Leuk gedaan, maar vind het een beetje kinderachtig.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
die kroontjes heeft Grace een uur aan gewerkt, gemaakt van allemaal feestartikelen bij elkaar , king en queen
[ link | afbeelding ]
Zit behoorlijk in haar naadquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die broek van Grace ook veel te strak zitten van achteren, geen gezicht
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
grace is niet zo goed in knutselen
waarinquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
grace is niet zo goed in knutselen
Ach geeft goed het niveau van deze groep weer.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk gedaan, maar vind het een beetje kinderachtig.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:53 schreef Poedelpoes het volgende:
Stel ze kicken Salar en Nawel allebei eruit maar plottwist: ze stoppen hen in die tv kamer en ze zijn allebei finalisten.
Best leuk gewordenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
die kroontjes heeft Grace een uur aan gewerkt, gemaakt van allemaal feestartikelen bij elkaar , king en queen
[ link | afbeelding ]
Ja echt hequote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ach geeft goed het niveau van deze groep weer.
Ja ik ga hun oudere/jongere zus dynamiek wel missen. Gelukkig heeft ze Salar straks nog.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef Joyce-43 het volgende:
wel leuk Noush heeft der eigen helemaal leren optutten door Nawel, ze pikt wel gelijk een mascara van der hahah maar Nawel vind dat wel ok.
mascaraquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:54 schreef Verida het volgende:
[..]
wat nu weer? ik zat even niet op te letten
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:50 schreef just me het volgende:
oops ondeugende blik van Nawel naar de camera
![]()
que??quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:54 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja ik ga hun oudere/jongere zus dynamiek wel missen. Gelukkig heeft ze Salar straks nog.
Hadden jullie ook kroontjes op tijdens het trouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |