Ik kijk al uit naar Q3 volgende weekquote:
Zou serieus ook leuk zijn. Dat Russell Hamilton eruit rijdtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar Q3 volgende week
Russell P1
Ze laten meestal de nummer 1 van het team de laatste test-sessie rijden...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou serieus ook leuk zijn. Dat Russell Hamilton eruit rijdt
Wel veel zachtere banden volgens mij...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:08 schreef tja77 het volgende:
Ongeveer 3 sec. trager dan de poletijd van een jaar geleden. Valt me op zich nog niet tegen voor een test.
Einde tijdperk Hamiltoenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:07 schreef gbm het volgende:
[..]
Ze laten meestal de nummer 1 van het team de laatste test-sessie rijden...
Russell is ook de toekomst van het team. Hij moet het gaan dragen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:07 schreef gbm het volgende:
[..]
Ze laten meestal de nummer 1 van het team de laatste test-sessie rijden...
Ook opvallend dat ze Russell met zwarte t-cam laten rijden...
Ja, verwacht ik ook... en sowieso boeit het niet echt... Vettel en Gasly rijden ook met gele T-cam terwijl die eigenlijk wel 1e rijder zijn (ook al denkt Stroll daar anders overquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Russell is ook de toekomst van het team. Hij moet het gaan dragen.
Al denk ik dat vanaf volgende week Lewis wel met de zwarte T-cam rijdt, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou zaad geven.quote:
Straks is Haas gewoon het vierde team voor Mercedes JAAAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Hopen dat waar is, en we dit seizoen weer getrakteerd worden op flink wat gegeit van hamilton over de boordradio, en huilbuien in parc ferme🤤quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:26 schreef Peterselieman het volgende:
De F1-wereld is wel klaar met de lariekoek van Mercedes
Oh het ligt niet aan de auto.quote:
Ik weet het deze keer niet hoor. Het ziet er niet zo geweldig uit bij Mercedes. En dat ze niet zouden meedoen voor de overwinning heb ik Hamilton nog nooit eerder horen zeggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:26 schreef Peterselieman het volgende:
De F1-wereld is wel klaar met de lariekoek van Mercedes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |