Nederland is een bananenrepubliek. Ik moest die term een tijdje geleden ook googelen. Je bent duidelijk geen wappie (en @PSVCL wel)quote:Op zondag 13 maart 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah net gegoogled. Dus het was een politieagent die vuurwerk gooide?
Hier schrik ik toch van.

Nee, pro-Ajaxquote:Op zondag 13 maart 2022 18:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Gezien de user zal het wel een anti PSV actie zijn van de KNVB.

Hier baal ik van weer een groepje waar ik niet bijhoor.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nederland is een bananenrepubliek. Ik moest die term een tijdje geleden ook googelen. Je bent duidelijk geen wappie (en @:PSVCL wel)

Ik zei toch al, dit probleem zit veel dieper dan Arnhem. Overal zitten van die idioten. Maar in bananenrepubliek Nederland komt een dader weg met een bestraffende 'foei'.quote:

Komt door de Romeo'squote:Op zondag 13 maart 2022 18:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zei toch al, dit probleem zit veel dieper dan Arnhem. Overal zitten van die idioten. Maar in bananenrepubliek Nederland komt een dader weg met een bestraffende 'foei'.

Ik is klein en zij zijn groot het is niet mijn schuldquote:Op zondag 13 maart 2022 18:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zei toch al, dit probleem zit veel dieper dan Arnhem. Overal zitten van die idioten. Maar in bananenrepubliek Nederland komt een dader weg met een bestraffende 'foei'.

Kijk even wie het zegt. PSVCL neem je toch niet serieus?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah net gegoogled. Dus het was een politieagent die vuurwerk gooide?
Hier schrik ik toch van.

Ze zijn nu overgeschakeld van anti alles wat met corona te maken heeft naar Poetin aanbidders. Hier is het nog niet te laat voor.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier baal ik van weer een groepje waar ik niet bijhoor.

Gewoon keihard aanpakken, ongeacht wie het doetquote:Op zondag 13 maart 2022 18:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik is klein en zij zijn groot het is niet mijn schuld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ja sorry man maar als ik niet zou zelftesten moest ik nog een week honderden kilometers rijden en fysiek werken terwijl ik langzaam uitschakeldequote:Op zondag 13 maart 2022 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zijn nu overgeschakeld van anti alles wat met corona te maken heeft naar Poetin aanbidders. Hier is het nog niet te laat voor.
Jij hebt in ieder geval nog corona, probeer je eens voor te stellen hoe verschrikkelijk mijn leven is.

Nee, maar het is wel knap hoe Dessers dit steeds flikt.quote:

Zeker. Je moet alleen geen Til achter hem zetten en vervolgens niemand voorin hebben die kan voetballenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel knap hoe Dessers dit steeds flikt.

Niet zo dom als vuurwerk gooien in de laatste minuut terwijl je 0-1 achter staat.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:38 schreef yats het volgende:
Achteraf gezien lijkt dat vuurwerk nu nog dommer dan het eerder al leek. Tot het staken had Feyenoord weinig in te brengen en nu is het compleet omgedraaid.

Juich jij echt voor Ajax of kies je gewoon maar een club? Het lijkt mij echt enorm leuk om samen met jou MVV-supporter te worden.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:40 schreef KingRoland het volgende:
Boeiend
Feyenoord volgende week puntenverlies tegen Ajaxgoden

probleem van mvv is dat het een cluppie is uit maastrichtquote:Op zondag 13 maart 2022 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juich jij echt voor Ajax of kies je gewoon maar een club? Het lijkt mij echt enorm leuk om samen met jou MVV-supporter te worden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |