dan had jij dat toch moeten wetenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:55 schreef Lux069 het volgende:
En wat mango, OHOHOHOOOOOO.
Maak het dan op zn minst af in die SL
ik kom net weer binnenquote:
Even goed nadenken danquote:
hij die onwetend isquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij leest mijn posts nooit,maar note ze gelijk.
Onze Billy (Marjet) Bakker was vaak bij de febo op bezoek.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moet ik het als belg komen uitleggen wat FEBO is ? s een snackbedrijf en werd in vroegere afleveringen van DGK of Utopia zoiets als de toelevering gezien.
Ik hoop op totale paniek als ze achter de SL uitkomenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:58 schreef Paul het volgende:
ik geef het op met die streamlock, ga wel voetballuh kijken
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik hoop op totale paniek als ze achter de SL uitkomen
nee joh zij is aan het kijken hoeveel volgers etc.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:58 schreef Jockari het volgende:
Nawel is nu waarschijnlijk helemaal in de war. Ooorlog ? Putin ? Kan Napoleon daar niets aan doen dan ? Snapjeu ?
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:59 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat Tobi nu aan het zuurstof zit
als hij heeft gelezen dat het er oorlog is
Weet jij nog wanneer het begrip "febo"' ontstaan is?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij leest mijn posts nooit,maar note ze gelijk.
DGKquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Weet jij nog wanneer het begrip "febo"' ontstaan is?
Ik vermoed dat deze SL minstens een uur duurtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:59 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat Tobi nu aan het zuurstof zit
als hij heeft gelezen dat het er oorlog is
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze SL minstens een uur duurt
ze moeten het natuurlijk allemaal voorzichtig brengenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze SL minstens een uur duurt
Anders gaan die tere zieltjes het niet trekken natuurlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moeten het natuurlijk allemaal voorzichtig brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |