SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
zal wel bedacht zijn door een noes-hater op fb ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:21 schreef suzi1 het volgende:
dat aanzoek heb ik niet gehoord. wel hier over gelezen
was dat in de uitz van deze avond?
ik heb vandaag toevallig een keer 2 uitz bekeken van afgelopen week
Fake.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:21 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Werd hier genoemd idd, zal wel fake zijn
kwam van een cosser af hoor. haters hierquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
zal wel bedacht zijn door een noes-hater op fb ofzo
ik denk als ik dat zeg, krijg ik weer een bak ellende over me heen hierquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kwam van een cosser af hoor. haters hier
gewoon zeggen wat je denkt..Als het maar ontopic isquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik denk als ik dat zeg, krijg ik weer een bak ellende over me heen hier
Kon ze niks aan doen volgens mij..quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:31 schreef suzi1 het volgende:
en zeker nu niet omdat zij ervoor had kunnen zorgen dat salar niet op de bank moet
heb noes vanaf het begin af aan al niet leuk gevonden, geljk dat geklit al bij klittyquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:31 schreef suzi1 het volgende:
ik vind nous meestal totaal niet leuk. gemiste kans voor haar
o dat was ook erg ja. ze wilde voor de kijkers overkomen alsof ze heel begaan was met kitty. punten scorenquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb noes vanaf het begin af aan al niet leuk gevonden, geljk dat geklit al bij klitty
Had ik ook met Nouch...Dat vieze geklit aan dat roze pakquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb noes vanaf het begin af aan al niet leuk gevonden, geljk dat geklit al bij klitty
Wat is dat?quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dit scheelt je weer een hoop werk zaterdag
quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:37 schreef suzi1 het volgende:
o ik dacht dat ze iets in code plakte. ik zie hier meer beeld dan op de streams, ook al staan die in t klein naast dit topik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |