SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
zal wel bedacht zijn door een noes-hater op fb ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:21 schreef suzi1 het volgende:
dat aanzoek heb ik niet gehoord. wel hier over gelezen
was dat in de uitz van deze avond?
ik heb vandaag toevallig een keer 2 uitz bekeken van afgelopen week
Fake.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:21 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Werd hier genoemd idd, zal wel fake zijn
kwam van een cosser af hoor. haters hierquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
zal wel bedacht zijn door een noes-hater op fb ofzo
ik denk als ik dat zeg, krijg ik weer een bak ellende over me heen hierquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kwam van een cosser af hoor. haters hier
gewoon zeggen wat je denkt..Als het maar ontopic isquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik denk als ik dat zeg, krijg ik weer een bak ellende over me heen hier
Kon ze niks aan doen volgens mij..quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:31 schreef suzi1 het volgende:
en zeker nu niet omdat zij ervoor had kunnen zorgen dat salar niet op de bank moet
heb noes vanaf het begin af aan al niet leuk gevonden, geljk dat geklit al bij klittyquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:31 schreef suzi1 het volgende:
ik vind nous meestal totaal niet leuk. gemiste kans voor haar
o dat was ook erg ja. ze wilde voor de kijkers overkomen alsof ze heel begaan was met kitty. punten scorenquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb noes vanaf het begin af aan al niet leuk gevonden, geljk dat geklit al bij klitty
Had ik ook met Nouch...Dat vieze geklit aan dat roze pakquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb noes vanaf het begin af aan al niet leuk gevonden, geljk dat geklit al bij klitty
Wat is dat?quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dit scheelt je weer een hoop werk zaterdag
quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:37 schreef suzi1 het volgende:
o ik dacht dat ze iets in code plakte. ik zie hier meer beeld dan op de streams, ook al staan die in t klein naast dit topik
quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:41 schreef suzi1 het volgende:
en toch heb ik nog steeds het vermoeden dat nouss ook een stem op salar heeft gezet
nee we weten nog niks, ook niet op hoeveel mensen ze moesten nominerenquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:43 schreef suzi1 het volgende:
mss om grace te saven he. meer met de dames, of angst of wat dan ook
of is t al bekend wie op wie?
ik denk morgen in de uitzendingquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:45 schreef suzi1 het volgende:
nou we komen er nog wel achter. ofnie, kan ook nog
Volgens mij heeft Nouch op Grace gestemdquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:43 schreef suzi1 het volgende:
mss om grace te saven he. meer met de dames, of angst of wat dan ook
of is t al bekend wie op wie?
ja he. heb nu met die 2 pas het geluid aan sinds deze avondquote:
Zijn vrienden voor het levenquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja he. heb nu met die 2 pas het geluid aan sinds deze avond
de rest was denk een 3 urige trailer die grace aan t vertellen was
dat hoop ik welquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nouch op Grace gestemd
Zijn volgens mij gewoon beste maatjes van elkaar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind dit geen normaal gedrag van die 2
quote:
"Veel Big Brother-kijkers zijn absoluut niet tevreden met de nominaties van deze week."quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:56 schreef freaky40 het volgende:
De shit is los: https://www.shownieuws.nl(...)nominaties-misselijk
Okay thxquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:07 schreef suzi1 het volgende:
nee echt niks. het was om in slaap bij te vallen. dus dan weet jij t wel, ik heb veel geslapen
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:07 schreef Yolk het volgende:
[..]
"Veel Big Brother-kijkers zijn absoluut niet tevreden met de nominaties van deze week."
Pech gehad. Mooie levensles voor o.a. het jeugdige deel van de BB-kijkers, de Rolling Stones zongen het al: you can't always get what you want.
Wat is dat?quote:
Je vergeetquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik heb eigenlijk nog liever Nawel dan Nouchine die zich overal in likt op het juiste moment en totaal nietszeggend is met haar "ja eeh, ja come on, ja ik wee nie, ja maar seg, neee Salar mar....neee, ja Nawel ik ga da voor u halen he...." Of ze is echt dom of ze gebruikt Nawel en Salar keihard. Ik vermoed ergens er tussen in.
avond pikquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog iets gemist vandaag? Ben oprecht te beroerd om alles terug te lezen
Duidelijkquote:
Kittyquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:16 schreef freaky40 het volgende:
De Nawel-mo-maffia bij Kitty is ook weer bezig geweest zo te zien....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen van Tobias he.
Want die heeft ie niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen van Tobias he.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:19 schreef suzi1 het volgende:
hij is er zo vaak op getrapt. dan krijg je dat
Tobias zei dat tegen Kristoff en dat vond hij niet fijn. Dus van Kristoff mag je dat eigenlijk niet zeggen.quote:
Omdat Tobias dat heel denigrerend zei. Met een toontje en dan zou ik er ook niet van gediend zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Tobias zei dat tegen Kristoff en dat vond hij niet fijn. Dus van Kristoff mag je dat eigenlijk niet zeggen.
Kristof ligt opgebaard en tobias en Grace nog in gesprek.quote:
het was eerst dat tobias iets heel denigrerends zei, op een smerige manier maatquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Tobias zei dat tegen Kristoff en dat vond hij niet fijn. Dus van Kristoff mag je dat eigenlijk niet zeggen.
Ik vind dit grappig.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat Tobias dat heel denigrerend zei. Met een toontje en dan zou ik er ook niet van gediend zijn
En ik op mijn beurt vind dit dan weer heel grappig.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind dit grappig.
Ik ben dat "maat" van Kristof zo ontzettend beu.
Er kan niet lomp genoeg Pik gezegd worden om hem bewust te maken van zijn kinderachtige taalgebruik
Ja toch.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En ik op mijn beurt vind dit dan weer heel grappig.
We zijn samen grappig
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En ik op mijn beurt vind dit dan weer heel grappig.
We zijn samen grappig
En dat moet ook gewoon kunnen. Elkaar gewoon respecterenquote:
Dat duszquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:33 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoor eigenlijk alleen Tobi steeds met 'maatje' of 'maat '
Valt me dan zeker op omdat het zo fake klinkt![]()
Ongetwijfelt gebruikt Kristof het ook, valt me stukken minder op, zal wel zijn omdat het natuurlijker aandoet of zoiets![]()
![]()
Tobias is dat op den duur gaan overnemen van Kristof.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:33 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoor eigenlijk alleen Tobi steeds met 'maatje' of 'maat '
Valt me dan zeker op omdat het zo fake klinkt![]()
Ongetwijfelt gebruikt Kristof het ook, valt me stukken minder op, zal wel zijn omdat het natuurlijker aandoet of zoiets![]()
![]()
Nogal ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:48 schreef suzi1 het volgende:
dan heeft tobias weer geluk, al pist hij dan weer net neffe de pot vanwege zn oude ziel
als je stoer doet, moet je stoer blijven was het tochquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nogal ja.
Als je stoer volwassen wil doen moet je het ownen ook
Doe niet tijger als je pussy bent?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als je stoer doet, moet je stoer blijven was het toch
wat een onzin verhaal weer of niet dan. Nawel staat iedere week genomineerd zo vreemd is dat nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:56 schreef freaky40 het volgende:
De shit is los: https://www.shownieuws.nl(...)nominaties-misselijk
Het is meer dat ze het behoorlijk verpesten door de minst populaire bewoner naar de finale te sturen en de twee populairste te nomineren.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wat een onzin verhaal weer of niet dan. Nawel staat iedere week genomineerd zo vreemd is dat niet
Op zich ook niet vreemd.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wat een onzin verhaal weer of niet dan. Nawel staat iedere week genomineerd zo vreemd is dat niet
Ikheb dan niets tegen Tobias.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:13 schreef engine het volgende:
[..]
Het is meer dat ze het behoorlijk verpesten door de minst populaire bewoner naar de finale te sturen en de twee populairste te nomineren.
Mij boeit het ook niet meer. Laat Tobias maar winnen dan.
Ja ik vertrouw het ook allemaal niet, maar dat heb ik met die RLSsen nooit zo gedaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich ook niet vreemd.
Wel vreemd dat steeds weer een bewoner (Kristof) wordt gered voordat de mensen mogen kiezen wie er moet vertrekken.
En is er een LB die geen Salar heet, moet die zichzelf redden, want toevallig is er deze week geen immuniteit voor LB.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vertrouw het ook allemaal niet, maar dat heb ik met die RLSsen nooit zo gedaan.
Het is ook raar dat ook steeds dezelfde LB zijn
Waren korte bijna nietszeggende zinnetjes die eindigde met dikkertje.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:34 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik las in de cos dat de verloving ( de aanzoek van de vriend van Nouchine #naam? )
van Nouchine fake is.
Dat een cosser dat verzonnen heeft.
![]()
Grace is ook al eens LB geweest. Ze mocht stemmen wie niet genomineerd was en koos voor zichzelfquote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
En is er een LB die geen Salar heet, moet die zichzelf redden, want toevallig is er deze week geen immuniteit voor LB.
Je bent er nog net op tijd acht voor het afgelopen is Lonnequote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:36 schreef lonneberga het volgende:
LB LB ,dacht even lekker belangrijk, maar jullie bedoelen little brother dus
Ik vond het wel heel triest om iemand zo voor de gek te houden. laten geloven dat je vriend aan de telefoon isquote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waren korte bijna nietszeggende zinnetjes die eindigde met dikkertje.
Niets van een aanzoek, dat overigens ook zeer ongepast zou zijn geweest.
Ze passen het ter plekke aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
En is er een LB die geen Salar heet, moet die zichzelf redden, want toevallig is er deze week geen immuniteit voor LB.
Nog 2 weekjes,dat moet te doen zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er nog net op tijd acht voor het afgelopen is Lonne
Maar dat wisten wij toch al, wij laten ons al zolang besodemieterenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Liese en Naomi hebben deze week Hanne te gast.
Interessant.. Hanne zegt dat ze alweer aan het werk is, want... haar verlof is op, ze had maar 51 dagen.
Hé.. da's vreemd...
Ze zou dus sowieso niet tot het einde gebleven zijn en dus worden we als kijker weer vierkant belazerd.
Alles staat al vast:![]()
Ja makkelijk, veel te streamen hoeft eigenlijk niet. Kijk tegenwoordig wel de tv uitzendingen zie je veel meer dan op de streams. Het is eigenlijk meer een spelshow gewordenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:39 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes,dat moet te doen zijn
Het lijkt allemaal van tevoren in kaart te zijn gebracht.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Interessant.. Hanne zegt dat ze alweer aan het werk is, want... haar verlof is op, ze had maar 51 dagen.
Hé.. da's vreemd...
Ze zou dus sowieso niet tot het einde gebleven zijn en dus worden we als kijker weer vierkant belazerd.
Ja. Of een uitgerekt tiktok/Instagram whatever filmpje opgevuld met herhaling en zogenaamd grappig commentaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja makkelijk, veel te streamen hoeft eigenlijk niet. Kijk tegenwoordig wel de tv uitzendingen zie je veel meer dan op de streams. Het is eigenlijk meer een spelshow geworden
Ze vertelde in het huis dat ze eigenlijk maar 3 weken vrij had en dat ze dus er op dat moment eigenlijk al 'illegaal' zat en dat ze wel zou zien wat dat betekende als ze eruit kwam.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Hé.. da's vreemd...
ik denk zoquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:45 schreef suzi1 het volgende:
nou we komen er nog wel achter. ofnie, kan ook nog
Klopt, als Nawel die extra stemmen niet had gehad.....quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:07 schreef suzi1 het volgende:
dus -3 voor salar en had niet op de bank gehoeven
jep en de extra stem van gracequote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Klopt, als Nawel die extra stemmen niet had gehad.....
OMG Boringquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:07 schreef suzi1 het volgende:
in het kort hier een SV voor jou rinardo
3 uur een film verteld door grace
tobi deed zeker 2 uur over een film
Ja meestal tussen 8.30 uur 9.00 uur gaan de lampen aanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:09 schreef Jockari het volgende:
Goeiemorgen !
De regie verveelt zich al, want laat beelden van allen hoeken en kanten zien omdat ze nog slapen.
Goed ideequote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:21 schreef just me het volgende:
goedemorgen COS, zal wel weer een zonhangbank dag worden, dan ook maar zelf genieten
En daarom moest ze(Grace) gisteren twee uur lang janken, omdat ze haar eigen hagie aan het redden was ten faveure van Nawel?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk zo
Tobias : Nawel + Nouchine
Kristof : Nawel + Grace
Salar : Nawel + Grace
Nawel : Tobias + 3 Salar extra stemmen
Grace : Nouchine + 2 Salar extra stem
Nouchine : Grace + Tobias
Salar : 5
Grace : 3
Nawel : 3
Ik ga snel de honden uitlaten danquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
Grace heeft haar kraakstem opgezet. Dat betekent meestal dat ze het niet zo nauw neemt met de waarheid.
Ik ga straks even kijken, ik moet nu weg maar het zijn juist die dingen waar je blij om kan wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:22 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen Just,
heb net dit filmpje van gisteren terug gekeken
Maakt me zo blij, en aan het lachen
Was Tobias er ook maar bij geweest, nog meer drama.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En daarom moest ze(Grace) gisteren twee uur lang janken, omdat ze haar eigen hagie aan het redden was ten faveure van Nawel?
Wat?quote:
Maar hij zit er welquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:45 schreef lonneberga het volgende:
Snap niet dat die Kristoff in de finale zit, lompe hork had allang thuis moeten zitten
Ze vinden/weten dat de vrijdag bloedsaai is. Gebeurt nooit iets op vrijdag dus ze blijven zo lang mogelijk liggen om de dag maar zo snel mogelijk te laten verlopenquote:
Dit duurt elke morgen tegenwoordig een eeuwigheidquote:
In bed blijven liggen is ook saai.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze vinden/weten dat de vrijdag bloedsaai is. Gebeurt nooit iets op vrijdag dus ze blijven zo lang mogelijk liggen om de dag maar zo snel mogelijk te laten verlopen
Onbegrijpelijk ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:45 schreef lonneberga het volgende:
Snap niet dat die Kristoff in de finale zit, lompe hork had allang thuis moeten zitten
Precies. Geef ze een reden om in actie te komen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:52 schreef Jockari het volgende:
Als ze nu een polonaise zouden spelen sprong iedereen lachend uit bed, behalve Toob denk ik.
Snap niet dat Nawel er nog in zit, alleen maar zeuren van pijntje dit en pijntje dat, ze heeft meer plat gelegen dan rechtop gestaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:45 schreef lonneberga het volgende:
Net zo goed onbegrijpelijk. Geen enkele moeite hoeven doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat echt onbegrijpelijk is, is dat Nouchine er nog in zit. Ze is de definitie van een plant.
Ja, dat was wel mooi geweest, dan was ze tot zaterdag blijven janken en als Tobi dan weg had gemoeten had ze zich helemaal kudt gevoeldquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was Tobias er ook maar bij geweest, nog meer drama.
Snap ook niet wat men aan die gozer vindtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:45 schreef lonneberga het volgende:
Welke dag gebeurd er wel veelquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze vinden/weten dat de vrijdag bloedsaai is. Gebeurt nooit iets op vrijdag dus ze blijven zo lang mogelijk liggen om de dag maar zo snel mogelijk te laten verlopen
Ja die is liggende de tijd door gekomen al klagend dat ze ziek zwak of misselijk isquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:57 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Snap niet dat Nawel er nog in zit, alleen maar zeuren van pijntje dit en pijntje dat, ze heeft meer plat gelegen dan rechtop gestaan.
IK dacht laatst gelezen te hebben dat ze het wel weten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
GM cos
Wat mij nu te binnen schiet gaat er nou helemaal geen lampje branden bij die gasten Kristof finalekandidaat terwijl hun niet beter weten dat het nog 4 weken duurt .
Dan wel raar dat ze 3 weken kris niet kunnen nomineren ,moet dan toch lampje gaan branden
De bewoners moeten doen wat hun opgedragen is, ze weten niet wat BB laat zien aan de streamers/kijkers hequote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:17 schreef rinardo het volgende:
Als er nu straks wel een spel is of iets buiten of in de woonkamer, dan weten we genoeg , dat ook de bewoners de kijkers besodemieteren
als de bewoners opdracht krijgen om niet naar de woonkamer te gaan, en dat niet mogen benoemen, weten ze al dat de kijkers het zien, anders mochten ze vrijuit lullenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bewoners moeten doen wat hun opgedragen is, ze weten niet wat BB laat zien aan de streamers/kijkers he
Nou zw hebben het nog steeds over 4 weken als ze het er over hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK dacht laatst gelezen te hebben dat ze het wel weten.
Zie hem ook niets verkeerds doen maar er zit ook niet veel in vind ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind Kristof een mooie gast, hij speelt het spel, maar niet sneaky of gemeen. Zal nooit iemand backstabben. Gunt iedereen alles. Staat als eerste klaar om iets te doen, om te helpen, om te troosten, om te knuffelen bij echt iedereen.
En natuurlijk is hij niet perfect. Hij wil soms te graag, is soms te overtuigd van zichzelf. Maar dat valt in het niet voor mij bij z'n andere kwaliteiten.
Eens, en dat zelfde verhaaltje past ook bij Salarquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind Kristof een mooie gast, hij speelt het spel, maar niet sneaky of gemeen. Zal nooit iemand backstabben. Gunt iedereen alles. Staat als eerste klaar om iets te doen, om te helpen, om te troosten, om te knuffelen bij echt iedereen.
En natuurlijk is hij niet perfect. Hij wil soms te graag, is soms te overtuigd van zichzelf. Maar dat valt in het niet voor mij bij z'n andere kwaliteiten.
Salar zei net al dat hij zolang mogelijk in bed bleef vandaagquote:
Mag ik zeggen, dat ik het allemaal niets vind/vond. Dit is niet in de eerste plaats de schuld van de bewoners, maar vooral van de regie. Wat een slap aftreksel van de oorspronkelijke BB was dit zeg. Alle beloftes die men voor het begin van deze BB hebben gemaakt zijn ze niet nagekomen. Wij mochten meer beslissen, waar dan? Spannender dan ooit, waar dan? Dit was by far de slechtste RLS, die ik gevolgd heb en dat is al vanaf de allereerste RLS ooit. Ik leg de schuld niet bij de bewoners neer. De regie kan toch bepalen, dat ze niet de gehele dag op hun bed hoeven te liggen? Laat ze meerdere opdrachten uitvoeren. Daar komt bij, dat wanneer er al een opdracht uitgevoerd werd, deze achter gesloten deuren plaats vond. De streamer is niet verwend, maar eerder teleurgesteld. Mooie marketing praatjes vooraf, maar het was dus allemaal gebakken lucht. We hadden het kunnen weten, maar trappen er telkens weer in.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:57 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Snap niet dat Nawel er nog in zit, alleen maar zeuren van pijntje dit en pijntje dat, ze heeft meer plat gelegen dan rechtop gestaan.
Goed verwoord utoquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen, dat ik het allemaal niets vind/vond. Dit is niet in de eerste plaats de schuld van de bewoners, maar vooral van de regie. Wat een slap aftreksel van de oorspronkelijke BB was dit zeg. Alle beloftes die men voor het begin van deze BB hebben gemaakt zijn ze niet nagekomen. Wij mochten meer beslissen, waar dan? Spannender dan ooit, waar dan? Dit was by far de slechtste RLS, die ik gevolgd heb en dat is al vanaf de allereerste RLS ooit. Ik leg de schuld niet bij de bewoners neer. De regie kan toch bepalen, dat ze niet de gehele dag op hun bed hoeven te liggen? Laat ze meerdere opdrachten uitvoeren. Daar komt bij, dat wanneer er al een opdracht uitgevoerd werd, deze achter gesloten deuren plaats vond. De streamer is niet verwend, maar eerder teleurgesteld. Mooie marketing praatjes vooraf, maar het was dus allemaal gebakken lucht. We hadden het kunnen weten, maar trappen er telkens weer in.
Dit programma wat ze BB noemen is alleen leuk voor mensen die tv uitzendingen kijken en meedoen op Instagram, Twitter en FB.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen, dat ik het allemaal niets vind/vond. Dit is niet in de eerste plaats de schuld van de bewoners, maar vooral van de regie. Wat een slap aftreksel van de oorspronkelijke BB was dit zeg. Alle beloftes die men voor het begin van deze BB hebben gemaakt zijn ze niet nagekomen. Wij mochten meer beslissen, waar dan? Spannender dan ooit, waar dan? Dit was by far de slechtste RLS, die ik gevolgd heb en dat is al vanaf de allereerste RLS ooit. Ik leg de schuld niet bij de bewoners neer. De regie kan toch bepalen, dat ze niet de gehele dag op hun bed hoeven te liggen? Laat ze meerdere opdrachten uitvoeren. Daar komt bij, dat wanneer er al een opdracht uitgevoerd werd, deze achter gesloten deuren plaats vond. De streamer is niet verwend, maar eerder teleurgesteld. Mooie marketing praatjes vooraf, maar het was dus allemaal gebakken lucht. We hadden het kunnen weten, maar trappen er telkens weer in.
BB is een commerciële co-productie zoals je weet. Kosten en opbrengsten alsook beslissingen zullen ook onderling worden afgesproken. Voor het spel is dit jammer maar uiteindelijk is het geen spel meer maar puur commercieel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik merk dat ik de laatste weken echt een beetje ben afgehaakt. Ligt niet zozeer aan de bewoners maar meer aan het spelverloop. Ik vind Big Brother echt afbreuk doen aan het concept dit jaar door al die vrijstellingen, gouden tickets en rewindknoppen.
Met enkel nominaties wordt het spel wellicht ook voorspelbaar, maar de manier waarop het nu gaat heb je als kijker ook amper nog invloed. Ook het feit dat er perse 2 Nederlanders en 2 Belgen in de finale moeten staan is ook irritant.
Denk het niet, het publiek mag al een tijdje stemmen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
De genomineerden moeten een spel spelen?
En de winnaar mag iemand anders aanwijzen om op die bank te zetten???
Dat zou ne knappe zijn !quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
De genomineerden moeten een spel spelen?
En de winnaar mag iemand anders aanwijzen om op die bank te zetten???
Oh jaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het niet, het publiek mag al een tijdje stemmen.
Dat mogen we dan op tv bekijken, niets meer live helaasquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:14 schreef Tamaartje het volgende:
Ben benieuwd wat ze gaan doen in de gameroom
Dat doen ze toch in de DBK?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Er was gister een vraag op Insta, wat wil je Nawel en Salar vragen.
Dat zal dit wel zijn.
Ik kijk afgelopen 2 weken al bijna niet meer. Alleen maar of saai of streamlock als ik hem aanzet 😅 maar wil laatste stukje toch nog wel even meekrijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mogen we dan op tv bekijken, niets meer live helaas
Misschien moeten ze zichzelf promoten: waarom mag jij blijven bvquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:14 schreef Tamaartje het volgende:
Ben benieuwd wat ze gaan doen in de gameroom
Snap ik, zijn echt al vele afgehaakt. Zo jammer. Ben dan ook benieuwd of er nog een komt hierna.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kijk afgelopen 2 weken al bijna niet meer. Alleen maar of saai of streamlock als ik hem aanzet 😅 maar wil laatste stukje toch nog wel even meekrijgen.
Zal wel lastig zijn als men de mensen al heeft laten stemmen. Vaak is het dan toch definitiefquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:21 schreef Sestra666 het volgende:
een twist om nawel te laten blijven misschien?
Dan lost BB dat anders op. Een derde bij op de bank smijten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel lastig zijn als men de mensen al heeft laten stemmen. Vaak is het dan toch definitief
Voor mij hoeven al die spellen niet, "Spel zonder grenzen"hadden we jaren geleden al. Minder ruimte meer drama, dat lijkt mij wel wat!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat mij opviel was dat Nawel zo ontzettend goed kon tellen met de zandloper.....909 euro gewonnen voor de pot....Zelfs toen haar fam. op het scherm kwam is ze gaan doortellen..........quote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vertrouw het ook allemaal niet, maar dat heb ik met die RLSsen nooit zo gedaan.
Het is ook raar dat ook steeds dezelfde LB zijn
Nee hoor, we hebben állemaal de streams uitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:40 schreef Verida het volgende:
Ik slinger de streams aan, zie weer dat pratende hoofd van Grees en heb niet echt meer de behoefte om ook nog te gaan luisteren....
dus maar weer streams uit.
Ik lees het hier wel als er iets gebeurt.
Ze had 990 geteld. Het was 899, dus ze zat er 91 seconden naast. Dat is 1,5 minuut. Dat goed kunnen tellen valt dus wel mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat mij opviel was dat Nawel zo ontzettend goed kon tellen met de zandloper.....909 euro gewonnen voor de pot....Zelfs toen haar fam. op het scherm kwam is ze gaan doortellen..........![]()
![]()
En daar moeten wij intrappen.....nog nooit een opdracht voor geld gewonnen en nu iets onmogelijks.....
Toch nog een afscheidskadootje van de febo zodat ze in ieder geval iets bij gedragen heeft in het BB huis en in de pot inplaats van eruit halen.??
En zal ze dan eindelijk naar huis gaan zaterdag???
Ze moeten van de mensen af nu ze twee weken eerder stoppen. Denk niet dat er nog zo'n twist komt... Helaas.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:21 schreef Sestra666 het volgende:
een twist om nawel te laten blijven misschien?
Vind je dat ook voor Nawel,? ik eerlijk gezegd niet.....denk dat ze niet eens in kan schatten of ze er nu vijf minuten staat of 10. Dan nog haar familie horen......quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze had 990 geteld. Het was 899, dus ze zat er 91 seconden naast. Dat is 1,5 minuut. Dat goed kunnen tellen valt dus wel mee.
Grace is net zo vermoeiend als Julioquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:52 schreef Hendrik83 het volgende:
Oh nee Grace moet aan een film denken. Neeee pls..
Dat laatste moge duidelijk zijn, De eerste vraag, ik hoorde niets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Als ze slim zijn doen ze het niet, of ze moeten het concept zo drastisch aanpassen en teruggrijppen naar elementen uit de oerversies van BB.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, zijn echt al vele afgehaakt. Zo jammer. Ben dan ook benieuwd of er nog een komt hierna.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste moge duidelijk zijn, De eerste vraag, ik hoorde niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of naar Nouch als stadsgenote.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:56 schreef engine het volgende:
Het ergste is nog dat Nawel stemmers waarschijnlijk over gaan naar Grace na zaterdag en ze zo best nog eens zou kunnen winnen
Nee team Nawel is meer voor grace. Kon je ook horen toen het vliegtuigje over kwam.quote:
Je zou de vraag ook anders kunnen stellen. Zou je de cos gaan missen als BB voorbij isquote:
Ik ga het begin missen. Het einde niet.quote:
Op uw wenken bediendquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zou de vraag ook anders kunnen stellen. Zou je de cos gaan missen als BB voorbij is
Enkele users(Die mensen weten dat wel) ga ik zeker missen, maar sommige ga ik missen als kiespijn.quote:
Ook dat vond ik gezelliger vorig jaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:03 schreef Verida het volgende:
Ik ga het Cossen zeker missen, was een welkome afleiding over de dag gezien.
Indrrdaad. “Snap je”quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Grace moet alles in den treure ontleden. Erg vermoeiend
dit en het spieken in de gameroom zouden een beste sancie moeten opleveren maar BB is veeeeeeeeeeel te lief en het zou zo zwaar worden vergeet die woorden nooit maar we worden keer op keer bedrogen zeer spijtigquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:12 schreef Jockari het volgende:
Luistervinken aan de gameroom
[ afbeelding ]
Denk dat dit vandaag wel bekend gemaakt zal worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:15 schreef tiki het volgende:
Kristof zegt net dat hij denkt dat de finale misschien twee weken gaat duren omdat ze nog vier weken moeten.
Dus de bewoners weten nog niet dat BB twee week eerder afloopt.
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:15 schreef tiki het volgende:
Kristof zegt net dat hij denkt dat de finale misschien twee weken gaat duren omdat ze nog vier weken moeten.
Dus de bewoners weten nog niet dat BB twee week eerder afloopt.
Er is geen werkelijke reden, het stopt gewoon eerder. Het was een aanname dat het 100 dagen zou duren.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
Laat ze maar nog even in die waan
Wil de koppies wel eens zien
Maar BB zal de werkelijke reden wel niet vertellen
Naar mijn idee heeft men gekeken hoe het programma liep en aan de hand daarvan besloten hoe lang het programma gaat duren.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er is geen werkelijke reden, het stopt gewoon eerder. Het was een aanname dat het 100 dagen zou duren.
Het is in Australia ook geen 100 dagen, volgens mij geeft elk land zijn eigen draai er aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Naar mijn idee heeft men gekeken hoe het programma liep en aan de hand daarvan besloten hoe lang het programma gaat duren.
Zelfs als het niet zo is vindt ik het een faal 100 dagen is wat mij betreft de standaard
en 100 dagen was ook vanaf het begin aangekondigd. Het is natuurlijk een bs verhaal om nu te zeggen : dat was vooraf verkeerd gecommuniceerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Naar mijn idee heeft men gekeken hoe het programma liep en aan de hand daarvan besloten hoe lang het programma gaat duren.
Zelfs als het niet zo is vindt ik het een faal 100 dagen is wat mij betreft de standaard
Het was helemaal niet aangekondigd dat het 100 dagen zou duren, anders had het wel in de contracten van deelnemers gestaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:28 schreef Verida het volgende:
[..]
en 100 dagen was ook vanaf het begin aangekondigd. Het is natuurlijk een bs verhaal om nu te zeggen : dat was vooraf verkeerd gecommuniceerd.
Alsof je over zoiets als de duur of lengte van een programma niet goed en duidelijk zou communiceren, maar het maar een beetje aan laat waaien en dan ineens halverwege met een einddatum komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |