Keeper had em gepakt joh, was geen rood/quote:Op zondag 13 maart 2022 18:21 schreef chailatte het volgende:
Mazzel hebben dat je team wegkomt met een gele kaart en dan dit doen. Zwolle publiek
Lamprou pakt niet zoveel.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Keeper had em gepakt joh, was geen rood/
Deze man met microfoon ziet er wel daadwerkelijk uit als een pastoor.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelfs in immer christelijke Zwolle gaat het mis
Romeosquote:Op zondag 13 maart 2022 18:23 schreef PSVCL het volgende:
romeos die het verpesten voor de rest
[..]
Liep al richting de bal
Ah jeetje is PSVCL ook al zo ver heenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah net gegoogled. Dus het was een politieagent die vuurwerk gooide?
Hier schrik ik toch van.
Gezien de user zal het wel een anti PSV actie zijn van de KNVB.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier schrik ik toch van.
Nederland is een bananenrepubliek. Ik moest die term een tijdje geleden ook googelen. Je bent duidelijk geen wappie (en @PSVCL wel)quote:Op zondag 13 maart 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier schrik ik toch van.
Nee, pro-Ajaxquote:Op zondag 13 maart 2022 18:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Gezien de user zal het wel een anti PSV actie zijn van de KNVB.
Hier baal ik van weer een groepje waar ik niet bijhoor.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nederland is een bananenrepubliek. Ik moest die term een tijdje geleden ook googelen. Je bent duidelijk geen wappie (en @:PSVCL wel)
Ik zei toch al, dit probleem zit veel dieper dan Arnhem. Overal zitten van die idioten. Maar in bananenrepubliek Nederland komt een dader weg met een bestraffende 'foei'.quote:
Komt door de Romeo'squote:Op zondag 13 maart 2022 18:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zei toch al, dit probleem zit veel dieper dan Arnhem. Overal zitten van die idioten. Maar in bananenrepubliek Nederland komt een dader weg met een bestraffende 'foei'.
Ik is klein en zij zijn groot het is niet mijn schuldquote:Op zondag 13 maart 2022 18:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zei toch al, dit probleem zit veel dieper dan Arnhem. Overal zitten van die idioten. Maar in bananenrepubliek Nederland komt een dader weg met een bestraffende 'foei'.
Kijk even wie het zegt. PSVCL neem je toch niet serieus?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier schrik ik toch van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |