SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
die schoenen zijn ook veel te lomp voor onder die broekquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat strakke hoogwater broekje van Tobias, lijkt het net of die maat 52 van schoen heeft
Viswijfquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er heel vriendelijk uit
nog maar 2 uurtjesquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er heel vriendelijk uit
het accentueert haar minste mooie puntenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Pak van grace is mooi mar dat het zo in haar naad zit is lelijk
Leafste.quote:
dat dus, haar platte reet en haar blubberbuikje.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
het accentueert haar minste mooie punten
nee er zijn zoveel kleuren die beter zouden staanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:28 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus, haar platte reet en haar blubberbuikje.
Ik vind het ook niet echt een kleur die bij haar past.
I'll take itquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nouch is echt te flink voor zo een truitje
ja maar ja maar, Nawel heeft dat ik en zij is mijn grote voorbeeld ....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:28 schreef Ireth het volgende:
Wij zijn klaar voor de aftocht van Nawel![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Grappig, jouw Fries klinkt als Limburgs
ik vind het wel kunnenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Afgeprijsd just incasequote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:28 schreef Ireth het volgende:
Wij zijn klaar voor de aftocht van Nawel![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
mogen trots zijn op onze talen en in ere houden!quote:
Productie budget is bijna opquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze houden het er wel in he BB dat magere eten, echt ongelofelijk ja zal wel lekker goedkoop wezen ook
en die wasmuntjes en geen vaatwasser geen van dit van alle hebben ze gehad ik vind dat toch wel beetje vreemd en magertjes hoor voor ze geweest
ik dacht leer?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:33 schreef danilel het volgende:
Heeft Nawel haar satijnen pyama aangetrokken voor de aftocht?
Kan ze meteen in het hotel naar bed.
polonaise in de COSquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:34 schreef Lux069 het volgende:
Of het wordt 1 grote deceptie en de helft kijkt niet meer.
Hopen op het beste, indien Salar blijft, gaan we loesoe.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:34 schreef Verida het volgende:
nawel heeft wel flink wat kipfiletjes in haar bh gepropt.
ja dit was oude zooi toch ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:36 schreef danilel het volgende:
[..]
de nepfiletjes van nawel, een andere keer goed in beeld gehad
Mijn droom is uitgekomenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:50 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik heb geen zin in die wetlook vanavond van Nouchine. Hopelijk een ander kapsel 😮💨
Bang voor pokies ga ik vanuit.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:36 schreef danilel het volgende:
de nepfiletjes van nawel, een andere keer goed in beeld gehad
die zou heel mooi geweest zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:16 schreef danilel het volgende:
Als titel;
Heeft het laatst uur van Nawel getiktokt?
ow?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:36 schreef just me het volgende:
Ik had vanmorgen op een link geklikt hier en wat ik een tijd nodig gehad om die zooi van mijn laptop te krijgen
Dat is wel piepquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:36 schreef just me het volgende:
Ik had vanmorgen op een link geklikt hier en wat ik een tijd nodig gehad om die zooi van mijn laptop te krijgen
rhosyn kloog daar ook al over.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:36 schreef just me het volgende:
ik kon er gewoon op klikkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
rhosyn kloog daar ook al over.
ik had gwn een plaatje geplakt en haar ipad of wat dan ook sloeg rood uit met sirenes
maar was echt een normale site
weet niet of het dus bij jou ook om een plaatje betrof wat ik had geplaatst van lisanne?
ik heb ook wel eventjes gepiept maar trots dat het me gelukt isquote:
ik las datquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kon er gewoon op klikken
en FF ook
niks aan het handje
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb ook wel eventjes gepiept maar trots dat het me gelukt is
aan mijn handje wel maar maakt niet uit, ik zal voorzichtiger zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kon er gewoon op klikken
en FF ook
niks aan het handje
de tijd uitzittenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:40 schreef suzi1 het volgende:
wat moet kriss daar nou doen als salar weg moet. die heeft dan ook geen leven meer toch
Iets te vroeg uitgezetquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:39 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat jammer nou Nawels zender is kapot gegaan 😭
raarrrrrrrquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
aan mijn handje wel maar maakt niet uit, ik zal voorzichtiger zijn
daarom kan het niet anders als dat Salar blijftquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:40 schreef suzi1 het volgende:
wat moet kriss daar nou doen als salar weg moet. die heeft dan ook geen leven meer toch
En wat een afschuwelijk pak is hetquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:42 schreef danilel het volgende:
Dit pak heeft nawel nooit eerder gedragen, is dus echt een eindpak/afscheidspak
Grace heeft dit pak toch ook nog nooit aangehad?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:42 schreef danilel het volgende:
Vind die broek van Grace ook veel te strak zitten van achteren, geen gezichtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
grace heeft allemaal ali zakjes in haar kofferquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Grace heeft dit pak toch ook nog nooit aangehad?
ze hebben zo lopen klagen over weinig kleding, dus BB zal wel wat nieuwe troep naar binnen hebben gegooid
Gewoon rollend er naar toequote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:43 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dit loopt niet fijn hoor naar de desk
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:43 schreef danilel het volgende:
[..]
dat meisje heeft een personal shopper nodig, ze heeft echt geen smaak
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
Maar wat een verschil met de mannen.
dago valt om mannen denk ikquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:43 schreef danilel het volgende:
[..]
dat meisje heeft een personal shopper nodig, ze heeft echt geen smaak
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:36 schreef just me het volgende:
heerlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:46 schreef Poedelpoes het volgende:
Dat feestwinkel kroontje verpest het wel he
ja, dat dus! Maar opgelost en er zat geen opzet in het spelquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]dat had ik vanmorgen ook. Norton sprong in rood en groot alarm om een link hier waar ik op klikte. Was gewoon een plaatje.
dan kom je maar bij mij langsquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zou het eigenlijk best wel jammer vinden als Nawel moet vertrekken
ja ik ook, maar dan tegen tobi of noes lieverquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:47 schreef utopia2.0 het volgende:
kan dat niet via DMquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kom je maar bij mij langs
troost ik je wel
Uto NEEquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind haar nog schappelijk gekleed. Ik had verwacht dat ze naakt zou gaan, om stemmen te vergaren.quote:
Wist niet dat de Spice girls 'n lid haddenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:43 schreef Poedelpoes het volgende:
Nawel in haar The Matrix cosplay en Nouchine ziet eruit als een verloren Spice Girl lid.
Dat kennen wequote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kom je maar bij mij langs
troost ik je wel
Ik denk stiekem dat Salar het niet red. Al heeft hij wel geld gewonnen so it's fine .quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:47 schreef utopia2.0 het volgende:
denken moet je aan de pro's overlatenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:49 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat Salar het niet red. Al heeft hij wel geld gewonnen so it's fine .
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
waar heeft grace de kroontjes van gemaakt? en had ze de brief al voor gelezen waar ze vanmorgen mee bezig was?
noush heeft de blouse wel eens aangehadquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:42 schreef danilel het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:50 schreef just me het volgende:
oops ondeugende blik van Nawel naar de camera
![]()
Nawel gaat 100%quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:49 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat Salar het niet red. Al heeft hij wel geld gewonnen so it's fine .
die kroontjes heeft Grace een uur aan gewerkt, gemaakt van allemaal feestartikelen bij elkaar , king en queenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:47 schreef Dotteke het volgende:
Ach hemel doet ze een kroontje op hoe oud is ze
Word ik geroepen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
denken moet je aan de pro's overlaten
grace is niet zo goed in knutselenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
die kroontjes heeft Grace een uur aan gewerkt, gemaakt van allemaal feestartikelen bij elkaar , king en queen
[ link | afbeelding ]
Hey topperquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
die kroontjes heeft Grace een uur aan gewerkt, gemaakt van allemaal feestartikelen bij elkaar , king en queen
[ link | afbeelding ]
Leuk gedaan, maar vind het een beetje kinderachtig.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zit behoorlijk in haar naadquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die broek van Grace ook veel te strak zitten van achteren, geen gezicht
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
grace is niet zo goed in knutselen
waarinquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
grace is niet zo goed in knutselen
Ach geeft goed het niveau van deze groep weer.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk gedaan, maar vind het een beetje kinderachtig.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:53 schreef Poedelpoes het volgende:
Stel ze kicken Salar en Nawel allebei eruit maar plottwist: ze stoppen hen in die tv kamer en ze zijn allebei finalisten.
Best leuk gewordenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ja echt hequote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ach geeft goed het niveau van deze groep weer.
Ja ik ga hun oudere/jongere zus dynamiek wel missen. Gelukkig heeft ze Salar straks nog.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef Joyce-43 het volgende:
wel leuk Noush heeft der eigen helemaal leren optutten door Nawel, ze pikt wel gelijk een mascara van der hahah maar Nawel vind dat wel ok.
mascaraquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:54 schreef Verida het volgende:
[..]
wat nu weer? ik zat even niet op te letten
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:50 schreef just me het volgende:
oops ondeugende blik van Nawel naar de camera
![]()
que??quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:54 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja ik ga hun oudere/jongere zus dynamiek wel missen. Gelukkig heeft ze Salar straks nog.
Hadden jullie ook kroontjes op tijdens het trouwenquote:
Trouwen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
Hadden jullie ook kroontjes op tijdens het trouwen
jij leest ook wat je wilt lezen hèquote:
je kijkt door een blauwe bril??quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie blauw voor mij ogen opeens, meer mensen last van?
Dat kan je negeren.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie blauw voor mij ogen opeens, meer mensen last van?
We praten hier toch ook gewoon over de live uitzending?quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:56 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
We praten hier toch ook gewoon over de live uitzending?
Bedankt voor de tip. Nou flikker die Nawel door die poort, kunnen we weer verder.quote:
als je dat durft welquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:56 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
We praten hier toch ook gewoon over de live uitzending?
Precies dan kunnen we die live ook lekker kort houdenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Nou flikker die Nawel door die poort, kunnen we weer verder.
Ja toch. Ze is zelfverzekerd, maar vanavond vind ze haar waterloo.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Precies dan kunnen we die live ook lekker kort houden
Ze heeft voor beide een brief geschrevenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:55 schreef Poedelpoes het volgende:
Oh my god heeft Nouch de brief van Nawel in de tas gedaan? BETEKEND DIT DAT ZE DENKT DAT NAWEL VERTREKT?????
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel hopelijk mag ik blijven
Bij het verlaten van de groene slaapkamer
Eerder een dame van lichten zede, die aangeeft dat het 10,- euries per uur isquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehh coole foto
lijkt nawel wel een geest
Zei ik toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
de hele dag de tijd en dan nog 3 minuten voor acht nog niet klaar zijn
tis gewoon knap
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eerder een dame van lichten zede, die aangeeft dat het 10,- euries per uur is
shit heeft DGK tegengas toevallig filmpje hiervan ?quote:
Waarom lijkt hij hier ineens best op Gerard Jolingquote:
Wanneer deed ze hem in Salars tas dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft voor beide een brief geschreven
Zeker niet in de spiegel gekekenquote:
Zou ons beter staan.quote:
nawel gaat hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:03 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik ga Salar en Nouch echt missen. Kunnen ze Tobias niet eruit kicken 😩😩😩😩😩 kan Grave lekker joenken hele tijd
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
Grace had ook nooit verwacht dat ze er op zou staan
met toestemmingquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
shit heeft DGK tegengas toevallig filmpje hiervan ?
sla maar overquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:05 schreef Kodiak100 het volgende:
De beste moment van deze week
Doe maar niet
Lijkt mij ook het bestequote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
sla maar over
gewoon de exit en klaar
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1x niezen en die naad zit tegen haar huig
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Geraldine lijkt wel wat op deze met die trui,,,,, [ afbeelding ]
oeeh das wel wat voor @Superbadeendje danquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Geraldine lijkt wel wat op deze met die trui,,,,, [ afbeelding ]
wat snel bij jou ik zie nog nietsquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel nog nooit de kans gehad mijzelf te beschermen en ga deze kans grijpen![]()
![]()
![]()
Nu gewoon op de schopstoel
Zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Krijgen ze nou ook te horen dat het korter duurt zou toch ook deze week zijn
oeh dat zou wel top zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:08 schreef Jockari het volgende:
Kunnen we als kijker Peter Van de Veire niet nomineren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |