ja, dat dus! Maar opgelost en er zat geen opzet in het spelquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]dat had ik vanmorgen ook. Norton sprong in rood en groot alarm om een link hier waar ik op klikte. Was gewoon een plaatje.
dan kom je maar bij mij langsquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zou het eigenlijk best wel jammer vinden als Nawel moet vertrekken
ja ik ook, maar dan tegen tobi of noes lieverquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:47 schreef utopia2.0 het volgende:
kan dat niet via DMquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kom je maar bij mij langs
troost ik je wel
Uto NEEquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind haar nog schappelijk gekleed. Ik had verwacht dat ze naakt zou gaan, om stemmen te vergaren.quote:
Wist niet dat de Spice girls 'n lid haddenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:43 schreef Poedelpoes het volgende:
Nawel in haar The Matrix cosplay en Nouchine ziet eruit als een verloren Spice Girl lid.
Dat kennen wequote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kom je maar bij mij langs
troost ik je wel
Ik denk stiekem dat Salar het niet red. Al heeft hij wel geld gewonnen so it's fine .quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:47 schreef utopia2.0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |