eres tan guapo' .. volgens mij in het Spaans.
"Weet je dat je heel knap bent"
dank jequote:Op zondag 13 maart 2022 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
'Sabes que eres tan guapo' .. volgens mij in het Spaans.
ik wordt echt kriegel van die mensenquote:Op zondag 13 maart 2022 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace zei iets van : 'Sabes que eres tan guapo' .. volgens mij in het Spaans.
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wordt echt kriegel van die mensen
hij zit de paparika eruit te vissenquote:
Ik vond Kristoff en Tobias vrij goede analyse geven zonder de feiten te kennen, NAVO gaat niks doen want -> WW3. Kristoff is uiteraard wel Aardrijkskunde docent, maar toch.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:34 schreef Stargazing het volgende:
het feit dat Salar en Kristof blijkbaar de enige 2 zijn die de oorlog serieus nemen, zegt ook weer genoeg over Tobias, Grace en Nouchine.
het zijn gewone borden van porselein of aardewerkquote:Op zondag 13 maart 2022 19:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat gekrasin die ijzeren borden hoeft van mij niet
Nou het krastquote:Op zondag 13 maart 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zijn gewone borden van porselein of aardewerk
geen ijzer
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:45 schreef Poedelpoes het volgende:
Is er ergens beeld van het stuk waar ze de krant krijgen?
jaja maar ik had het over eerder op de dagquote:Op zondag 13 maart 2022 19:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij dacht dat het nep nieuws was daarstaks.
@Tourniquet, precies lang geleden dat ik je nog gelezen heb ?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:21 schreef Tourniquet het volgende:
Doet ie nu currypasta op het laatst er nog bij? Normaal begin je daar juist mee.
dat vonden die 3 vrouwen ook die hij tegelijk zwanger hadquote:Op zondag 13 maart 2022 18:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Haha ze hadden het over Douwe Bob die komt dus in dezelfde kroeg als ik leuke gozer om biertje mee te drinken
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:43 schreef Cosima het volgende:
hoe Salar eet jongens.. niet normaal, ik blijf er maar naar kijken. Aan de ene kant is het gulzig maar aan de andere kant extreem schattig. Soort smikkelend hamstertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |