Wat ik ervan heb gelezen de hele dag al nietquote:Op zondag 13 maart 2022 20:38 schreef fetX het volgende:
Nog niet echt potentie voor een knotsgekke wedstrijd @:tagliano
De tweede helft van PEC-Feyenoord was knotsgek.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ik ervan heb gelezen de hele dag al niet
Erg jammer
Ik heb gisteren een helftje RKC - Heerenveen gezien en denk nog steeds erover om morgen slachtofferhulp te bellenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De tweede helft van PEC-Feyenoord was knotsgek.
Wel op de verkeerde manier.
Utrecht - PSV was om en nabij hetzelfde.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een helftje RKC - Heerenveen gezien en denk nog steeds erover om morgen slachtofferhulp te bellen
Een controversiële uitspraak misschien, maar RKC en Heerenveen hebben niet heel erg goede ploegen.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een helftje RKC - Heerenveen gezien en denk nog steeds erover om morgen slachtofferhulp te bellen
Jij durft.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een controversiële uitspraak misschien, maar RKC en Heerenveen hebben niet heel erg goede ploegen.
Ja vervelend he dat soort clubs (lol)quote:Op zondag 13 maart 2022 21:12 schreef fetX het volgende:
AZ is weer op zoek naar een goedkope pingel.
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:12 schreef fetX het volgende:
AZ is weer op zoek naar een goedkope pingel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |