Dat was in DGKquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In een Rls noemden ze het een kroketje halen bij de Febo.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is nog van de tijd van de Gouden Kooi.
Uit de eerste reeks BB volgens mij of anders uit de DGK.... Ze konden soms achter bij de redactie snacken .. dan van DGK af want daar hadden ze kok Martin en viel er volop te vretenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:51 schreef Paul het volgende:
[..]
dus niemand weet waar FEBO vandaan komt
Ow? Ik wist dat niet. Ik ken t van DGKquote:
behoefde aan aanrakingen, zijn vast zelf hulpgroepen voorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:53 schreef humpty het volgende:
Dat gehang.. geaai ...in een ander kruipen... op een ander liggen
op iemands schoot zitten...iemand strelen ...is toch wel een dingetje van Nouch
Waarom zou ze dat steeds doen....zo onvolwassen hoe ze doet
Vindt haar heel erg vaag......quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:53 schreef humpty het volgende:
Dat gehang.. geaai ...in een ander kruipen... op een ander liggen
op iemands schoot zitten...iemand strelen ...is toch wel een dingetje van Nouch
Waarom zou ze dat steeds doen....zo onvolwassen hoe ze doet
Moet ik het als belg komen uitleggen wat FEBO is ? s een snackbedrijf en werd in vroegere afleveringen van DGK of Utopia zoiets als de toelevering gezien.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:51 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
behoefde aan aanrakingen, zijn vast zelf hulpgroepen voor
ja op de kinderboerderij met o.a varkensquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
Kleinemeisjesydroomquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:55 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja op de kinderboerderij met o.a varkens
dat weet iedere die hard rls-erquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:51 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moet ik het als belg komen uitleggen wat FEBO is ? s een snackbedrijf en werd in vroegere afleveringen van DGK of Utopia zoiets als de toelevering gezien.
dan had jij dat toch moeten wetenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:55 schreef Lux069 het volgende:
En wat mango, OHOHOHOOOOOO.
Maak het dan op zn minst af in die SL
ik kom net weer binnenquote:
Even goed nadenken danquote:
hij die onwetend isquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij leest mijn posts nooit,maar note ze gelijk.
Onze Billy (Marjet) Bakker was vaak bij de febo op bezoek.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moet ik het als belg komen uitleggen wat FEBO is ? s een snackbedrijf en werd in vroegere afleveringen van DGK of Utopia zoiets als de toelevering gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |