denken moet je aan de pro's overlatenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:49 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat Salar het niet red. Al heeft hij wel geld gewonnen so it's fine .
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
waar heeft grace de kroontjes van gemaakt? en had ze de brief al voor gelezen waar ze vanmorgen mee bezig was?
noush heeft de blouse wel eens aangehadquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:42 schreef danilel het volgende:
Dit pak heeft nawel nooit eerder gedragen, is dus echt een eindpak/afscheidspak
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:50 schreef just me het volgende:
oops ondeugende blik van Nawel naar de camera
![]()
Nawel gaat 100%quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:49 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat Salar het niet red. Al heeft hij wel geld gewonnen so it's fine .
die kroontjes heeft Grace een uur aan gewerkt, gemaakt van allemaal feestartikelen bij elkaar , king en queenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:47 schreef Dotteke het volgende:
Ach hemel doet ze een kroontje op hoe oud is ze
Word ik geroepen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
denken moet je aan de pro's overlaten
grace is niet zo goed in knutselenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
die kroontjes heeft Grace een uur aan gewerkt, gemaakt van allemaal feestartikelen bij elkaar , king en queen
[ link | afbeelding ]
Hey topperquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
die kroontjes heeft Grace een uur aan gewerkt, gemaakt van allemaal feestartikelen bij elkaar , king en queen
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |