abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204075487
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2022 12:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik kan me best voorstellen dat de privacy-issues hierbij dusdanig groot zijn dat je dit eigenlijk niet moet willen, maar dat is iets anders dan 'supergeheime WEF-plannen verstopt in openbaar inzichtelijke wetgeving'.
Zolang er op de auto geen vingerafdruk scanner of gezicht scanner zit om de auto te kunnen starten weet die auto toch totaal niet wie de bestuurder is. Dus hoe zou de privacy in het geding komen bij wat systemen die bijvoorbeeld in de gaten houden of de chauffeur niet in slaap dommelt?
pi_204076107
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 13:23 schreef Basp1 het volgende:
Zolang er op de auto geen vingerafdruk scanner of gezicht scanner zit om de auto te kunnen starten weet die auto toch totaal niet wie de bestuurder is.
Ik denk dat je hier onderschat hoeveel data een Tesla al over je heeft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204076117
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 13:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja maar zo werkt het altijd, ze komen met dooddoeners zoals bruggen en wegen zoals iedereen hier riep die pro Build Back Better agenda is.
Die brug die Joe Biden had laten instorten een dag voordat hij kwam.

Maar ondertussen staat het vol met zaken zoals cryptocurrency de das om doen en nog duizenden andere social credit system zaken.

[ twitter ]
https://www.decential.io/(...)-infrastructure-bill

Niemand word beter van Build Back Better plan, zie wat voor inflatie die seniele gek al heeft veroorzaakt.
Maarja Biden adoratiesquad kijkt liever niet verder dan hun neus lang is.
Waarvan akte.
  maandag 14 maart 2022 @ 14:21:48 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204076161
quote:
9s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, het gaat in deze reeks weer eens over transgenders. Waarom ook niet?
Het is inmiddels meer een "algemene misstanden in de VS" topic dan een verkiezingstopic, dat ben ik wel met je eens.

So be it dan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204076762
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het is inmiddels meer een "algemene misstanden in de VS" topic dan een verkiezingstopic, dat ben ik wel met je eens.

So be it dan.
Komt natuurlijk omdat er doelpalen verzet worden en met stropoppen gegooid moet worden aangezien het er steeds meer op moet lijken dat het bij de kleinzerige rechtse sektevolgers een klein misverstand was die feitelijk observeerbare grootschalige verkiezingsfraude. 8-)
  maandag 14 maart 2022 @ 15:19:53 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204076785
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 15:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Komt natuurlijk omdat er doelpalen verzet worden en met stropoppen gegooid moet worden aangezien het er steeds meer op moet lijken dat het bij de kleinzerige rechtse sektevolgers een klein misverstand was die feitelijk observeerbare grootschalige verkiezingsfraude. 8-)
Tot aan kleinzerige was ik het met je post eens, nu je het op 1 kant betrekt kan ik niet anders zeggen dan, pot ketel.
Get woke, go broke!
  maandag 14 maart 2022 @ 15:35:19 #157
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204076967
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 15:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Welke sekte hebben we het hier eigenlijk over? En wat is er 'rechts' aan deze sekte?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 14 maart 2022 @ 16:32:09 #158
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204077544
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2022 15:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welke sekte hebben we het hier eigenlijk over? En wat is er 'rechts' aan deze sekte?
Trumpisme.
En de rest is links dus.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  maandag 14 maart 2022 @ 16:35:55 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204077583
quote:
3s.gif Op maandag 14 maart 2022 15:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Tot aan kleinzerige was ik het met je post eens, nu je het op 1 kant betrekt kan ik niet anders zeggen dan, pot ketel.
OKI on topic, is er al iets nieuws over de grootschalige fraude, iets van bewijs of een rechtzaak of een doorbraak in de zoektocht naar duizenden zo niet miljoenen gefraudeerde stemmen?
....bijzonder wel is dat het enige onderzoek wat nu loopt 180% gedraaid is en nu op Trump zelf is gericht..

Tenzij je iets hebt . Een strohalm?
Een kraken? Een dominion machine?
Iets?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  maandag 14 maart 2022 @ 16:37:03 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204077595
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:35 schreef theguyver het volgende:

[..]
OKI on topic, is er al iets nieuws over de grootschalige fraude, iets van bewijs of een rechtzaak of een doorbraak in de zoektocht naar duizenden zo niet miljoenen gefraudeerde stemmen?
....bijzonder wel is dat het enige onderzoek wat nu loopt 180% gedraaid is en nu op Trump zelf is gericht..

Tenzij je iets hebt . Een strohalm?
Een kraken? Een dominion machine?
Iets?
Nee, dat was niet mijn punt. Niet specifiek op 1 onderwerp, maar alle kanten maken zich hier schuldig aan dat gedrag, niet alleen de "rechter" kant, dat was mijn issue met zijn post.
Get woke, go broke!
pi_204077741
twitter

Best knap dat Putin nu wel eens biologische wapens kan inzetten van biolabs die niet zouden bestaan. Snappen jullie het nog of hebben we te maken met opzichtige propaganda?
pi_204077897
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:49 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Best knap dat Putin nu wel eens biologische wapens kan inzetten van biolabs die niet zouden bestaan. Snappen jullie het nog of hebben we te maken met opzichtige propaganda?
Hoe kom je daarbij?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 14 maart 2022 @ 17:15:48 #163
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204078046
quote:
4s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, dat was niet mijn punt. Niet specifiek op 1 onderwerp, maar alle kanten maken zich hier schuldig aan dat gedrag, niet alleen de "rechter" kant, dat was mijn issue met zijn post.
No worries je bent nieuw in dit topic, ik zou zeggen begin ff in topic deel 1 en dan even opnieuw beoordelen aub. :)
pi_204079077
twitter
pi_204079527
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 18:36 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Hihi, precies zoals een zogenaamde marionet van Putin zich zou gedragen.
pi_204079544

"Leftists RUSH To Defend Grooming Kids"

Universeel verschijnsel, blijkbaar.
pi_204080839
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:49 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Ja, jammer alleen dat je ervoor blijft vallen.

De propaganda is dat Oekraïne laboratoria heeft voor biowapens. De werkelijkheid is dat ze enkel onderzoekslaboratoria hebben naar ziektes. Experts zijn volgens dat artikel bang dat de Russen de propaganda verspreiden zodat ze een biowapen kunnen loslaten en vervolgens Oekraïne de schuld kunnen geven of dat bij een bombardement van Rusland virussen die onderzocht worden vrij komen.
pi_204081309
Toch bijzonder, om na het Covid-fiasco nog steeds op de "experts" te leunen.

Alsof je met alle macht wil worden belazerd. Over ervoor blijven vallen gesproken. Hihi.
pi_204081729
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204082158
pi_204082448
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:13 schreef QuidProJoe het volgende:

Alsof je met alle macht wil worden belazerd. Over ervoor blijven vallen gesproken. Hihi.
Schaapjes houden blijkbaar van SM. Twee jaar overduidelijk voorgelogen worden was niet genoeg
pi_204082652
Republikeinse Karen raakt getriggered van de uitdrukking "Your man Donald" en cancelt het het interview ter plekke als ze haar zin niet krijgt.

twitter
pi_204083376
twitter

thnx Joe (hij zal het waarschijnlijk niet eens doorhebben).
pi_204083636
Over op andere energiebronnen dan maar.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 00:53:30 #175
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204083638
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 23:57 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
thnx Joe (hij zal het waarschijnlijk niet eens doorhebben).
Grap is alleen dat dat contract in 2019 getekend werd. Wie was er toen ook weer de president in de VS?
Huilen dan.
pi_204083639
twitter

Denken jullie dat TuckyoRose gelijk heeft?
  dinsdag 15 maart 2022 @ 00:56:36 #177
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204083646
https://www.spglobal.com/(...)ina-refining-venture

Maar anders leg nog even uit wat Biden ermee te maken heeft.
Huilen dan.
pi_204083746
Trump kan het ook allemaal niet meer bijhouden :|W

twitter

Gelukkig heeft hij nu TRUTH Social *O*

twitter

[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 15-03-2022 02:39:11 ]
pi_204083762
En Fox News natuurlijk :')

twitter

twitter
pi_204083824
twitter

twitter
pi_204083854
twitter

twitter
pi_204083908
Redelijk moeilijke nacht weer voor het Establishment hier in ons mooie BNW. Goed om te zien.
pi_204083928
quote:

Hi hi typische gefrustreerde projectie. Hoe zit het nu met de grootste verkiezing fraude allertijden die je men hier maar blijft verkondigen, allemaal expert meningen, nog steeds geen feiten wie heeft zich nu laten voorliegen? _O-
  dinsdag 15 maart 2022 @ 08:02:29 #184
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204084207
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 06:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Hi hi typische gefrustreerde projectie. Hoe zit het nu met de grootste verkiezing fraude allertijden die je men hier maar blijft verkondigen, allemaal expert meningen, nog steeds geen feiten wie heeft zich nu laten voorliegen? _O-
Feiten zijn niet nodig, om de waarheid te weten..
Of zoiets.

https://www.nu.nl/tech/61(...)eld-op-facebook.html
pi_204084269
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 00:54 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Denken jullie dat TuckyoRose gelijk heeft?
Dit is gewoon niet best :o
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_204084294
quote:

Je weet dat die tweet van Chivaz afsluit met de woorden 'experts fear', toch?
  dinsdag 15 maart 2022 @ 10:27:38 #187
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204085476
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 00:56 schreef Isdatzo het volgende:
https://www.spglobal.com/(...)ina-refining-venture

Maar anders leg nog even uit wat Biden ermee te maken heeft.
Hoe vind jij eigenlijk dat Biden en de Dems het tot op heden doen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 06:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Nou, volgens mij slaapt @QuidProJoe nachts gewoon. Dit in tegenstelling tot de voor het Blauwe Establishment simpende progressieven hier. En dan natuurlijk met name één activiste die de hele nacht driftig Twitter zit te F5'en. Kortom, van projectie is hier geen sprake. Het betreft meer het benoemen van het observeerbare.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204085849
quote:
83s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 03:03 schreef Kijkertje het volgende:
En Fox News natuurlijk :')

[ twitter ]
[ twitter ]
Hitler was de grootste en meest progressieve politicus aller tijden, prove me wrong.
pi_204085965
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 10:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hoe vind jij eigenlijk dat Biden en de Dems het tot op heden doen?
[..]
Nou, volgens mij slaapt @:QuidProJoe nachts gewoon. Dit in tegenstelling tot de voor het Blauwe Establishment simpende progressieven hier. En dan natuurlijk met name één activiste die de hele nacht driftig Twitter zit te F5'en. Kortom, van projectie is hier geen sprake. Het betreft meer het benoemen van het observeerbare.
volgens mij reageerde ik op een bericht van gisteravond wat de nachtelijke postings van een ander persoon ermee van doen heeft ontgaat me totaal.

Hi hi boos zijn op zogenaamde activisten, de stropoppen moeten weer uit de kast getrokken worden om mijn feitelijke objectieve constatering dat er door rechtse sektevolgers meningen over grootschalige verkiezingsfraude nagepraat zijn en ze hiermee dus in de leugens getrapt zijn. :D

Dus waar blijven die bewijzen beste roeptoeters de ninjas zijn ook nogal stil de laatste tijd. ^O^
pi_204086188
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 08:18 schreef Ludachrist het volgende:
Je weet dat die tweet van Chivaz afsluit met de woord
Ja, ik leg alleen uit wat er in het artikel staat.

Verder ben ik niet zo bang dat er biowapens gebruikt worden doorPutin. Dat is meer iets wat je zou verwachten bij een terroristisch aanslag, maar in een oorlog wil je toch gebruik maken van wapens die niet je eigen soldaten ook treft. En echt bang voor het ontsnappen van virussen hoef je ook niet te zijn lijkt me, het gaat om niveau 3 laboratoria. Daar worden niet de gevaarlijkste varianten onderzocht.
pi_204086810
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 10:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hitler was de grootste en meest progressieve politicus aller tijden, prove me wrong.
Hitler vond dat vrouwen thuis moesten blijven om kinderen te baren en hij liet miljoenen minderheden en homo's vergassen.

Hoe is dat precies progressief?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204088630
twitter
pi_204088673
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 14:45 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Tsja, jammer maar helaas.

In tegenstelling tot zijn voorgangers (waaronder Obama), is Biden klaar met het appeasen van terreurstaat Saudi-Arabië. Er valt er voldoende aan te merken op opa Biden, maar ik kan hier persoonlijk niet echt mee zitten. Fuck dat extremistische schijtland.
pi_204088782
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 14:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Tsja, jammer maar helaas.

In tegenstelling tot zijn voorgangers (waaronder Obama), is Biden klaar met het appeasen van terreurstaat Saudi-Arabië. Er valt er voldoende aan te merken op opa Biden, maar ik kan hier persoonlijk niet echt mee zitten. Fuck dat extremistische schijtland.
:D je weet het weer mooi te draaien. De Saudi's willen niet meer met Biden praten.

Saudi, Emirati Leaders Decline Calls With Biden During Ukraine Crisis
https://www.wsj.com/artic(...)e-crisis-11646779430

Biden heeft totaal geen moeite met terreurstaten, laatst nog lopen bedelen bij Venezuela.
pi_204088908
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 15:02 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
:D je weet het weer mooi te draaien. De Saudi's willen niet meer met Biden praten.

Saudi, Emirati Leaders Decline Calls With Biden During Ukraine Crisis
https://www.wsj.com/artic(...)e-crisis-11646779430

Biden heeft totaal geen moeite met terreurstaten, laatst nog lopen bedelen bij Venezuela.
Waarom denk je dat de Saudi's niet meer met Biden willen praten? Omdat ze een hekel hebben aan bejaarden?

Biden is wat strenger in de leer dan zijn voorgangers en dat vinden de Saudi's niet tof. Die geven de voorkeur aan Amerikaanse presidenten die hen in de reet kruipt.

Wat mij betreft mogen westerse landen nog veel strenger zijn voor Saudi-Arabië. Fuck die lui
pi_204088988
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 15:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarom denk je dat de Saudi's niet meer met Biden willen praten? Omdat ze een hekel hebben aan bejaarden?

Biden is wat strenger in de leer dan zijn voorgangers en dat vinden de Saudi's niet tof. Die geven de voorkeur aan Amerikaanse presidenten die hen in de reet kruipt.

Wat mij betreft mogen westerse landen nog veel strenger zijn voor Saudi-Arabië. Fuck die lui
Stoere taal, totdat de benzine 4x zo duur is geworden.
pi_204089138
Een onderzoek naar de onpartijdigheid pen zo nodig een impeachment lijkt me geen overbodige luxe.

twitter
  dinsdag 15 maart 2022 @ 15:42:50 #198
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204089228
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 10:27 schreef HowardRoark het volgende:

...
Nou, volgens mij slaapt @:QuidProJoe nachts gewoon. Dit in tegenstelling tot de voor het Blauwe Establishment simpende progressieven hier. En dan natuurlijk met name één activiste die de hele nacht driftig Twitter zit te F5'en. Kortom, van projectie is hier geen sprake. Het betreft meer het benoemen van het observeerbare.
Anders probeer je een keer meer op het onderwerp te richten, in plaats van dit soort op de persoon rotzooi.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204089856
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 15:19 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Stoere taal, totdat de benzine 4x zo duur is geworden.
Daarom zijn de klimaatdoelen zo gek nog niet, allemaal af van de fossiele brandstoffen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_204089882
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 16:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Daarom zijn de klimaatdoelen zo gek nog niet, allemaal af van de fossiele brandstoffen.
Wil je weer terug naar de middeleeuwen? je moet niet zoveel naar Jesse Klaver luisteren. Hoe wil je trouwens energie opwekken dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')