SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Dat gaat niet, er moet een Nederlander uit. In de finale denk ik dat Nouchine meer stemmers heeft dan Gracias.quote:
Dit is versie 2quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:12 schreef Rhosyn het volgende:
Mens erg je niet gemaakt op een houten plank met gekleurde tape en vitaminetabletten.
Kitty's nalatenschap.
Kristof volgens mijquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:13 schreef suzi1 het volgende:
helaas is dit een nieuwe versie. gemaakt door??
Ja het BB deuntje, rest is te duur.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:15 schreef Thorelf het volgende:
bb kan toch wel een achtergrond muziekje opzetten
ken jij die serie lie to mequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:13 schreef suzi1 het volgende:
helaas is dit een nieuwe versie. gemaakt door??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top serie!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ken jij die serie lie to me
![]()
1 van mijn favorieten! leuk om te doen, micro expressie
Voor mijquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:16 schreef Jockari het volgende:
Mijn voorlopige wens als winnaars
• Salar
• Kristof
• Grace
• Toob
• Nouchine
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:16 schreef C.A.I het volgende:
eerst BB kijken gezamelijk daarna Gezellig Etentje met een paar BB2022 EX-bewoners op naar de nachtclub en PartyenZit ik momenteel liever bij die exenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was @suzi1 die het vroeg, in vorige topic. reageerde hier ff, idd topseriequote:
Gezellie hequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zit ik momenteel liever bij die exen
Ja, dat gaan we nog wel even evalueren ... maar het belangrijkste is dat ze nu weg is.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:19 schreef Whuzz het volgende:
Omg, mis ik één keer de live, is Nawel weg
Wou dat ik dat 2 maanden geleden had gedaan dan. Sorry allemaal dat door mijn schuld Nawel er zo lang in is gebleven
Want in real life doe je ook niet aan feestjes wanneer er iemand vertrokken isquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Reality week is geen rede voor een feestje
Mee eens. First things first. Champagne!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat gaan we nog wel even evalueren ... maar het belangrijkste is dat ze nu weg is.
dat was exact mijn ideequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:21 schreef Thorelf het volgende:
nawel lag meestal op bed dus het stille is meer hun gevoel!
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mee eens. First things first. Champagne!
ze kon wel druk zijn en goed gillenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:21 schreef Thorelf het volgende:
Ze gaan straks denk ik horen over de oorlogquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Want in real life doe je ook niet aan feestjes wanneer er iemand vertrokken is
Nu gaat Nouch die bedplaats wel innemen, en volgende week haar Dago zien.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:21 schreef Thorelf het volgende:
Nouchine staat in de finalequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nu gaat Nouch die bedplaats wel innemen, en volgende week haar Dago zien.
was voor de kijkersquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:22 schreef humpty het volgende:
En zeker weten dat Tobias niet blij was ...in de keuken keek hij niet blij
en zei in zichzelf iets van shit ....duidelijk te zien
Geeft ook niets maar zeg dan niet steeds dat je wil dat je maatje blijft
Cheers!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mee eens. First things first. Champagne!
weten ze al van geen mondkapjes meer en zo ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze gaan straks denk ik horen over de oorlog
Hij had graag Salar zien gaan, dan stond hij in de finalequote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:22 schreef humpty het volgende:
En zeker weten dat Tobias niet blij was ...in de keuken keek hij niet blij
en zei in zichzelf iets van shit ....duidelijk te zien
Geeft ook niets maar zeg dan niet steeds dat je wil dat je maatje blijft
Die zag ik ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:19 schreef humpty het volgende:
![]()
Wat later maar niet minder blij
![]()
![]()
Grace had vanavond een heel verhaal over waarom ze geen rijbewijs had
ik had het idee dat zowel Kristoff als Tobias het allemaal niet geloofden
Zag ze toch wel sceptisch kijken
Geloofde haar ook niet ...zoveelste zwamverhaal
Zal ook wel komenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
weten ze al van geen mondkapjes meer en zo ?
Dat valt alleen op de streams op .. in de uitzendingen is eigenlijk niet veel te zien van wat ze doen of niet doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:24 schreef zodeju het volgende:
Het nadeel voor Nouchine is dat je deze week helemaal goed gaat merken dat ze niks doet.....
Alleen dat het ze inmiddels elke zaterdag opvalt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt was duidelijk he...blij dat jij het ook zagquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die zag ik ook.
Eerst verteld ze dat ze geen rijbewijs heeft omdat ze geen genoeg geld had. Wel gespaard maar er kwam altijd wat tussen. En toen kwam corona.
En daarna kwam er een verhaal over 25 lessen die ze gedaan had en voor haar theorie meteen geslaagd was maar tijdens het examen ...blabla Toen luisterde ik niet meer.
Die gezichten van Tobias en Kristof ook...
In NL ook geen mondkapjes meer nu ? In België vanaf verleden week zogezegd ook alles terug naar normaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen nog in ziekenhuis dokter etc en OV/vliegtuigquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
In NL ook geen mondkapjes meer nu ? In België vanaf verleden week zogezegd ook alles terug naar normaal.
In NL zijn vrijwel alle regels rondom corona afgeschaft. Over anderhalve week de laatste paar ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
In NL ook geen mondkapjes meer nu ? In België vanaf verleden week zogezegd ook alles terug naar normaal.
ik werk op schiphol achter de douane en daar moet je ze nog steeds opquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alleen nog in ziekenhuis dokter etc en OV/vliegtuig
Ook hier zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alleen nog in ziekenhuis dokter etc en OV/vliegtuig
Is dat officieel nog NL?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik werk op schiphol achter de douane en daar moet je ze nog steeds op
kristoff 1000%quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:27 schreef Kinga het volgende:
De vraag is, gaan ze nog een 15k erin gooien voor iemand die per direct het huis verlaat. En wie pakt hem dan? Tobi sowieso toch.
Controleer mijn zoon morgen vroeg maar goed. Komt terug uit Taiwan van werk. Wie weet wat heeft die allemaal bij ;-)quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik werk op schiphol achter de douane en daar moet je ze nog steeds op
Hier is een foto van Putin toen hij klein was. Wat zou hij ooit kunnen doen ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
BB er is een hoop gebeurd in de wereld, deze week ga ik jullie stap voor stap meenemen terug naar de realiteit
En Iranquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:31 schreef chufi het volgende:
Dus 2 Belgen en 2 "Nederlanders" of een Brasiliaanse
Finale week. Dat vond ik wel interessant detail. Dus ze komen niet met 4 in de finale?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof Nouchine jullie hebben finale week gehaald
Ja was ook bijzondere woordspelingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Finale week. Dat vond ik wel interessant detail. Dus ze komen niet met 4 in de finale?
Het is echt salarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Hah .. ze hebben weer compleet niet geluisterd. Verzinnen er van alles bij.
Was vorig jaar ook hè.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja was ook bijzondere woordspeling
Is waar inderdaad....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat valt alleen op de streams op .. in de uitzendingen is eigenlijk niet veel te zien van wat ze doen of niet doen.
Dat is compleet hun interpretatie.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:34 schreef Rhosyn het volgende:
Ah Kristof is zeker van de finale. De laatste drie.
En Nouchine is alleen zeker dat ze bij de laatste vier is.
En tobias denkt aan negatieve nieuwsberichten over hunquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Gooi er maar een paar voorpagina’s over de oorlog in BB
MataGraceyquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
KGB-agent. Maar niemand weet dat. Behalve Grace die spion is voor Oekraine.
na douane is nog steeds verplichtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag in de business terminal hoefde het niet meer.
Dus Nous wintquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
KGB-agent. Maar niemand weet dat. Behalve Grace die spion is voor Oekraine.
Die gaan schrikken joh.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:35 schreef humpty het volgende:
Krant met op de voorpagina iemand van ons negatief zegt Tobias
OMG er is wel iets anders in de wereld
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En tobias denkt aan negatieve nieuwsberichten over hun
Ja maar Nousch is dan weer spion van het belgisch informatiecentrum, maar dat brengt zoals gewoonlijk niks op...quote:
grace nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij heeft denk ik nederlands paspoort van grace weet ik het niet
glazen bolquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Zal zo wel weer een SL komen om het nog maar een keer uit te leggen aan ze.
Wellicht dubbel paspoort. Maar maakt mij niet uit hoor. Ik zie hem als Nederlanderquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij heeft denk ik nederlands paspoort van grace weet ik het niet
quote:Nouchine en Kristof, als enige 2 overgebleven Vlamingen hebben jullie de finaleweek gehaald. Meer nog, Kristof, jij bent al zeker van een plek in de finale.
Ja dus, Kristof bij de laatste 3quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:39 schreef Hendrik83 het volgende:
Nieuw thema week.
[ link | afbeelding ]
https://streamable.com/2unjfz
Aandachtsgeil allemaalquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:41 schreef humpty het volgende:
zo raar dat ze altijd denken dat ze heel wat zijn als ze er uit komen
is nog nooit gebeurd
ja dat had ik eerder ook al doorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zo was het vorig jaar ook, dus meest logisch.
90% kans voor Tobias dat hij eruit gaatquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:43 schreef humpty het volgende:
Ik ga volgende week zegt Tobias...hij kon weleens gelijk hebben![]()
Nouchine ook in de finale??? WTFquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat betekent dus dat Kristof al zeker bij de laatste 3 zit ...
finaleweek.. dus laatste 4.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nouchine ook in de finale??? WTF
Finaleweekquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nouchine ook in de finale??? WTF
Krijgen nu te horen dat ze de jodiumtabletten moeten innemen, en het russisch woordenboekje onder hun bed mogen oprapen.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:44 schreef humpty het volgende:
Nouch zegt ik hoorde haar gelijk he en SL
Wie hoorde ze ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:44 schreef humpty het volgende:
Nouch zegt ik hoorde haar gelijk he en SL
Dat is wel zeker.......quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:44 schreef WARIO14 het volgende:
[..]
90% kans voor Tobias dat hij eruit gaat
denk ik
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Krijgen nu te horen dat ze de jodiumtabletten moeten innemen, en het russisch woordenboekje onder hun bed mogen oprapen.
die haar dan zal vragen met hem te trouwen ?quote:
Ik ben pas overvallen aan de benzinepomp.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:46 schreef Kinga het volgende:
De benzineprijzen zijn ook alleen maar schokkend als je nog weet wat ze waren voordat je het huis in ging.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
die haar dan zal vragen met hem te trouwen ?
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze moeten raden of nieuws waar is of niet
Benzineprijs nu 2,48 per liter
Russische troepen hebben een kinderziekenhuis in Oekraïne aan flarden geschoten
Thierry Baudet vindt het terecht dat Rusland Oekraïne is binnengevallen
Je verzint dit niet ...
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze moeten raden of nieuws waar is of niet
Benzineprijs nu 2,48 per liter
Russische troepen hebben een kinderziekenhuis in Oekraïne aan flarden geschoten
Thierry Baudet vindt het terecht dat Rusland Oekraïne is binnengevallen
Je verzint dit niet ...
Ferdinand Bolstraatquote:
Dan moet ze dat maar doen, dat is beter dan steeds aan de borst van Grace te hangenquote:
De regie, de spelleiding, de mannetjes van de radioquote:
Is nog van de tijd van de Gouden Kooi.quote:
Was dat niet omdat men dat zei als iemand weer naar achter mocht bijpraten bijeten of bijdrinken en roken....quote:
dus niemand weet waar FEBO vandaan komtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is nog van de tijd van de Gouden Kooi.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was dat niet omdat men dat zei als iemand weer naar achter mocht bijpraten bijeten of bijdrinken en roken....
Dat was in DGKquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In een Rls noemden ze het een kroketje halen bij de Febo.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is nog van de tijd van de Gouden Kooi.
Uit de eerste reeks BB volgens mij of anders uit de DGK.... Ze konden soms achter bij de redactie snacken .. dan van DGK af want daar hadden ze kok Martin en viel er volop te vretenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:51 schreef Paul het volgende:
[..]
dus niemand weet waar FEBO vandaan komt
Ow? Ik wist dat niet. Ik ken t van DGKquote:
behoefde aan aanrakingen, zijn vast zelf hulpgroepen voorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:53 schreef humpty het volgende:
Dat gehang.. geaai ...in een ander kruipen... op een ander liggen
op iemands schoot zitten...iemand strelen ...is toch wel een dingetje van Nouch
Waarom zou ze dat steeds doen....zo onvolwassen hoe ze doet
Vindt haar heel erg vaag......quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:53 schreef humpty het volgende:
Dat gehang.. geaai ...in een ander kruipen... op een ander liggen
op iemands schoot zitten...iemand strelen ...is toch wel een dingetje van Nouch
Waarom zou ze dat steeds doen....zo onvolwassen hoe ze doet
Moet ik het als belg komen uitleggen wat FEBO is ? s een snackbedrijf en werd in vroegere afleveringen van DGK of Utopia zoiets als de toelevering gezien.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:51 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
behoefde aan aanrakingen, zijn vast zelf hulpgroepen voor
ja op de kinderboerderij met o.a varkensquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
Kleinemeisjesydroomquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:55 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja op de kinderboerderij met o.a varkens
dat weet iedere die hard rls-erquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:51 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moet ik het als belg komen uitleggen wat FEBO is ? s een snackbedrijf en werd in vroegere afleveringen van DGK of Utopia zoiets als de toelevering gezien.
dan had jij dat toch moeten wetenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:55 schreef Lux069 het volgende:
En wat mango, OHOHOHOOOOOO.
Maak het dan op zn minst af in die SL
Even goed nadenken danquote:
hij die onwetend isquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij leest mijn posts nooit,maar note ze gelijk.
Onze Billy (Marjet) Bakker was vaak bij de febo op bezoek.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moet ik het als belg komen uitleggen wat FEBO is ? s een snackbedrijf en werd in vroegere afleveringen van DGK of Utopia zoiets als de toelevering gezien.
Ik hoop op totale paniek als ze achter de SL uitkomenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:58 schreef Paul het volgende:
ik geef het op met die streamlock, ga wel voetballuh kijken
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik hoop op totale paniek als ze achter de SL uitkomen
nee joh zij is aan het kijken hoeveel volgers etc.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:58 schreef Jockari het volgende:
Nawel is nu waarschijnlijk helemaal in de war. Ooorlog ? Putin ? Kan Napoleon daar niets aan doen dan ? Snapjeu ?
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:59 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat Tobi nu aan het zuurstof zit
als hij heeft gelezen dat het er oorlog is
Weet jij nog wanneer het begrip "febo"' ontstaan is?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij leest mijn posts nooit,maar note ze gelijk.
DGKquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Weet jij nog wanneer het begrip "febo"' ontstaan is?
Ik vermoed dat deze SL minstens een uur duurtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:59 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat Tobi nu aan het zuurstof zit
als hij heeft gelezen dat het er oorlog is
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze SL minstens een uur duurt
ze moeten het natuurlijk allemaal voorzichtig brengenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze SL minstens een uur duurt
Anders gaan die tere zieltjes het niet trekken natuurlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moeten het natuurlijk allemaal voorzichtig brengen
PietjePuk007 in TBO / De febo #1 - maak hier alvast kennisquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
ik heb ook al via de zoekfunctie gezocht maar daar werd het ook niet duidelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Had wel het vermoeden met wat meer.....dat moest dan bij de febo genuttigd worden als ze weer zo mak als een lammetje terug kwam.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan kwam ze weer terug met 'n Mars of 'n Snicker
DGKquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb ook al via de zoekfunctie gezocht maar daar werd het ook niet duidelijk
Lees dan terug in deze TT !quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb ook al via de zoekfunctie gezocht maar daar werd het ook niet duidelijk
dat zijn toch aannames ?quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
PietjePuk007 in TBO / De febo #1 - maak hier alvast kennis
Ik kan niet quoten want topic is nooit gesloten.
Maar hier meer info
kroketje bitterballetje verhaallijntjequote:
Oeh lekker bittergarnituurquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
kroketje bitterballetje verhaallijntje
snackje uit de muur aka FEBO
deze ja al twijfel ik tussen 3 en 4 maar nouche meer dommigheid en tobias meer geslepenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:04 schreef Cupfighter het volgende:
mijn stand op moment
1, Kristof
2, Salar
3, Nouchine
4. Tobias
5. Grace
2008 werd het ook al genoemd, maar wel DGKquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:19 schreef Whuzz het volgende:
Omg, mis ik één keer de live, is Nawel weg
Wou dat ik dat 2 maanden geleden had gedaan dan. Sorry allemaal dat door mijn schuld Nawel er zo lang in is gebleven
Ik wist het niet meer zeker, tot Bien het zeiquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Frits!!!
jij weet dat toch gewoon!!
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wist het niet meer zeker, tot Bien het zei
Ook zo’n topshowquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:07 schreef greysbones het volgende:
in Secret Story tijd was de moeder van Joanne de FEBO
Ohhhh ik zit altijd IN de busquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
2008 werd het ook al genoemd, maar wel DGK
Ik zoek ff verder.
Op de bus is het ff moeilijk zoeken.
echt heeeeerlijk vond ik datquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:08 schreef Jockari het volgende:
Ik ga niet wachten op deze zoveelste SL. Tot morgen !!!
De Bus was ook een RLSquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt heeeeerlijk vond ik dat
dat was pas echt SL hell
Van de week de aflevering gezien waarin de moeder van Joanne tegen haar mocht praten in de liveshow. Wat een wijf was dat. Is ook nog wel eens in Utopia geweest.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:07 schreef greysbones het volgende:
in Secret Story tijd was de moeder van Joanne de FEBO
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:08 schreef Jockari het volgende:
Ik ga niet wachten op deze zoveelste SL. Tot morgen !!!
Zeker, als je dat vergelijkt met BB nu, is dat wel even andere koek. Terwijl daar veel over te klagen was hoor, maar het was echt leuker.quote:
nee maar heb er wel van genotenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Maar het programma zat niet bijzonder goed in elkaar
wat was dat een naar naar naar mensquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van de week de aflevering gezien waarin de moeder van Joanne tegen haar mocht praten in de liveshow.
Kenau.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat was dat een naar naar naar mens![]()
![]()
Ik vermoed dat ze een spel aan het doen zijn.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een spel aan het doen zijn.
En ik hoop echt op het krantenkoppen spel
.en dan totale paniek en heel de week niet slapen
ze heeft nog steeds zo'n filler salon toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ze is nog eens in Utopia 2 geweest.
Ja ze was door voor Merel en die meiden dacht ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft nog steeds zo'n filler salon toch?
Oh, is zij dat?? Merel werd toch onderhanden genomen...??quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tim Hofman van Boos heeft er toen ook nog een uitzendingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ze is nog eens in Utopia 2 geweest.
net zo'n inhoudsloos mokkel die merelquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja ze was door voor Merel en die meiden dacht ik.
De moeder van Joanne?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja ze was door voor Merel en die meiden dacht ik.
Verkoopt plastische chirurgiequote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
De username van mijn dochterquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
net zo'n inhoudsloos mokkel die merel
Verstand komt met de jaren maatquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:58 schreef Paul het volgende:
ik geef het op met die streamlock, ga wel voetballuh kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |