Ja, zo laag dat de vonken eraf vliegen, maar toch weinig tot geen gehobbel op het rechte stuk.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:43 schreef gbm het volgende:
Red Bull lijkt iig aardig op de weg te liggen
Max net de snelste tijd dus we gaan ERG lekkerquote:
Ja, of gewoon wat extremer aan het testen... Zoals wel vaker bij Mercedesquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:55 schreef Gezicht het volgende:
Op de onboards lijkt de Merc het stuiteren nog het minst onder controle te hebben.
Helaas rijdt Stroll niet vanmiddag/avond.... die heeft de meeste ervaring op dit circuitquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er moet ff iemand over de kop gaan, wil even de onderkant van een auto zien
Misschien kan VER zijn wagen weer op het hoofd van HAM parkeren?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er moet ff iemand over de kop gaan, wil even de onderkant van een auto zien
Op dag 1 of 2 is dat misschien nog geloofwaardig, maar dat je met opzet aan het eind van de laatste testdag nog steeds met een wegligging van niks rijdt, lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:57 schreef gbm het volgende:
[..]
Ja, of gewoon wat extremer aan het testen... Zoals wel vaker bij Mercedes![]()
Nee klopt, maar met Mercedes weet je het maar nooit...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op dag 1 of 2 is dat misschien nog geloofwaardig, maar dat je met opzet aan het eind van de laatste testdag nog steeds met een wegligging van niks rijdt, lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
Ja, dat denk ik ook. Als iemand zoiets voor elkaar kan krijgen zijn het die gasten van Mercedes wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:01 schreef gbm het volgende:
[..]
Denk dat ze wel een probleem hebben maar zou me niks verbazen als ze het volgende week gefixt hebben. (Al hoop ik van niet)
Nog een keer poging tot moord lijkt me niet wenselijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien kan VER zijn wagen weer op het hoofd van HAM parkeren?
Wat is er????quote:
Ik kijk al uit naar Q3 volgende weekquote:
Zou serieus ook leuk zijn. Dat Russell Hamilton eruit rijdtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar Q3 volgende week
Russell P1
Ze laten meestal de nummer 1 van het team de laatste test-sessie rijden...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou serieus ook leuk zijn. Dat Russell Hamilton eruit rijdt
Wel veel zachtere banden volgens mij...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:08 schreef tja77 het volgende:
Ongeveer 3 sec. trager dan de poletijd van een jaar geleden. Valt me op zich nog niet tegen voor een test.
Einde tijdperk Hamiltoenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:07 schreef gbm het volgende:
[..]
Ze laten meestal de nummer 1 van het team de laatste test-sessie rijden...
Russell is ook de toekomst van het team. Hij moet het gaan dragen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:07 schreef gbm het volgende:
[..]
Ze laten meestal de nummer 1 van het team de laatste test-sessie rijden...
Ook opvallend dat ze Russell met zwarte t-cam laten rijden...
Ja, verwacht ik ook... en sowieso boeit het niet echt... Vettel en Gasly rijden ook met gele T-cam terwijl die eigenlijk wel 1e rijder zijn (ook al denkt Stroll daar anders overquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Russell is ook de toekomst van het team. Hij moet het gaan dragen.
Al denk ik dat vanaf volgende week Lewis wel met de zwarte T-cam rijdt, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou zaad geven.quote:
Straks is Haas gewoon het vierde team voor Mercedes JAAAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Hopen dat waar is, en we dit seizoen weer getrakteerd worden op flink wat gegeit van hamilton over de boordradio, en huilbuien in parc ferme🤤quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:26 schreef Peterselieman het volgende:
De F1-wereld is wel klaar met de lariekoek van Mercedes
Oh het ligt niet aan de auto.quote:
Ik weet het deze keer niet hoor. Het ziet er niet zo geweldig uit bij Mercedes. En dat ze niet zouden meedoen voor de overwinning heb ik Hamilton nog nooit eerder horen zeggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:26 schreef Peterselieman het volgende:
De F1-wereld is wel klaar met de lariekoek van Mercedes
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Voorlopig weten we dat Mercedes de langzame bochten absoluut domineert, dus eerst zien...
Toto heeft ook Sun Tzu gelezenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Mercedes wel een beetje geloof. Het zag er ook niet goed uit.
En daar offeren ze 3 dagen testen voor op?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mercedes die zich in een underdog positie probeert te manoeuvreren. What else is new...
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:40 schreef 3rr0r het volgende:
Olav heeft wat gepost betreffende z'n app
https://www.facebook.com/100044437989455/posts/501526554671940/F1 kijken met Bluetooth speakersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe, het klinkt, en is waarschijnlijk, houtje touwtje, alleen heb je nu zo'n speakertje voor ogen waar je neefje de badkamer mee op stelten zet. Er zijn echter ook (dure) soundbars die bluetooth hebben. En anders via een (moderne) receiver met naar keuze Bowers & Wilkins set eraan.quote:
Dat was vorig jaar zogenaamd ook zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Mercedes wel een beetje geloof. Het zag er ook niet goed uit.
Precies. Als ze gewoon langzaam waren geweest, dan weet je dat ze met veel benzine en/of een teruggeschroefde motor reden. Maar expres met lockups al hobbelend over de baan glijden, daar geloof ik niks van.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En daar offeren ze 3 dagen testen voor op?
Als je er nou een halve seconde achter hadden gezeten..
Ik heb dikke Teufels, gewoon met het kabeltje aangeslotenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hehe, het klinkt, en is waarschijnlijk, houtje touwtje, alleen heb je nu zo'n speakertje voor ogen waar je neefje de badkamer mee op stelten zet. Er zijn echter ook (dure) soundbars die bluetooth hebben. En anders via een (moderne) receiver met naar keuze Bowers & Wilkins set eraan.
Ik heb een Advance Acoustic WTX-500 achterin een monitorluidspreker hangen waardoor het een bluetooth luidspreker is geworden. Dat klinkt echt niet houtje touwtje, en geeft een erg strak en zuiver geluid.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hehe, het klinkt, en is waarschijnlijk, houtje touwtje, alleen heb je nu zo'n speakertje voor ogen waar je neefje de badkamer mee op stelten zet. Er zijn echter ook (dure) soundbars die bluetooth hebben. En anders via een (moderne) receiver met naar keuze Bowers & Wilkins set eraan.
Het plan/de opstelling met die app en bluetooth speaker klinkt houtje touwtje bedoelde ik, niet de eventuele speaker. Was niet handig om klinkt te gebruiken daar.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb een Advance Acoustic WTX-500 achterin een monitorluidspreker hangen waardoor het een bluetooth luidspreker is geworden. Dat klinkt echt niet houtje touwtje, en geeft een erg strak en zuiver geluid.
In vergelijking met anderen die aan het headbangen waren valt het idd erg meequote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:36 schreef beantherio het volgende:
Het ziet er erg stabiel uit. Ik zie eigenlijk helemaal geen porpoising: bij het aanremmen bij sommige bochten zie je de auto wel een beetje op en neer gaan, maar dat lijkt me het normale gedrag van het aanremmen. Op de rechte stukken is ie stabiel.
Het voelt toch anders dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar zogenaamd ook zo.
Ik trek pas conclusies in Q3 van volgende week.
En zelfs dan kan er nog genoeg ontwikkeling plaatsvinden gedurende het seizoen
Daar trap je toch niet weer in mag ik hopenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het voelt toch anders dan vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |