Waarom heb je die film nu pas gezien? Dat is toch schoolkost?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gisteren saving private Ryan gekeken. Ben nu wel een expert op zich in POW's en dergelijke. Dus ask me anything
Zijn er meer deuren of wielen op onze aardbol?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gisteren saving private Ryan gekeken. Ben nu wel een expert op zich in POW's en dergelijke. Dus ask me anything
quote:
Een huurling is een non-state actor...quote:Are PMCs and mercenaries different?
Both private military contractors (PMC) and mercenaries work for money. Mercenaries are individual soldiers who can be hired by whoever pays them while PMCs recruit these people in an organisation.
Mercenaries don’t have any tie to a company or state and title, they only fight for money. However, private soldiers are working for a recognised company that is registered with authorities of a country where their operations are based out of.
The PMCs serve as the intermediary between professional soldiers and the governments.
Hoeveel bloemkolen passen er in een onderzeeer?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik snap niet dat Macron en Scholz zich nog zo de les laten lezen door deze misdadiger. Vertel Putin dat hij 1 week de tijd heeft om op te rotten anders gaan er andere dingen gebeurenquote:
Minstens 2quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoeveel bloemkolen passen er in een onderzeeer?
0quote:
19 jaar en 'former soldier'? Dan heb je net je opleiding af lijkt me?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:01 schreef slashdotter3 het volgende:
19 jarige Queensguard smeert m naar Ukraine
https://www.dailymail.co.(...)t-Russia-forces.html
EXCLUSIVE ‘As a solider you can’t just stand by and see war crimes happening’: Former British squaddies BACK 19-year-old Coldstream Guard who has gone AWOL to join the fight against Russia’s forces in Ukraine
• British former soldiers heading to Ukraine back AWOL Queen's Guard to fight
• The member, 19, of Queen's Guard signed up for Ukraine's International Legion
• He is said to be armed with gun on the front line in Kyiv fighting Russian troops
• Unnamed soldier thought to be on front line and faces court martial on return
[ afbeelding ]
A 19-year-old member of the Queen’s Guard whose identity has not been revealed for security reasons, dropped his ceremonial duties as a Coldstream Guardsman and signed up for Ukraine’s International Legion of foreign volunteer fighters
En dit staat hem terecht te wachten.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Unnamed soldier thought to be on front line and faces court martial on return
Vind hem eerst maar eens...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:06 schreef quirina het volgende:
Hoe doet Wally de scherpschutter het in Ukraine?
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vind hem eerst maar eens...
[ afbeelding ]
doet mij hier aan denkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:06 schreef quirina het volgende:
Hoe doet Wally de scherpschutter het in Ukraine?
Wel eens een potje Risk gespeeld?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:18 schreef fubaaar22 het volgende:
Maar waarom zou Putin bang zijn dat het westen Rusland binnen valt? Niemand die dit zou wagen.
Je vergeet even dat er waarschijnlijk een behoorlijke bias in zit in het voordeel van Oekrane: de Russen zijn niet zo bezig met het delen van hun successen, en de Oekraners zijn - logischerwijs - niet zo genegen om uitgebreid met hun verliezen te paraderen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:23 schreef polderturk het volgende:
Oekraene heeft in totaal 545 stuks militair materieel buit gemaakt terwijl ze 308 stuks militair materieel verloren hebben.
Het Oekraense leger heeft nu meer militair materieel dan in het begin van de oorlog.![]()
![]()
[ twitter ]
Of je het moet geloven weet ik zo niet, maar op reddit liep ik tegen deze weergave aan:quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:23 schreef polderturk het volgende:
Oekraene heeft in totaal 545 stuks militair materieel buit gemaakt terwijl ze 308 stuks militair materieel verloren hebben.
Het Oekraense leger heeft nu meer militair materieel dan in het begin van de oorlog.![]()
![]()
[ twitter ]
Die Russische diplomatiek werkt wel echt uitstekend. Ze zijn zo goed in vrienden makenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:24 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De Russische diplomatieke missie ook maar persona non grata verklaren. Als je hier mensen gaat bedreigen. Opkrassen.
Er lagen Jodenkoeken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
[ twitter ]
Als je ze niet allemaal kapotgeschoten krijgt dan zorg je toch gewoon dat ze verhongeren?
Zou best kunnen, maar das heel lang geleden. Sommige stukken leek ik me ook wel te herinneren nog.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom heb je die film nu pas gezien? Dat is toch schoolkost?
Ik vlieg volgende week naar Zuid-Korea. KLM veranderd om de paar dagen het vlucht schema.... Overstap in Parijs, dan opeens weer in China, nu met de laatste veranderen toch geen overstap... ben benieuwd.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:34 schreef halfway het volgende:
Kunnen ze ff een beetje tempo maken? Dan kan ik een vakantie boeken
Grappig toevalquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar das heel lang geleden. Sommige stukken leek ik me ook wel te herinneren nog.
Edit: Kan me ook herinneren dat er een call of duty game is met vrijwel dezelfde setpieces als de film. Deel 3 of 4 wellicht?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/USS_The_Sullivans_(DDG-68)quote:She is the second ship of the United States Navy to be named for the five Sullivan brothers – George, Francis, Joseph, Madison, and Albert Sullivan, aged 20 to 27 – who lost their lives when their ship, USS Juneau, was sunk by a Japanese submarine in November 1942 in the Naval Battle of Guadalcanal. This was the greatest military loss by any one American family during World War II.
Je ziet toch wel een soort diplomatieke struggle in landen die stiekem ook op andermans land azen. Zie Israel en de palestijnen, en China en Taiwan.quote:
Het is gewoon ANTIFA-propaganda.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom heb je die film nu pas gezien? Dat is toch schoolkost?
En wat moet je ermee?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:18 schreef fubaaar22 het volgende:
Maar waarom zou Putin bang zijn dat het westen Rusland binnen valt? Niemand die dit zou wagen.
Nice !!!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Of je het moet geloven weet ik zo niet, maar op reddit liep ik tegen deze weergave aan:
[ afbeelding ]
Topic, gescraped van hier.
Komt dus van dezelfde bron waar @polderturk zijn info ook vandaan haalt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
Of je het moet geloven weet ik zo niet, maar op reddit liep ik tegen deze weergave aan:
Topic, gescraped van hier.
Het was een vijfde colonne.quote:
En dat was dan een relatief Russisch georienteerd en sprekend stadje. Valt veel te herbouwen als Poetin klaar is.quote:
Nee joh, gewoon prima film. Niet meer, niet minderquote:
Echt niet, allemaal buitenlandse antifascisten komen met hordes tegelijk het strand op en verzieken een mooie badplaasts.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon prima film. Niet meer, niet minder
Dit heb ik nu een aantal keer voorbij zien komen maar wat is hier nu de waarheid in? Is dat bekend?quote:
Ja, inderdaad, maar dan gegoten in een leuk grafiekje.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Komt dus van dezelfde bron waar @:polderturk zijn info ook vandaan haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |