ik dacht leer?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:33 schreef danilel het volgende:
Heeft Nawel haar satijnen pyama aangetrokken voor de aftocht?
Kan ze meteen in het hotel naar bed.
polonaise in de COSquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:34 schreef Lux069 het volgende:
Of het wordt 1 grote deceptie en de helft kijkt niet meer.
Hopen op het beste, indien Salar blijft, gaan we loesoe.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:34 schreef Verida het volgende:
nawel heeft wel flink wat kipfiletjes in haar bh gepropt.
ja dit was oude zooi toch ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:36 schreef danilel het volgende:
[..]
de nepfiletjes van nawel, een andere keer goed in beeld gehad
Mijn droom is uitgekomenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:50 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik heb geen zin in die wetlook vanavond van Nouchine. Hopelijk een ander kapsel 😮💨
Bang voor pokies ga ik vanuit.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:36 schreef danilel het volgende:
de nepfiletjes van nawel, een andere keer goed in beeld gehad
die zou heel mooi geweest zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:16 schreef danilel het volgende:
Als titel;
Heeft het laatst uur van Nawel getiktokt?
ow?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:36 schreef just me het volgende:
Ik had vanmorgen op een link geklikt hier en wat ik een tijd nodig gehad om die zooi van mijn laptop te krijgen
Dat is wel piepquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:36 schreef just me het volgende:
Ik had vanmorgen op een link geklikt hier en wat ik een tijd nodig gehad om die zooi van mijn laptop te krijgen
rhosyn kloog daar ook al over.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:36 schreef just me het volgende:
ik kon er gewoon op klikkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
rhosyn kloog daar ook al over.
ik had gwn een plaatje geplakt en haar ipad of wat dan ook sloeg rood uit met sirenes
maar was echt een normale site
weet niet of het dus bij jou ook om een plaatje betrof wat ik had geplaatst van lisanne?
ik heb ook wel eventjes gepiept maar trots dat het me gelukt isquote:
ik las datquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kon er gewoon op klikken
en FF ook
niks aan het handje
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb ook wel eventjes gepiept maar trots dat het me gelukt is
aan mijn handje wel maar maakt niet uit, ik zal voorzichtiger zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kon er gewoon op klikken
en FF ook
niks aan het handje
de tijd uitzittenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:40 schreef suzi1 het volgende:
wat moet kriss daar nou doen als salar weg moet. die heeft dan ook geen leven meer toch
Iets te vroeg uitgezetquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:39 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat jammer nou Nawels zender is kapot gegaan 😭
raarrrrrrrquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
aan mijn handje wel maar maakt niet uit, ik zal voorzichtiger zijn
daarom kan het niet anders als dat Salar blijftquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:40 schreef suzi1 het volgende:
wat moet kriss daar nou doen als salar weg moet. die heeft dan ook geen leven meer toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |