Keeper had em gepakt joh, was geen rood/quote:Op zondag 13 maart 2022 18:21 schreef chailatte het volgende:
Mazzel hebben dat je team wegkomt met een gele kaart en dan dit doen. Zwolle publiek
Lamprou pakt niet zoveel.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Keeper had em gepakt joh, was geen rood/
Deze man met microfoon ziet er wel daadwerkelijk uit als een pastoor.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelfs in immer christelijke Zwolle gaat het mis
Romeosquote:Op zondag 13 maart 2022 18:23 schreef PSVCL het volgende:
romeos die het verpesten voor de rest
[..]
Liep al richting de bal
Ah jeetje is PSVCL ook al zo ver heenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah net gegoogled. Dus het was een politieagent die vuurwerk gooide?
Hier schrik ik toch van.
Gezien de user zal het wel een anti PSV actie zijn van de KNVB.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier schrik ik toch van.
Nederland is een bananenrepubliek. Ik moest die term een tijdje geleden ook googelen. Je bent duidelijk geen wappie (en @PSVCL wel)quote:Op zondag 13 maart 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier schrik ik toch van.
Nee, pro-Ajaxquote:Op zondag 13 maart 2022 18:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Gezien de user zal het wel een anti PSV actie zijn van de KNVB.
Hier baal ik van weer een groepje waar ik niet bijhoor.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nederland is een bananenrepubliek. Ik moest die term een tijdje geleden ook googelen. Je bent duidelijk geen wappie (en @:PSVCL wel)
Ik zei toch al, dit probleem zit veel dieper dan Arnhem. Overal zitten van die idioten. Maar in bananenrepubliek Nederland komt een dader weg met een bestraffende 'foei'.quote:
Komt door de Romeo'squote:Op zondag 13 maart 2022 18:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zei toch al, dit probleem zit veel dieper dan Arnhem. Overal zitten van die idioten. Maar in bananenrepubliek Nederland komt een dader weg met een bestraffende 'foei'.
Ik is klein en zij zijn groot het is niet mijn schuldquote:Op zondag 13 maart 2022 18:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zei toch al, dit probleem zit veel dieper dan Arnhem. Overal zitten van die idioten. Maar in bananenrepubliek Nederland komt een dader weg met een bestraffende 'foei'.
Kijk even wie het zegt. PSVCL neem je toch niet serieus?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier schrik ik toch van.
Ze zijn nu overgeschakeld van anti alles wat met corona te maken heeft naar Poetin aanbidders. Hier is het nog niet te laat voor.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier baal ik van weer een groepje waar ik niet bijhoor.
Gewoon keihard aanpakken, ongeacht wie het doetquote:Op zondag 13 maart 2022 18:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik is klein en zij zijn groot het is niet mijn schuld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja sorry man maar als ik niet zou zelftesten moest ik nog een week honderden kilometers rijden en fysiek werken terwijl ik langzaam uitschakeldequote:Op zondag 13 maart 2022 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zijn nu overgeschakeld van anti alles wat met corona te maken heeft naar Poetin aanbidders. Hier is het nog niet te laat voor.
Jij hebt in ieder geval nog corona, probeer je eens voor te stellen hoe verschrikkelijk mijn leven is.
Nee, maar het is wel knap hoe Dessers dit steeds flikt.quote:
Zeker. Je moet alleen geen Til achter hem zetten en vervolgens niemand voorin hebben die kan voetballenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel knap hoe Dessers dit steeds flikt.
Niet zo dom als vuurwerk gooien in de laatste minuut terwijl je 0-1 achter staat.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:38 schreef yats het volgende:
Achteraf gezien lijkt dat vuurwerk nu nog dommer dan het eerder al leek. Tot het staken had Feyenoord weinig in te brengen en nu is het compleet omgedraaid.
Juich jij echt voor Ajax of kies je gewoon maar een club? Het lijkt mij echt enorm leuk om samen met jou MVV-supporter te worden.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:40 schreef KingRoland het volgende:
Boeiend
Feyenoord volgende week puntenverlies tegen Ajaxgoden
probleem van mvv is dat het een cluppie is uit maastrichtquote:Op zondag 13 maart 2022 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juich jij echt voor Ajax of kies je gewoon maar een club? Het lijkt mij echt enorm leuk om samen met jou MVV-supporter te worden.
Mooie stad toch? Doe jij een voorstel dan.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
probleem van mvv is dat het een cluppie is uit maastricht
daar heb ik helemaal geen zin in LR
Caland heeft mentions uitstaan.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland Heb je nog op het dakterras van de wok gezeten?
Dat is toch gewoon het aannamebeleid bij de NOS? Dione, Twan, Tom Egberts, etc.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom is Toine van Peperstraten eigenlijk zo'n fraud van jewelste? Als je erover nadenkt, hoe kan die man zich overal hebben binnengelikt?
Mijn overtuiging is nog steeds dat dat met een centrum Martins Indi - Hatzidiakos ook nooit structureel gaat gebeurenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:21 schreef fetX het volgende:
Het lijkt weer niet op voetbal wat AZ aan het doen is.
Die zou je wel een peer willen verkopen jaquote:Op zondag 13 maart 2022 20:23 schreef Caland het volgende:
Peer heeft een nog rambaarder hoofd dan zijn broer
Knap
Toch zullen ze vandaag door een bevlieging van Karlsson wel weer winnen.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn overtuiging is nog steeds dat dat met een centrum Martins Indi - Hatzidiakos ook nooit structureel gaat gebeuren
FC Groningenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
probleem van mvv is dat het een cluppie is uit maastricht
daar heb ik helemaal geen zin in LR
Als die om wat voor reden dan ook wegvalt is AZ eigenlijk een van de meest grijze teams in de Eredivisiequote:Op zondag 13 maart 2022 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch zullen ze vandaag door een bevlieging van Karlsson wel weer winnen.
Wat ik ervan heb gelezen de hele dag al nietquote:Op zondag 13 maart 2022 20:38 schreef fetX het volgende:
Nog niet echt potentie voor een knotsgekke wedstrijd @:tagliano
De tweede helft van PEC-Feyenoord was knotsgek.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ik ervan heb gelezen de hele dag al niet
Erg jammer
Ik heb gisteren een helftje RKC - Heerenveen gezien en denk nog steeds erover om morgen slachtofferhulp te bellenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De tweede helft van PEC-Feyenoord was knotsgek.
Wel op de verkeerde manier.
Utrecht - PSV was om en nabij hetzelfde.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een helftje RKC - Heerenveen gezien en denk nog steeds erover om morgen slachtofferhulp te bellen
Een controversiële uitspraak misschien, maar RKC en Heerenveen hebben niet heel erg goede ploegen.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een helftje RKC - Heerenveen gezien en denk nog steeds erover om morgen slachtofferhulp te bellen
Jij durft.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een controversiële uitspraak misschien, maar RKC en Heerenveen hebben niet heel erg goede ploegen.
Ja vervelend he dat soort clubs (lol)quote:Op zondag 13 maart 2022 21:12 schreef fetX het volgende:
AZ is weer op zoek naar een goedkope pingel.
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:12 schreef fetX het volgende:
AZ is weer op zoek naar een goedkope pingel.
Wtfquote:
quote:
Misschien kan hij toch nog naar Barcelona.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:38 schreef Caland het volgende:
Clasie met een Iniesta-achtige pass @:onlogisch
Clasie is ook gewoon een van de sterkhouders van dit AZ.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:39 schreef fetX het volgende:
Clasie strooit met mooie passes. Die Aboukhlal zie ik echt zelden wat goeds doen.
Clasie is de laatste tijd wel weer heel veel beter geworden.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Clasie is ook gewoon een van de sterkhouders van dit AZ.
Dat zegt iets over hoe Clasie zich heeft herpakt, maar ook wel wat over AZ.
Dat is in het hele voetbal tot aan de kelderklasse aan toe altijd zo’n leuke rubriekquote:Op zondag 13 maart 2022 21:41 schreef Tagliano het volgende:
Keepertje boos dat een aanvaller het probeert nadat keepertje zelf de bal totaal onnodig loslaat
Het blijft een keeper natuurlijk, die jongens zijn niet voor niks ooit op doel terecht gekomen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:41 schreef Tagliano het volgende:
Keepertje boos dat een aanvaller het probeert nadat keepertje zelf de bal totaal onnodig loslaat
Clasie was natuurlijk vroeger bij Feyenoord gewoon een ontzettend goede speler natuurlijk. Bij andere spelers die zo erg afzakken qua niveau komt het meestal door motivatie en/of fitheid maar dat was bij Clasie niet het geval. Leuk dat hij het nu weer hervonden heeft.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Clasie is de laatste tijd wel weer heel veel beter geworden.
Wat had ik een hekel aan hem hij Feyenoord met zijn achterlijke bewijsdrang bij werkelijk elk opstootje in welke vorm dan ook.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Clasie was natuurlijk vroeger bij Feyenoord gewoon een ontzettend goede speler natuurlijk. Bij andere spelers die zo erg afzakken qua niveau komt het meestal door motivatie en/of fitheid maar dat was bij Clasie niet het geval. Leuk dat hij het nu weer hervonden heeft.
Gefeliciteerd @Drizzt_DoUrden !quote:
Dan kunnen ze beter een weekje overslaan.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:06 schreef Caland het volgende:
Studio voetbal om 23:30
Ze weten zelf ook dat er toch geen hond meer kijkt?
Gelukkig. Ben geen fan van deze hypes.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
De AZ hype kan weer in de koelkast
Mijn gedachte. Daar blijf je niet voor thuis. Kut KNVB.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word niet heel wild van het programma van vanavond.
Ik ga me vanmiddag in het zonnetje verzuipen, geloof het wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word niet heel wild van het programma van vanavond.
Ik schrik hier van.quote:
Het oppakken van Promes is ook gewoon heel slecht voor zijn imagoquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik schrik hier van.
Als clubs wat minder racistisch waren, dan waren jongens als Onana en Promes niet in de problemen gekomen.
Ik vind er geen zak aanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Twente is een verfrissende ploeg tussen al die ''iK wiL meT tiKi TaKi-opbouwen onzin teams
Gefeliciteerd Drizzie!quote:
Mad.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:10 schreef yats het volgende:
Hup AZ. Twente Europa in, je moet er niet aan denken.
Realistisch eerder. Ik zie Twente niet winnen van de meeste tegenstanders die AZ, Feyenoord of wij troffen. Dat is zonde van het coëfficiënt van dit jaar.quote:
Deze wedstrijd is wel Aardigquote:Op zondag 20 maart 2022 13:09 schreef Remco2021 het volgende:
En verder vallen de eredivisie wedstrijden veelal tegen met weinig goaltjes, allemaal behoudend etc. Los van Ajax, PSV, Feyenoord, Az.
MammoetGoden.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:10 schreef MC-M het volgende:
Tijd dat Ome Frans zijn portemonnee weer trekt.
Sterkte met het verwerken van dit verlies Paul.quote:
ik zie het probleem nietquote:Op zondag 20 maart 2022 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je eigen stadion in de fik zetten sukkels
Ja, niemand weet waarom Kooij op dit niveau mag fluiten. Dat is echt zo'n matige scheidsrechter.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog geen 3.30 bezig en nu al een scheidsrechter-opmerking?
Zei hij dat? Wie is de commentator?quote:
Ach, als je zag waar wij ooit tegen ADO in Den Haag op moesten spelen valt dit nog mee. Daar zaten letterlijk groeven in het veld. Ik snap alleen niet dat ze dit veld er niet pas na deze speelronde in gelegd hebben. Dan had het 2 weken rust gehad..quote:Op zondag 20 maart 2022 16:54 schreef trein2000 het volgende:
Dat veld van Vitesse. Dat moet je gewoon afkeuren hoor. In de regels staat dat we op gras spelen…
Nou daarom dus. Goede beslissing.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:02 schreef yats het volgende:
Hoe is dat buitenspel? Die verdediger staat duidelijk verder terug naar achteren.
Als je ziet dat er voor 'overtredingen' als het bij Bazoer gefloten word is dat niet zo moeilijk. Dat was namelijk niets.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:06 schreef T3hTommay het volgende:
330 overtredingen al, wat een smerig ploegje is dat Vitesse toch ook.
Bij Kooij mag je per definitie klagen. Die vent kan er niets van.quote:
Klagen over de scheids is sneuquote:Op zondag 20 maart 2022 18:09 schreef yats het volgende:
[..]
Bij Kooij mag je per definitie klagen. Die vent kan er niets van.
Zo geen zin meer in. En dan moeten we waarschijnlijk ook nog die playoffs in.quote:
Als je nog een paar keer verliest hoeft dat ook niet hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 18:38 schreef yats het volgende:
[..]
Zo geen zin meer in. En dan moeten we waarschijnlijk ook nog die playoffs in.
Ik zie Cambuur en nec niet nog 9 punten inlopen. Utrecht wint ook niets meer lijkt het.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je nog een paar keer verliest hoeft dat ook niet hoor
Dat is waar. Sterkte!quote:Op zondag 20 maart 2022 18:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie Cambuur en nec niet nog 9 punten inlopen. Utrecht wint ook niets meer lijkt het.
Dank je! Jammer genoeg lijkt het dat we Utrecht zouden treffen ipv Twente. Anders was het tenminste meteen voorbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |