Dat is toch gewoon het aannamebeleid bij de NOS? Dione, Twan, Tom Egberts, etc.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom is Toine van Peperstraten eigenlijk zo'n fraud van jewelste? Als je erover nadenkt, hoe kan die man zich overal hebben binnengelikt?
Mijn overtuiging is nog steeds dat dat met een centrum Martins Indi - Hatzidiakos ook nooit structureel gaat gebeurenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:21 schreef fetX het volgende:
Het lijkt weer niet op voetbal wat AZ aan het doen is.
Die zou je wel een peer willen verkopen jaquote:Op zondag 13 maart 2022 20:23 schreef Caland het volgende:
Peer heeft een nog rambaarder hoofd dan zijn broer
Knap
Toch zullen ze vandaag door een bevlieging van Karlsson wel weer winnen.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn overtuiging is nog steeds dat dat met een centrum Martins Indi - Hatzidiakos ook nooit structureel gaat gebeuren
FC Groningenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
probleem van mvv is dat het een cluppie is uit maastricht
daar heb ik helemaal geen zin in LR
Als die om wat voor reden dan ook wegvalt is AZ eigenlijk een van de meest grijze teams in de Eredivisiequote:Op zondag 13 maart 2022 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch zullen ze vandaag door een bevlieging van Karlsson wel weer winnen.
Wat ik ervan heb gelezen de hele dag al nietquote:Op zondag 13 maart 2022 20:38 schreef fetX het volgende:
Nog niet echt potentie voor een knotsgekke wedstrijd @:tagliano
De tweede helft van PEC-Feyenoord was knotsgek.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ik ervan heb gelezen de hele dag al niet
Erg jammer
Ik heb gisteren een helftje RKC - Heerenveen gezien en denk nog steeds erover om morgen slachtofferhulp te bellenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De tweede helft van PEC-Feyenoord was knotsgek.
Wel op de verkeerde manier.
Utrecht - PSV was om en nabij hetzelfde.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een helftje RKC - Heerenveen gezien en denk nog steeds erover om morgen slachtofferhulp te bellen
Een controversiële uitspraak misschien, maar RKC en Heerenveen hebben niet heel erg goede ploegen.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een helftje RKC - Heerenveen gezien en denk nog steeds erover om morgen slachtofferhulp te bellen
Jij durft.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een controversiële uitspraak misschien, maar RKC en Heerenveen hebben niet heel erg goede ploegen.
Ja vervelend he dat soort clubs (lol)quote:Op zondag 13 maart 2022 21:12 schreef fetX het volgende:
AZ is weer op zoek naar een goedkope pingel.
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:12 schreef fetX het volgende:
AZ is weer op zoek naar een goedkope pingel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |