Ja, zo laag dat de vonken eraf vliegen, maar toch weinig tot geen gehobbel op het rechte stuk.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:43 schreef gbm het volgende:
Red Bull lijkt iig aardig op de weg te liggen
Max net de snelste tijd dus we gaan ERG lekkerquote:
Ja, of gewoon wat extremer aan het testen... Zoals wel vaker bij Mercedesquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:55 schreef Gezicht het volgende:
Op de onboards lijkt de Merc het stuiteren nog het minst onder controle te hebben.
Helaas rijdt Stroll niet vanmiddag/avond.... die heeft de meeste ervaring op dit circuitquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er moet ff iemand over de kop gaan, wil even de onderkant van een auto zien
Misschien kan VER zijn wagen weer op het hoofd van HAM parkeren?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er moet ff iemand over de kop gaan, wil even de onderkant van een auto zien
Op dag 1 of 2 is dat misschien nog geloofwaardig, maar dat je met opzet aan het eind van de laatste testdag nog steeds met een wegligging van niks rijdt, lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:57 schreef gbm het volgende:
[..]
Ja, of gewoon wat extremer aan het testen... Zoals wel vaker bij Mercedes![]()
Nee klopt, maar met Mercedes weet je het maar nooit...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op dag 1 of 2 is dat misschien nog geloofwaardig, maar dat je met opzet aan het eind van de laatste testdag nog steeds met een wegligging van niks rijdt, lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
Ja, dat denk ik ook. Als iemand zoiets voor elkaar kan krijgen zijn het die gasten van Mercedes wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:01 schreef gbm het volgende:
[..]
Denk dat ze wel een probleem hebben maar zou me niks verbazen als ze het volgende week gefixt hebben. (Al hoop ik van niet)
Nog een keer poging tot moord lijkt me niet wenselijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien kan VER zijn wagen weer op het hoofd van HAM parkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |