Ja klopt was duidelijk he...blij dat jij het ook zagquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die zag ik ook.
Eerst verteld ze dat ze geen rijbewijs heeft omdat ze geen genoeg geld had. Wel gespaard maar er kwam altijd wat tussen. En toen kwam corona.
En daarna kwam er een verhaal over 25 lessen die ze gedaan had en voor haar theorie meteen geslaagd was maar tijdens het examen ...blabla Toen luisterde ik niet meer.
Die gezichten van Tobias en Kristof ook...
In NL ook geen mondkapjes meer nu ? In België vanaf verleden week zogezegd ook alles terug naar normaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
weten ze al van geen mondkapjes meer en zo ?
Alleen nog in ziekenhuis dokter etc en OV/vliegtuigquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
In NL ook geen mondkapjes meer nu ? In België vanaf verleden week zogezegd ook alles terug naar normaal.
In NL zijn vrijwel alle regels rondom corona afgeschaft. Over anderhalve week de laatste paar ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
In NL ook geen mondkapjes meer nu ? In België vanaf verleden week zogezegd ook alles terug naar normaal.
ik werk op schiphol achter de douane en daar moet je ze nog steeds opquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alleen nog in ziekenhuis dokter etc en OV/vliegtuig
Ook hier zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alleen nog in ziekenhuis dokter etc en OV/vliegtuig
Is dat officieel nog NL?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik werk op schiphol achter de douane en daar moet je ze nog steeds op
kristoff 1000%quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:27 schreef Kinga het volgende:
De vraag is, gaan ze nog een 15k erin gooien voor iemand die per direct het huis verlaat. En wie pakt hem dan? Tobi sowieso toch.
Controleer mijn zoon morgen vroeg maar goed. Komt terug uit Taiwan van werk. Wie weet wat heeft die allemaal bij ;-)quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik werk op schiphol achter de douane en daar moet je ze nog steeds op
Hier is een foto van Putin toen hij klein was. Wat zou hij ooit kunnen doen ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
BB er is een hoop gebeurd in de wereld, deze week ga ik jullie stap voor stap meenemen terug naar de realiteit
En Iranquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:31 schreef chufi het volgende:
Dus 2 Belgen en 2 "Nederlanders" of een Brasiliaanse
Finale week. Dat vond ik wel interessant detail. Dus ze komen niet met 4 in de finale?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof Nouchine jullie hebben finale week gehaald
Ja was ook bijzondere woordspelingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Finale week. Dat vond ik wel interessant detail. Dus ze komen niet met 4 in de finale?
Het is echt salarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Hah .. ze hebben weer compleet niet geluisterd. Verzinnen er van alles bij.
Was vorig jaar ook hè.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja was ook bijzondere woordspeling
Is waar inderdaad....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat valt alleen op de streams op .. in de uitzendingen is eigenlijk niet veel te zien van wat ze doen of niet doen.
Dat is compleet hun interpretatie.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:34 schreef Rhosyn het volgende:
Ah Kristof is zeker van de finale. De laatste drie.
En Nouchine is alleen zeker dat ze bij de laatste vier is.
En tobias denkt aan negatieve nieuwsberichten over hunquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Gooi er maar een paar voorpagina’s over de oorlog in BB
MataGraceyquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
KGB-agent. Maar niemand weet dat. Behalve Grace die spion is voor Oekraine.
na douane is nog steeds verplichtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag in de business terminal hoefde het niet meer.
Dus Nous wintquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
KGB-agent. Maar niemand weet dat. Behalve Grace die spion is voor Oekraine.
Die gaan schrikken joh.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:35 schreef humpty het volgende:
Krant met op de voorpagina iemand van ons negatief zegt Tobias
OMG er is wel iets anders in de wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |